מי שפיר מוטרדת מה דעתכן

אושר365

New member
מי שפיר מוטרדת מה דעתכן

היי,
עשיתי לפני שבועיים מי שפיר אצל אחד הטובים ביותר. בגלל אילוצים נכנסתי לבדיקה לבד. הרופא בחר את הצד של הראש להכניס את המחט, ראיתי שכשהמחט נכנסה היא לא פגעה בעובר והוא גם לא זז באותו רגע. המחט היתה למעשה בצד של העורף שלו כי העובר היה נטוי כולו לצד השני. בכל מקרה, כדי להיות רגועה, עצמתי מהרגע שאחרי כניסת המחט את העיניים ועשיתי נשימות. לא הרגשתי שמשהו חריג קרה, הכל היה בסדר. האחות שאבה והרופא אמר לי כל פעם שמבחנה התמלאה ובסוף שזה נגמר. אין לי סיבה לחשוש חוץ מהסיבה שלא ראיתי בעיניים שלי שהמחט לא פגעה בעובר. הדאגה שלי היא כי זה היה בצד של הראש. אחרי הבדיקה הרופא בדק דופק והעובר היה באותה תנוחה כמו לפני הדקירה (הזיז רגלים וידיים אבל לצד השני, היה נטוי כולו הצידה).

מה דעתכן? הייתן דואגות או שאין לי סיבה?

תודה רבה
 
לא נראה לי שיש סיבה לדאגה

אם היו תזוזות ודופק בסוף הבדיקה, והרופא אמר שמהלך הבדיקה היה תקין, אין סיבה לדאוג. אם את מודאגת, את יכולה ללכת לאולטרסאונד כדי לוודא שהכל בסדר.
 
אני לא רואה שום סיבה לדאוג.

מה פתאום שתסתכלי? את לא רופאה, וזה מאוד קשה להבין מה רואים באולטרה סאונד בלי הכשרה מתאימה. אני לא חושבת שהיית לא בסדר בכך שעצמת עיניים (יכול להיות שבכלל עזרת לעובר להיות רגוע), או שיש לך מה לדאוג.

אם אני הייתי דואגת? אני הייתי דואגת בכל מקרה, בלי קשר למנח של העובר, פשוט כי אני בן אדם לחוץ ודואג, במיוחד בענייני הריון וילדים. לא הייתי דואגת דווקא ספציפית מזה שאני לא בדקתי מה קורה על המסך - לא נראה לי שהייתי מנסה בכלל לראות, או מבקשת מבעלי לנסות אם הוא היה שם. מה אנחנו מבינים? אפילו כשהרופאים מנסים להסביר לנו מה רואים באולטרה סאונד אנחנו בקושי מצליחים לראות מה שהם מסבירים שרואים.
 
למעלה