מישהי עברה פה זירוז ללא אפידורל??

pharmagirl

New member
מישהי עברה פה זירוז ללא אפידורל??

קצת רקע אני שבוע 39 עם סוכרת הריון מאזנת בתזונה, עם הערכת משקל גבוה וביה"ח לוחץ לזירוז. ואני עם פתיחה 2 ומחיקה 50% לידה ראשונה ולצערי חוץ מצירים לא סדירים שום דבר לא מתקדם... מאחר ויש לי בעיה מסוימת אני לא יכולה לקבל אפידורל אני מפדת מכך שהזירוז יהיה בלתי נסבל כי הבנתי שהצירים מאוד כואבים ומפחדת מאוד לסיים בקיסרי חירום.
ממש אשמח עם תחלקו חוויות!
 
אני, ושרדתי כדי לספר


קיבלתי זירוז ב-19:00 בערב, תוך שעתיים התחילו צירים חלשים (כמו כאבי מחזור). ב-9:00 בבוקר התחזקו. בסביבות 11-10 הם נהיו ממש כואבים ובשעה 14:00 ילדתי. סה"כ היו 4-3 שעות קשות שעברו עלי על כדור, במקלחת ובתנוחות שונות.
כל זה היה בטרום לידה ולא בחדר לידה, כך שלא יכולתי לקבל אפידורל. האם היה כואב יותר מלידה ללא זירוז? אין לי למה להשוות.
אני חושבת שאם את מכינה את עצמך ללידה טבעית ומתרגלת טכניקות להקלה על כאב, ואולי גם משריינת לעצמך חדר לידה טבעית עם אמבטיה שזה מ-א-ו-ד עוזר - זה אפשרי
 
לא אני, אבל יש לי עצה...

תשקלי לקחת דולה- היא תנחה אותך עם התנועתיות ועם הנשימות והכל, וגם מבחינה פסיכולוגית תגיד לך דברים מחזקים (אני יודעת שזה יכול להישמע מטופש אבל בחיי שזה עוזר!!!).
מהניסיון שלי בלידה ללא זירוז אבל בלי אפידורל, הרבה מהסבל והכאב בלידה יכול להיות מופחת בעזרת המילים הנכונות, להאמין בעצמך וביכולות שלך, אולי דמיון מודרך... הרבה הרבה מזה בעיני זה עבודה בראש.

בהצלחה!
 

חן881

New member
אם הבעיה המסוימת היא ספירת טסיות נמוכה יש תקווה

לי היה גם מצב שבגלל ספירת טסיות נמוכה לא יכולתי לכאורה לקבל אפידורל. ביקשתי שיעשו ספירה ידנית - זה פשוט סוג אחר של בדיקת דם, ושם מצאו שיש לי מספיק ואכן קיבלתי אפידורל (גם עברתי לידה עם זירוז). אם זו הבעיה ממליצה לך בחום לנסות ולבקש.
 
אני

ומאד עודד אותי לדעת שהיו לפני ויהיו אחרי שילדו בלי אפידורל עם זירוז. א"א לדעת איך הצירים יהיו לך, גם עם כל ההפחדות (לי למשל צירים רגילים ספונטנים בלידה אחרת כאבו יותר). הבעיה העיקרית היא שלרוב מוגבלים בתנועה. אז לנסות לפתור את זה כמה שאפשר, לבקש ניטור בעמידה, לבקש מדי פעם ניתוק בשביל שירותים/מקלחת (במיוחד אם כבר מתקדם ממש)
לגבי החשש מקיסרי חירום- מבינה אותך. זה סיכון קיים בכל זירוז כי אי אפשר לדעת איך העובר יגיב וכמה מהר תתקדם לך לידה. מאחלת לך שלא תזדקקי
 
היי :)

בהחלט שאפשר לעבור זירוז בלי אפידוראל. אני מלווה לא מעט נשים כאלו כל אחת מכל מיני סיבות. אני מאמינה שצריך להתכונן לזה עד כמה שניתן. בן זוג תומך, חברה טובה או דולה שיהיו שם עבורך ויעזרו בעיסויים, תנועתיות וכל מה שניתן כדי להקל . יש בתי חולים מסויימים בארץ שיש להם גז צחוק ולעיתים הוא קצת מקל על ההתמודדות, קחי מכשיר טנס ואני גם ממליצה על מפגש הכנה לקראת לידה פעילה כזו כדי שתגיעי כמה שיותר מוכנה.
 
עברתי לידה שהתחילה בהשראת לידה והמשיכה בזירוז, בלי אפידורל

עקב סיבות רפואיות החליטו ליילד אותי טרם הזמן, כאשר לא היו שום נתוני פתיחה ללידה (לא צוואר מקצור, לא מחיקה ולא פתיחה. כלום).
&nbsp
לקח זמן עד שהגוף הגיב לכל המאמצים של הרופאים, אבל בסופו של דבר ילדתי לידה טבעית טובה, בלי אפידורל מבחירה. זה כאב לא יותר מהלידות הקודמות שהתחילו באופן טבעי וגם בלי אפידורל.
 
למעלה