המלצות או אי המלצות על ד"ר הוד אדוארד - לסקירה מוקדמת

why not3

New member
המלצות או אי המלצות על ד"ר הוד אדוארד - לסקירה מוקדמת

אשמח לשמוע אם מישהי הייתה אצלו בשנה האחרונה.
 

סבינה28

New member
הייתי אצלו בשקיפות לפני שבועיים

והוא היה מאוד נחמד . חצי סטדנפיסט... הומור יש בשפע :) כמעט חטפתי התקף לב שהו אאמר לי ששי סיוכי לתאומים.. אבל הוא סתם צחק עלי.. .
אני הולכת אליו לסקירה בעוד שבועיים ..

בהריונות הקודמים עשיתי את כל הבדיקות (שקיפות + סקירות ) אצל דר מרי אורן בחולון. היא מדהימה. מאוד מקצועית! כל בדיקה אצלה מושקעת מאוד.
אבל עכשיו עם שני קטנים בבית אני מעדיפה לעשות את הבדיקות קרוב לבית .. ולא לבזבז זמן על נסיעות ... (גרה ברחובות, בעבר בחולון לכן נבדקתי אצלה בהריון הראשון והשני)
 

tolyz

New member
הייתי לסקירה מוקדמת ולמאוחרת

רופא נחמד מאוד.
ואני מבינה, לפי התגובה הקודמת שקיבלת, שבדיחת ה"תאומים" היא הקטע שלו :)
 

Morena15

New member
אמנם לא הייתי אצלו בשנה האחרונה

אבל זוכרת את השם, וזוכרת שהיה טוב מאוד
 

שושי291

New member
הייתי אצלו בהריון הקודם

כן, הוא סטנדאפיסט ומצחיקול.. כל זה טוב ויפה, אבל אצלי הבדיקה לא היתה מקצועית בעליל, הוא פישל בגדול... בשקיפות+שתי סקירות הוא לא בדק מיקום של השלייה. וכך, בשבוע 25 הגעתי לבית החולים עם דימומים וגיליתי להפתעתי שאני עם שליית פתח, שזה מצב מאד מסוכן, שבקלות רואים באולטרסאונד רגיל ושגרתי כבר בשבועות ראשונים. רק שמרוב בדיחות, כנראה שדר הוד שכח לבדוק... בקיצור, ממש ממש לא מומלץ.
 
אני הייתי אצלו בשקיפות,

הוא היה מאוד נחמד אבל שני דברים הפריעו לי-
&nbsp
1. הוא ממש שכנע אותי שכל אישה צריכה לעשות מי שפיר (כסת"ח?)
2. הוא לא בדק בשקיפות אם נצפה עצם אף וכשהתקשרתי למחרת לשאול אם לא נצפה או שלא בדק הוא התחיל להגיד בצורה מוזרה שהוא לא מוכן לבדוק דבר כזה כי זה לא בסטנדרט..מה שבכלל לא נכון. לדעתי הוא פשוט שכח לבדוק (לחברה שהיתה אצלו כן בדק) בגלל זה נאלצתי ללכת לשקיפות לרופא אחר (יש בדיקת דם שאחד הדברים שמבקשים לדעת זה אם נצפה עצם באף בשקיפות).
בקיצור, אני לא ממליצה.
 
למעלה