משתפת ...מאוכזבת מעצמי שאני מאוכזבת מהתשובה של מין העובר

משתפת ...מאוכזבת מעצמי שאני מאוכזבת מהתשובה של מין העובר

ישלי 3 בנים ובת .רציתי ככ להביא לבת הקטנה שלי אחות אחרונה ולסגור טת הבסטה... דיברתי עם מישהי שקבעה לי חודשיים שבהם אקליט להריון עם בת לפי השם שלי ותאריך הלידה שלי וכאלה .. עשיתי מה שכתוב בספרים .. יומיים לפני הביוץ היינו יחד ..שטפתי עם מי חומץ..לא גמרתי והקלטתי להריון והנה תשובה מבדיקה כרומוזומלית -בן.... קשה לי להודות שאני מאוכזבת .., כי אני מבטיחה שאני יאהב אותו הכי בעולם .. אבל כל הפנטזיות היו בצבע ורוד ויקח לי זמן לעכל את שינוי הצבע... משכנעת את עצמי שזה לא מובן מאיליו שהתינוק בריא. שזה יהיה הבייבי שלנו ושזה מיוחד שהבת שלי תישאר הנסיכה בבית עם ארבע אחים .... ומה בעלי עונה?? טוב בפעם הבאה בת חחחח אמרתי לו שאני עדיין מקיאה ועם בחילות של ההריון הזה ומוקדם לחשוב בכלל על עוד הריון ... קיצור חפרתי כמו שצריך אבל הייתי חייבת לשתף בתחושות ... אני מאמינה שיקח לי שבוע שבועיים ואתחיל להתרגל לרעיון .. אגב אני רק בשבוע 13. זה תוצאות חד משמעיות של הבדיקה של nipt.
 

liri251

New member
מבינה אותך ויעבור

לי יש בן מקסים בבית ונכנסו להיריון ספונטני עם תאומים לא זהים. בשקיפות אמרו לי 70% שאחד בת. ובסקירה אמרו ששניהם בנים.
כלומר בעזרת השם יהיו 3 בנים. שבוע 22.
אנחנו סוגרים את הבסטה בכל מקרה...אם הכול כמובן יהיה בסדר וברור שיש אכזבה אבל זה עובר לאט לאט כשמתחילים להרגיש אותם.
לי עוזר להסתכל על בן השנתיים המקסים שלי ולהגיד תודה לאל שהוא בריא ואיזה כיף שיהיו לי עוד כאלה.
 

numnum02

New member
מבינה אותך כל כך.

רציתי רק שני ילדים, יש לי בן בבית והיה לי ברור שעכשיו תהיה בת, כי ככה זה צריך להיות לא? אז לא.. עוד בן.
בהתחלה היה ממש בכי. עכשיו זה בא בגלים. והכי מעצבן זה המסר הכפול של החברה - מצד אחד בנות זה הכי כיף ואל תפסיקי לנסות עד שתהיה בת, מצד שני אסור להתבאס אם יוצא משהו אחר.
לפחות יש לך כבר בת..
 
ככ נכון ... מנסה להפנים עם הזמן ...

אבל זה באמת משהו שלא מסתדר עם ה״תכנון״ שלי ... אני מנסה לשכנע את עצמי שאם באמת עשיתי השתדלות בשביל שאכנס להריון עם בת ולא יצא-כנראה שזה פשוט איך שאלוקים מתכנן לי.(וכביכול זה עבד בהריון הקודם -ויצאה לי בת -כנראה שזה בכלל היה עניין של מזל ולא שאני קבעתי את המין חח )
ובאמת מזל שיש בת אחת. ולא חולמת על עוד ילד בכלל.גם ככה אני בדרך לחמש !!!!! וזה רק כי ככ רציתי בת.... ואני מבוגרת כבר לטעמי ... (37כשאלד) . תודה על ההבנה .... אני חושבת שהשיטה של מיון זרעים תהיה בעיני האופציה היחידה שבאמת עדיין מאמינה בה קצת .. זה יהיה מושלם לבכור שלך שיהיה לו אח .זה מתנה לכל החיים אבל .... מי אמר שהתכנון הוא עוד ילד בכלל ??? גם לי כולם מתכננים שזו בת ..... כי ככה זה מסתדר לכולם בהגיון רק לא לזה שבאמת מחליט ... טוב זהו חפרתי ...
 

numnum02

New member
התחושה שאולי יש לנו השפעה על זה גורמת לי להרגיש עוד יותר רע

שאולי לא עשיתי מספיק השתדלות, לא אכלתי את הדברים הנכונים, לא ניסיתי בימים הנכונים וכו' וכו'.
מעדיפה לחשוב שהטבע יותר "חכם" מאיתנו ולא משנה מה נעשה זה פיפטי פיפטי (בעצם יותר לכיוון 51% בנים 49% בנות), ואז יותר קל לקבל מה שיוצא.
ובאמת אם חושבים על זה - בכל מקום ובכל זמן הביולוגיה דואגת שיישמר אותו יחס בין המינים (חוץ מאיפה שיש הפלות מכוונות וכו'). הרי מן הסתם אם היו שיטות טבעיות בדוקות כולם היו עושים אותן והיחס היה נראה אחרת לא?
 
למעלה