בנות הצפון - ממש אשמח להמלצה מנסיונכן

פינקי29

New member
בנות הצפון - ממש אשמח להמלצה מנסיונכן


אני צריכה כבר לקבוע תור לסקירה הראשונה (החלטתי לעשות בפרטי, ואת השניה דרך הקופה) - ומאד מתלבטת בין הרופאים הבאים באזור חיפה והקריות:
טלמון, ברונשטיין ושפירא.
יודעת ששלושתם נחשבים לתותחים ובינתיים מתענה ומתעכבת עם ההחלטה למרות שכבר צריכה לקבוע אוטוטו כדי שיהיה לי תור מספיק זמן מראש.
אשמח למחשבות/תובנות/המלצות מנסיונכן!
תודה והיריון נפלא לכולנו ��
 

חיפאית88

New member
אני עשיתי אצל טלמון

היה נעים ומקצועי.
על ברונשטיין שמעתי שהוא אמנם מקצועי אבל מאוד גס רוח, מכאיב אפילו פוגעני ואני בדיעה שרופא טוב רואה מולו בן אדם ולא תיק רפואי ושפירא לדעתי גובה תשלום מוגזם לגמרי אפילו בשביל המקצועיות שלו (לדעתי זה היה 2,400 ש"ח לעומת 1,600 אצל טלמון) וגם המזכירה שלו הייתה ממש מגעילה.
&nbsp
בכל מקרה, שלושתם מקצועיים מאוד ואת יכולה להיות רגועה אצל מי שלא תבחרי, תנסי להתקשר ולבדוק אם יש תור פנוי לתאריכים שלך אולי זה ידלל את האפשרויות.
 

פינקי29

New member
את בטוחה שהכוונה לברונשטיין?

כי שמעתי את הדברים האלו על גולדשטיין והשמות שלהם באמת מבלבלים :)
אגב, המחיר אצל ברונשטיין ושפירא אמור להיות אותו מחיר, באזור ה2700, אצל טלמון כאלף פחות - בכל מקרה יש לי פלטינום והחזר יפה ככה שפחות קריטי לי המחיר (היריון ראשון אחרי טיפולים וים של דאגות..)
&nbsp
אשמח לשמוע עוד המלצות אם יש
 

גלגול 87

New member
המלצה ודיס המלצה לבנות הצפון

היי, אני מהצפון ועשיתי סקירה ראשונה ושנייה אצל שני רופאים שונים.
סקירה ראשונה עשיתי אצל ד"ר שלמה אליהו ברמת ישי - ממליצה מאוד! יסודי, נעים, סבלני, באמת חוויה. הוא לא מקבל דרך הקופה, אבל יש החזר מהכללית מושלם/פלטינום. עשיתי אצלו גם את השקיפות עורפית.

את הסקירה השניה עשיתי אצל רופא אחר, במסלול "הסדר" של הפלטינום. חשבתי שעדיף לעשות אצל שני רופאים מומחים שונים כי ככה יש יותר סיכוי "לתפוס" אם משהו לא בסדר.
עשיתי אצל ד"ר מוטי ברדיצ'ב בבי"ח אלישע בחיפה. הוא באמת בנאדם מאוד מאוד נחמד, אבל הסקירה הייתה מאוד מהירה (משהו כמו 10-15 דקות) ויצאתי בתחושה לא טובה, שהיא לא הייתה מספיק יסודית ואולי לא באמת הכל נבדק כמו שצריך, בעיקר לעומת החוויה של הסקירה הראשונה. וגם, אמנם זה נשמע קטנוני אבל לא קיבלתי תמונה ולא דיסק ובאופן כללי יצאתי מאוכזבת, וחבל... חיכיתי מאוד לסקירה הזאת ולראות את הקטנטונת.

בהצלחה!
 

חיפאית88

New member
עוד המלצה בחיפה

דר' רוני אברהם, הגעתי אליו במקרה באופן דחוף אחרי שלא הייתי מרוצה מהסקירה המכוונת שעשיתי דרך הקופה והוא היה מקסים ומקצועי.
 

במבי264

New member
ד"ר ברונשטיין

הייתי אצלו בסקירה ראשונה בהריון הקודם, ואמורה לחזור אליו גם עכשיו.
הוא מקצועי, נעים ומאד מנומס, הבדיקה אורכת חצי שעה ואמנם היא מכאיבה בחלקה, אבל זה כי הוא בודק בצורה מאד יסודית (וכמובן מתנצל על הכאב).
הבנתי שד"ר גולדשטיין הוא זה שפחות נעים ומנומס, אצלו עשיתי את הסקירה השניה בהריון הקודם. אז הוא היה ממש קורקטי ויבשושי, אבל לא גס רוח. הסקירה אצלו הייתה רק רבע שעה (זה היה ברמב"ם במסגרת הסדר).
 
כולם נחשבים ומומלצים מאד, את יכולה לבחור בכל אחד בראש שקט

אני יכולה לספר שהייתי אצל טלמון בשקיפות והוא היה נחמד לאללה ומקצועי. ככל הזכור לי לא היתה אפשרות לעשות אצלו סקירה ראשונה בהסדר בלי לעשות אצלו שניה בפרטי. או בסדר הפוך. בכל מקרה, לא ניתן לקחת אצלו רק סקירה אחת אלא אם זה פרטי במלוא התשלום. לא בהסדר של הכללית.
עד שנזכרתי לקבוע סקירה ראשונה רוב המומלצים כבר היו תפוסים. הלכתי בסוף לגולדשטיין, שאני יכולה להבין למה נאמרים עליו דברים שליליים מבחינת אופי. הוא לא אדם קל. אלינו הוא דוקא היה נחמד מאד אבל הבנתי שזה לא לכולם ככה, וצריך להתנהג ממש יפה כשבאים אליו. כמו כן הוא באמת קצת לחץ ודחף בכח את הכטן והעובר כדי להיטיב לראות, בצורה שיכולה להרגיש מוגזמת. מצד שני הוא מאד מאד מאד מקצועי ויסודי. הסקירה אצלו היתה מעל שעה, ועם הסברים ופירוט על הכל.
סקירה שניה עשיתי בקופה אצל ד״ר בכרי שגם מומלץ מאד. היה יסודי ונחמד לאללה.
 
יופי

שימחת אותי לגבי ד"ר בכרי, קבעתי אליו סקירה שניה ולא ידעתי איך הוא.
סקירה ראשונה עשיתי אצל ד"ר גולשטיין , דווקא בן הזוג שלי מאוד התחבר אליו והתרשם ממנו בסקירה, אני חשבתי שהוא קצת אנטיפט, אבל הוא מאוד מקצועי ורציני וזה אכן קצת כואב הלחיצות על הבטן.
 

פינקי29

New member
עשית אצל ד''ר בכרי בלין במקרה? :)

שאלתי בשרשור נפרד אבל אנסה גם כאן - אשמח לשמוע על איכות הציוד שמשתמשים בו בלין, יש שם הבדל גדול בין האולטרסאונד בחדר של הטכנאיות שהוא מדהים וחדישות לאולטרסאונד בחדרי הרופאים..
 
כן

לא יודעת להבחין בין מכשירי א״ס שונים. בכל מקרה אין שם תלת מימד כפי שיש בבדיקות הפרטיות אבל זה שטויות בעיני. ממה שאני יודעת להבחין היה נראה בסדר גמור וקיבלתי גם תמונות מודפסות חביבות.
מה ההבדל שראית? מה עושה את הא״ס החדש לאיכותי יותר מבחינת מה שאת מסוגלת להבחין?
 

פינקי29

New member
מנסה להמחיש הבדל בתמונות

הרגיל נראה יחסית בסיסי ועם רזולוציה לא וואו, נראה בערך כמו בתמונה הראשונה (לרוב פשוט יותר)
החדשניים יותר נראים כמו סוג של פאנל ממטוס
לרוב מלווים במסך נוסף תלוי שבו את רואה בנוחות משכיבה את התמונה.
ראיתי בלין גם כאלו וגם כאלו.. את החדשניים ראיתי רק בשני החדרים של הטכנאיות שמקבלות חצי קומה מעל למיטב זכרוני (איפה שמרפאת השמיעה - אם עשו לך שם אני רגועה ;))



 
אבל מעבר להבדל במראה המכשיר, את מבחינה בהבדל בתוצאות שלהם?

במה זה בא לידי ביטוי?
בכל מקרה, אצל ד״ר בכרי היה מסך נוסף שתלוי מולי כששכבתי וראיתי בנוחות כל מה שהוא ראה. אני לא זוכרת איך נראה המכשיר עצמו.
 

פינקי29

New member
בעיקרון כן

רווית נסיון בלין - שכבתי תחת האולט' של יחידת הפוריות, של הטכנאיות, ובחדר של רופא (מיון נשים במחלקה שם) - הבדל משמעותי בתמונות.
למשל, בחדר של הרופא ראינו דופק אבל לא הצליח למדוד את העובר אפילו מרוב שהרזולוציה היתה גרועה. יום אחד למחרת הגעתי לבדיקה שנקבעה מראש אצל הטכנאית - והיה הבדל משמעותי באיכות התמונה.
 
למעלה