שאלות בנושאי זירוזים והשראות לידה באופן טבעי !!

שאלות בנושאי זירוזים והשראות לידה באופן טבעי !!

בוקר טוב! מוזמנות להעלות שאלות בנושאי השראות וזירוזי לידה באופן טבעי אשמח לסייע לכן מנסיוני כדולה וכרפלקסולוגית מומחית בזירוזי לידה. יכולות לשרשר שאלות תחת הודעה זו ואשתדל להשיב במהלך היום
 
מי שלא שואל/ת - לא יודע


מוזמנות לשאול, אורית מנהלת את הפורום ביחד איתי, היא דולה מלווה לידות שנים רבות וגם מומחית ברפלקסולוגיה ובזירוזים טבעיים למינהם, אז כדאי לכן
 

ללישלי

New member
בהריון הקודם

בשבוע 40+2 הייתה האטה בדופק העובר במוניטור ולכן הופניתי לזירוז, חוויית הלדה הייתה די זוועתית מבחינתי, הזרוז היה רק חלק מזה. בכל אופן, האם יש לדעתך במצב כמו שהיה לי מקום לזירוזים טבעיים כלשהם ואלו?
 
קודם כל בהחלט!!

איך התחילו את הזירוז מה קבלת? בלון? טבליה? פיטוצין? בהחלט שיש מקום לשלב זירוזים טבעיים. אם את כבר מאושפזת החל מלהזמין אליך לבית חולים מטפלת ברפלקסולוגיה, שיאצו או דיקור ועד עיסוי פיטמות ונקודות לחיצה ברגליים ובגב שאפשר ללמד אותך ללחוץ עליהן ותנוחות שעוזרות לתינוק לרדת באגן טוב יותר. ובכלל ממליצה להכין את הגוף כבר משבוע 36 ולקחת כל מיני דברים (לא מדברת רק על עלי פטל) הכול בהתאם לכל אישה ולהסטוריה הרפואית והמיילדותית שלה ואז נשים הרבה פעמים מגיעות בתנאים הרבה יותר טובים לבית החולים ומתקדמות יותר טוב.
 
מה את ממליצה לנשים להתחיל לקחת החל משבוע 36?

אני לקחתי בהריון הקודם "קלידה" שהיה (אולי) יעיל.
&nbsp
 
היי,

לקחת את הלידה קל או את ההומאופתיה של ד״ר קיי שנקראת פארטוקאל? כי הפארטוקל יותר יעיל מנסיוני והוא אחד מהתמציות שאני ממליצה להתחיל לקחת בנוסף חליטת סרפד, ומשבוע 37 כמוסות נר הלילה (כמובן להיוועץ באיש מקצוע כי לא כל הריונית יכולה לקחת יש קונטראינדיקציות) אני ממליצה לכל אישה לאחר לידה ראשונה ללכת לפיזיותרפיסטית רצפת אגן במיוחד אם היא לפני לידה חוזרת, יש תרגילים שהם הכנה של הגוף ללידה, תרגילים לחיזוק שרירי רצפת אגן ובטן שעוזרים בלידה ולא רק לחזור למשקל אחרי שיולדים, פעילות גופנית לעשות לא רק בשבוע 36 אבל מי שעדיין לא התחילה משהו אז יוגה או משהו קליל שיכול מאוד ללמד מבחינת תנועתיות של הגוף כשמתחילים הצירים ואפילו בשליש האחרון שמתחיל להיות כבד ומרגישים עוד יותר את העייפות. ועוד כל מיני דברים שאני מדריכה עליהם:)
 

ללישלי

New member
קיבלתי פיטוצין

הייתי כבר עם פתיחה של 2 אם אני זוכרת נכון, הפיטוצין כמובן ייצר צירים אבל הפתיחה נתקעה סביב 3.5-4 רוב הלילה, בסוף קיבלתי אפידורל כדי "להרגע" שהפתיחה תתקדם, התגרדתי בטירוף (תופעת לווואי של אפידורל מסתבר, משום מה סבלתי בלידה שניה ולא בראשונה), ירדו המים ואז הפתיחה התקדמה תוך כמה דקות לפתיחה מלאה, היו לי צירי לחץ מטורפים כאילו אין אפידורל, והיו 10-15 דקות קשות מאוד עד שהתינוק נולד.
לקחתי חליטות פטל וסרפד בשבועות לפני הלידה, ואני מאמינה שזה עזר, אשמח לדעת מה עוד את ממליצה לקחת.
 
אוקיי

הפתיחה נתקעה כי הגוף מותש, לא הצלחת לנוח מהצירים, לא היית עדיין בלידה פעילה ולכן האפידוראל נתן לגוף להרפות והכול התחיל להתקדם משם. את צירי הלחץ הרגשת חזק כי כנראה התקדמת מאוד מהר בבת אחת אחרי האפידוראל. בלידה הבאה אני ממליצה כן לקחת פארטוקל וגם סרפד אבל יש עוד כמה דברים כמו שמנים מסויימים להרחה ושמן נר הלילה כמובן הכול בהתייעצות עם אשת מקצוע בהתאם להסטוריה המיילדותית שלך.
 
היי שוב

לגבי הפארטוקל את יכולה להיוועץ בהומאופתית שמייצרת אותו מחברת ד״ר קיי זו תמצית שמעבר להכנה של הגוף היא עוזרת לצירים להיות יותר אפקטיביים בשלב הלידה הפעילה וגם יש נשים שמדווחות שהיא מעט עזרה להם להתמודד עם הכאב. אני יכולה להעיד על התמצית הזו שזה פשוט קסם. בתור מי שלקחה אותה בלידות שלי וכמי שמלווה נשים בלידות שלוקחות אל מול אלו שלא לוקחות.
 
למעלה