לקראת לידה ומעט אחריה לאמצ"ש

the witcher

New member
התייעצות לגבי שימוש בשמיכה בעריסה

עוד קצת מוקדם (התחלתי תשיעי) אבל בעקבות הסערה בחוץ, מתלבטת ואשמח לשמוע מנסיונן של אמהות לגבי השימוש בשמיכה בעריסה. בעיקרון אני מאלה שנגד מגן ראש (לא קניתי) ודוגלת בלא לשים אף בובה בעריסה, להשכיב רק על הגב כל הזמן וכו'. ההתלבטות היחידה שנשארה לי היא לגבי שמיכה. מצד אחד לא רוצה שהיא תתקרר לי מצד שני ממש מפחיד אותי שהיא תתחפר מתחת לשמיכה.
 

הייבי

New member
אנחנו השתמשנו בשמיכה

לדעתי, חשוב לקנות שמיכה קטנה שמתאימה לעריסה ולא להתפתות לקפל שמיכת מיטה או עגלה גדולה. לכסות לא גבוה מדי ועדיף במעין עיטוף קל שיהיה להם קשה להתחפר. את תראי שבבית החולים עוטפים אותם בשמיכה. אנחנו חיקינו את העיטוף הזה בהתחלה כדי להקטין את החשש להתחפרות בשמיכה.
 
שק שינה, זה פתרון מעולה

הקטנה שלנו מושכת את השמיכות מעל הראש באופן קבוע, ממש מפחיד לכסות אותה בלילה. היא ישנה בשק שינה וממש נוח לה העניין.
ממליצה לחפש שק שינה עם רוכסן ולא תיקתקים, ושיש לו תיקתקים בכתפיים, הרבה יותר קל להכניס ולהוציא אותם ממנו. שלנו מבייבי רוק והוא נוח לאללה, הם אמנם יקרנים, אבל זה פריט ששווה להשקיע בו.
 

mitmit11

New member
לגמרי שק שינה

לא יקר (ברוב חלקי הארץ לא צריך לרכוש את הפוך הסופר עבים, בכל זאת אנחנו בישראל ואני מניחה שגם תחממו מעט בחורף), יש לפי מידות 0-6 חודשים והלאה בקפיצות של חצי שנה. נוח ממש. אני פשוט הרמתי עם זה את התינוק בלילה והנקתי בלי קושי.
 
למעלה