משהי מזריקה אינסולין ויכולה להרגיע אותי?

פינקי29

New member
לא יודעת אם זה עוזר

קודם כל אציין שלא הזרקתי מעולם אינסולין אבל כן הרבה הורמונים אחרים לבטן במסגרת טיפולי פוריות. אם השאלה שלך מתייחסת לפן הנפשי (ולא להנחיות קונקרטיות איך להזריק - לגבי זה את צריכה לקבל הדרכה מאחות) - אני אשמח להרגיע אותך

כל החיים אני עם פוביית מחטים, כשהבנתי שאצטרך להזריק ועוד לבטן חשבתי שאמות לפני שאעשה את זה. כשניסיתי לראות סרטונים ביוטיוב על איך מזריקים כמעט התעלפתי ולא יכולתי להישיר מבט.
מפה לשם ברגע האמת הזרקתי כמו גדולה, ותקשיבי לי - זה ממש ממש ממש בקטנה, עד לרמה שאפילו נהנתי מהזריקות (גם כי הופתעתי כמה שהן לא מורגשות ולא כואבות וכמה שזה יותר קל להזריק לעצמך ממה שחושבים, וגם אהבתי את התחושה האקטיבית הזו, תחושה שאני בשליטה ותורמת להריון ועושה משהו כדי לגרום לו לקרות).
&nbsp
שיהיה בהצלחה!
 

שבלולה8

New member
בקשי את המחט הכי דקה שאפשר מהרוקח

המחטים של האנסולין מאוד דקות וכמעט ואינן מורגשות. האנסולין מוזרק מתחת לעור תפסי באיזור הכי צמיגי ושמן שלך והזריקי. ותשתדלי להחליף נקודת הזרקה וצד בכל יום ככה לא יהיו לך גבשושיות באיזור ההזרקה. אנסולין ניתן להזריק גם לאיזור הירך אבל הכי פחות כואב לבטן. שיהיה בהצלחה!!
 

ציפיה36

New member
מפחדת להזריק לבטן.. וגם זה לא צמגי זה מתוח

התחלתי אתמול ונראה לי שאני לא עושה טוב.. איפה בבטן? מסביב לטבור?
 

מ י כ ל10

New member
לא. לכיוון המותן

לכי לאחות שתדריך אותך. לא כדאי להזריק לא נכון
 

שבלולה8

New member
מוזר שלא קבלת שום הדרכה מאחיות

יש לך בטח גם מכשיר שבודק את רמות הסוכר. מקווה שכבר הספקת לקבל הדרכה. הזרקה באיזור המותן לא בטבור גם בעלון לצרכן של הזריקות צריך להיות תיאור של איזור ההזרקה פתחי אותו. מקווה שהכל בסדר ושאת מסתדרת
 
למעלה