בעוד יומיים בדיקת מי שפיר.. ואני מפחדת..

LilachiKtana

New member
תודה!

כנראה שהוא יבוא איתי ויחכה בחוץ עם הילד. לא הצלחנו למצוא סידור לילד.. מקווה שיעבור מהר ובקלות..
 

LilachiKtana

New member
עברתי את הבדיקה ביום שישי

כמו שהרוב כתבו. באמת הרגשתי בעיקר לחץ. כמו צביטה מאוד חזקה. אולי הרופא תופס את העור עם מלקחיים או חזק עם היד שלו.. אבל לא הרגשתי דקירה כלל. גם אחרי הבדיקה הרגשתי בסדר גמור. בקיצור.. זה לא כזה מפחיד כמו שזה נראה. תודה לכולכן על העזרה.
 

במבי264

New member
אולי זו תחושת הוואקום של השאיבה

כל אחת מרגישה את זה אחרת..
העיקר שזה מאחוריך, תנוחי הרבה, ובשורות טובות!!
 

LilachiKtana

New member
בעוד יומיים בדיקת מי שפיר.. ואני מפחדת..

תרגיעו אותי בבקשה. אני הולכת לעשות דיקור מי שפיר בעוד יומיים ופתאום התחלתי ממש לפחד מהבדיקה. אם היא כואבת.. אם יש תופעות לוואי.. ככל הנראה שאני אהייה לבד בבדיקה כי בן זוגי יצטרך להישאר עם הילד בבית.. מניסיונכן- האם הבדיקה באמת מפחידה כפי שהיא נראית? כואבת? תרגיעו אותי קצת...
 
הכאב הוא אישי...

אני עשיתי פעמיים, בפעם הקודמת לא זכור לי כאב, בפעם הזאת כאב כמו בדיקת דם.. אבל עבר בסדר גמור (את יכולה לקרוא על זה ברשומה הזו בבלוג שלי). אני בטוחה שאת עושה אצל רופא מיומן ומקצועי, אין מה לחשוש.
את בטוחה שאפשר לבוא בלי מלווה? מציעה לך לברר את זה, יכול להיות שעדיף לך בכל מקרה שיבוא איתך מישהו כדי שלא תצטרכי לנהוג הביתה לבד.

עצה שלי - לבצע גם את הציפ הגנטי, ולשלם על שימור מי שפיר / דנ"א להמשך ההריון, למקרה שיהיה משהו חס וחלילה, לא תצטרכי לבצע שוב דיקור.

אחרי הדיקור - לנוח שלושה ימים (כולל יום הדיקור) וביום הרביעי ללכת למוקד לראות שהכל בסדר (כמות מי שפיר, תנועת עובר, דופק וכו').

בהצלחה רבה, עוד יומיים ואת אחרי
 

Elza28

New member
בתור אחת ממש פחדנית...

את הבדיקה עצמה כמעט ולא הרגשתי... הסיטואציה מלחיצה אבל לא מעבר.
אולי באמת כדאי שתגיעי עם מלווה... מישהו מהמשפחה או אפילו חברה? לי זה ממש עזר נפשית... להרגיע את הפחדים.
אבל באמת שזה כמעט ולא מורגש... ואני פחדנית אפילו מבדיקות דם!!
בהצלחה ותעדכני
 

במבי264

New member
עונה גם

הבדיקה לא הכאיבה לי בכלל, לא הרגשתי כלום. אבל כמה דקות אחרי שסיימתי אז היו לי סחרחורות אז נשארתי שם קצת לראות שהכל תקין. חוץ מזה, בדרך חזרה הביתה, שמחתי שאני לא צריכה לנהוג, והיו לי קצת לחצים באזור הבטן אז יכולתי להישען אחורה עם הכיסא שליד הנהג וזה היה הרבה יותר נוח. בגלל זה ובגלל הלחץ שהבדיקה עצמה גורמת, אני בהחלט ממליצה בחום שיבוא איתך מישהו שילווה אותך.
 

redart10

New member
לא כואבת!

12 דק כל מטופלת מתוכן 5 דק רק סביב ניירת.. מהיר, קצר וחוץ מתחושת הוואקום ברגע הראשון זה ממש לא כואב (עשיתי לפני מספר שעות) יחד עם זאת את חייבת להגיע עם מלווה.. כשיצאתי ככ התרגשתי מהמהירות ומהקלילות של הבדיקה, ששתיתי מהר מים ואכלתי ומיד אחר כך הקאתי הכל.. זה לא נורא אבל לא נעים לחוות את זה לבד :/
 
היא יותר מלחיצה מכואבת

אישית - היא כאבה לי יותר מבדיקת דם, אבל יש דברים גרועים יותר. הי, יש לך ילד - מה זה בדיקת מי שפיר לעומת הלידה שעברת?
אחרי הבדיקה רצוי לנוח כמה שיותר, בשכיבה. תדאגי לעצמך לתעסוקה ועזרה עם הילד. ממליצה ללכת לבדיקה עם חברה או מלווה אחר, כדי שלא תצטרכי לנהוג או לתפוס מונית. באיכילוב למשל צריך ללכת עם המבחנות מהבדיקה למכון הגנטי שזה לא באותה קומה וכדאי שמישהו אחר יתרוצץ במקומך.
תופעות לוואי וסיכונים - כבר יסבירו לך לפני הבדיקה.
 

LilachiKtana

New member
תודה לכולכן!

הרגעתן אותי מאוד. אני ממש פחדתי שזה כואב.. מנסים למצוא סידור לילד כדי שבן הזוג יבוא איתי... מקווה שיסתדר. תודה על הכל.
 
למעלה