בא

Ninani8

New member
בעבודה ראו בשבוע 25 אבל

אני כבר הבחנתי משבוע 14 בערך... בכל אופן היה קל להסתיר עד 20 וקצת
 

ODOD11

New member
אני דימיינתי אותה מ16 כבר

כי כ"כ התרגשתי. בפועל זה יותר היה נראה כאילו אכלתי פיתה עם פלאפל, אפילו לא לאפה ?? אחרים התחילו לראות מ20 ומשהו.. אבל מי שחד יכול היה לראות גם לפני, תלוי מה לבשתי..
 
הבטן יצאה ממש רק בשבוע 17-18

בטן קטנה כזו אבל בהחלט היה ברור שזה לא סתם בגלל שטחנתי בורקס

&nbsp
עכשיו כבר יש בטן ממש בולטת- שבוע 22.
 

הייבי

New member
זה משתנה מאישה לאישה ומהריון להריון

בהריון הקודם בשבוע 16-17 ראו בליטה קטנה אם לבשתי משהו צמוד (אבל לא ברמה שאנשים הרגישו בנוח לשאול) ובטן ממש יצאה רק יותר מאוחר לקראת שבוע 20 או קצת אחרי אם אני זוכרת נכון. בהריון הזה בשבוע 12 כבר לא נסגרו על הבגדים הרגילים שלי ובשבוע 14-15 אנשים כבר העזו בעדינות לשאול..
 
בהריון הראשון בשבוע 11-12, אבל משהו שאחרים לא יכלו לזהות

זה נראה כמו השמנה קלה. ומזלי שלא הייתי מאד רזה לפני. אני חושבת שמשהו שנראה הריוני יותר היה סביב 14-15.
עכשיו אני בהריון שני בשבוע 13, אותה בטן שתיארתי למעלה יצאה סביב שבוע 10, אבל תכלס את הלחץ והקושי לסגור ג׳ינסים הרגשתי כבר משבוע 5-6. נשבעת! בשבוע 6 או 7 כבר קניתי מכנסי הריון כי היה לי ממש לא נוח.
רק שאחרים עדיין לא ממש רואים כי זה עדיין נראה כמו השמנה קלה וממילא בגדי החורף מסתירים היטב. ההריון הקודם היה בקיץ וזה היה קשה יותר להסתיר.
אני מאמינה שתוך שבוע זה כבר יתחיל להראות הריון ברור יותר, אם לא אלבש סוודרים מסתירים.
 
יו, גם אני בהריון שני והרגשתי שלא יכולה לסגור גי'נסים

ממש מההתחלה (בעלי היה בטוח שאני צוחקת עליו)
&nbsp
בגלל שבעבודה שלי כולן/ם חדי עין דווקא קניתי גינס חדש רגיל ונמוך יותר כדי ללבוש עד השקיפות עורפית... אבל נדמה לי שאני אצטרך לעבור גם למכנסי הריון בקרוב (שבוע 11)
&nbsp
 
נשמע לי מוזר שכולן מקבלות בכזאת שלוות נפש את "חדות העין" של

האנשים בעבודה...
ואני שואלת את עצמי למה אנחנו צריכות לדאוג מחדות העין שלהן ולהסתיר ולדאוג ולמה אנחנו לא יכולות לעשות מה שנוח לנו ולא לפחד מעיניים חדות או מההערות שלא מתאימות לנו לפני הזמן ?

אני לא מבינה למה זה לגייטימי שכל אחד יכול להעיר מה שהוא ורצה ואנחנו צריכות להתחבא? אולי האנשים מסביב צריכים ללמוד לשמור את המחשבות והחשדות שלהם לעצמם ולחכות שיספרו להם אם יהיה מה לספר....
 
אני אפילו לא חוששת בהכרח שישאלו אותי, אבל זה לא נעים

שמדברים עלייך... גם אם זה מאחורי הגב.
&nbsp
לפעמים הדיבורים האלו הם מקולגות, שמקבילים אלייך ואז זה באמת לא משנה מה הם אומרים וחושבים, אבל (לפחות בחלק מהמקצועות שנשלטים ע"י גברים) זה מאוד לא נעים שהבוסים חושדים ואולי מעדיפים לוותר עלייך בקידום או העלאה בגלל ההריון (כמובן בלי להגיד את זה "בקול רם" וכמובן שלא תמיד, אבל זה קורה יותר ממה שהייתי מצפה בשנת 2017)
 
זה לא שכ״כ פחדתי או פוחדת כרגע.

פשוט לא בא לי לספר עדיין לכולם. סיפרתי למי שחשוב לי ומתאים לי.
אני גם לא מרגישה שאני מתחבאה אלא פשוט לא מחצינה את זה. בהריון הראשון כן החבאתי במידה מסוימת כי הייתי בקיבוץ בסביבה מאד צפופה וקרובה, אחרי שנים שהציקו לי בנושא ולא התאים לי עדיין לחשוף עד השקיפות.
זה ממש לא לגיטימי שכל אחד ישאל ויעיר, ולרוב האנשים גם יש מספיק טקט לא לעשות את זה, אפילו אם הם חושדים. לפחות בסביבה שלי.
אבל בכל זאת - את במדינת ישראל וכולם פה חושבים שהכל עניינם, במיוחד כשמדובר בנשים וגופן. הם גם יגידו לך שאת צריכה לחייך, או לרדת או לעלות במשקל, או יחקרו למה אין לך ילדים אם התחתנת לפני שנתיים והעזת לא ללדת עדיין, ויתערבו אח״כ בשאלות אם את מניקה או אם לילד חם או קר איך שהוא לבוש ומה לא.... שום דבר מזה לא לגיטימי.
 
אצלי גם בסביבות שבוע 18-20

אבל התחלתי ללבוש מכנסי הריון לדעתי עוד לפני זה כי פשוט כבר לא היה לי נוח במכנסיים הרגילים למרות שלכאורה לא הייתה סיבה חיצונית.
 
למעלה