קורס הכנה ללידה-בבית חולים/אחר??

נועה1234

New member
קורס הכנה ללידה-בבית חולים/אחר??

הי אני רוצה לקבוע לנו קורס. שבוע 25 אז צריך כבר לשריין. איפה מומלץ? איך של הבית חולים? שמעתי משהו בדיאדה. המלצות?? תודה
 

ODOD11

New member
אנחנו עשינו אצל דולה

(שלא תהייה איתנו בלידה, אבל התלבטנו לגבי זה). אנחנו ועוד זוג שלא הכרנו, 5 מפגשים לפני הלידה ועוד אחד שיהיה אחריה בעז"ה. נתנה לנו המון מידע וכלים, היה ממש טוב. אני פחות מתחברת לבתי חולים (שזה פשוט מוסד וככה גם יראה הקורס מן הסתם) וגם פחות מתחברת לדברים קבוצתיים גדולים ונראלי שגם בעלי היה פחות זורם עם זה..
 

הייבי

New member
אני עשיתי באיכילוב

אומנם עברו כבר 4 שנים מאז אבל אני מניחה שהתכנים לא משתנים יותר מדי. הקורס היה תכליתי וכלל גם את שלבי הלידה, קליטה בבי"ח וכו' וגם תנוחות, נשימות ועיסויים להקלה בצירים וגם קצת הכנה ראשונית להנקה. קחי בחשבון שאם את עושה קורס של בית חולים בדרך כלל ההמלצה היא לבחור את הקורס של ביה"ח שתרצי ללדת בו. אני לא ילדתי באיכילוב ובחרתי את הקורס שם בגלל שילוב של קרוב לעבודה ושעות שהתאימו לנו. לא הרגשתי שזה שינה ואת הפער לגבי נהלי בי"ח סגרנו בסיור חדרי לידה בתל השומר. אם את יותר בעניין של לידה טבעית שווה לשקול קורס אצל דולה ששם הדגש על זה יותר חזק. אני אישית רציתי את האופציה ללדת טבעי אבל גם לדעת ולשמוע על כל החלופות בראש פתוח. בהצלחה
 
אני עושה קורס שהוא לא קורס של בית חולים

כי בחרנו בגישה קצת פחות שגרתית- היפנוברפינג.
אני עושה אצל דולה ומדובר בקבוצה קטנה של דוברי עברית (חיה בחו"ל) כך שזה נחמד ויצא לנו ככה להכיר כאלה שיהיו בחופשת לידה סביב אותו זמן וגרים באיזורנו.
&nbsp
זה לא מחליף סיור בביה"ח ואנחנו קבענו סיור אבל כן נותן את המידע שצריך.
&nbsp
אנחנו לא הלכנו לקורס בביה"ח כי זה הרגיש לנו גדול- 10 זוגות ואומנם אין לנו בעיה עם האנגלית- עדיין יותר נוח בשפת האם והקורס הפרטי יצא במחיר ממש טוב מבחינתנו.
&nbsp
זה מאוד אינדבידואלי ותלוי בהרגשה שלך לגבי הרבה אנשים ועד כמה את מרגישה בנוח עם כל זה. לי היה חשוב שהקבוצה כן תהיה אינטימית (וגם יצא שרובנו אצל אותו רופא, אז בכלל זה היה משעשע
).
 
הדיאדה נסגרה... אני חושבת שניתן למצוא חלק מהקורסים

שלהם במקומות אחרים.
&nbsp
אני גם ממליצה על קורס של דולה (או משהו בסגנון, יש לפעמים במרכזים של יוגה להריון וכאלה) היא מסבירה גם על התהליך בבי"ח ועל הסיבוכים האפשריים חו"ח וגם על התמודדות עם הצירים בבית ובביה"ח, וגם על היום שאחרי שבעיני זה פרייסלס (הכנה להנקה ומה עושים עם תינוקי קטן בבית...)
&nbsp
אני גם ממליצה לקחת איתך דולה ללידה (ואצלה לעשות את הקורס הכנה) זה שווה *יותר* מכל מתנה אחרת שתוכלי לקנות לעצמך ואפילו הייתי בוחרת דולה על מלונית אם אין לך סכום מספיק לשניהם (למרות שמחקבלים החזרים על שניהם מהביטוחים השונים לפי מה שהבנתי.. ולא היה קיים בלידה הראשונה שלי)
&nbsp
אני בהריון שני ובדיוק קבעתי שיחה ראשונית עם דולה חדשה (כי שלי לא זמינה בחודש הלידה שלי לעצרי הרב מאוד)
 
למעלה