מדוע אין מצלמות בתינוקיה בבית החולים קפלן ?

חן L1

New member
מדוע אין מצלמות בתינוקיה בבית החולים קפלן ?

ידוע לי שבחלק מגני הילדים, כשהילדים כבר גדולים יותר ישנם מצלמות שעוקבות אחרי הנעשה בגן. אם כן, מדוע אין מצלמות במקום הכי רגיש שיכול להיות כשהתינוקות שלנו רק נולדו ולא יכולים לספר לנו עדיין כיצד מתייחסים אליהם ?
הוספת מצלמות עשויה לשנות את ההתנהלות שם מקצה לקצה ולדעתי צריך לרשת את המקום בהרבה מצלמות.

ראשית, ראיתי שם תינוקות בוכים שלא מתייחסים אליהם כלל.

שנית, ישנה שם מישהי מבוגרת (עם שיער קצר) חצופה בצורה בלתי רגילה – ואם היא מתנהגת כך לאדם שנחשב למנומס ורגוע כמוני - אני בדאגה גדולה מאוד כיצד היא מתנהגת כלפי חסרי ישע – קרי, התינוק שלי ושאר התינוקות שם.

ראוי לציין שלפני הלידה של אשתי הצוות הרפואי והאחיות בקפלן כולם כולל כולם היו מדהימות ומדהימים, עוזרים בכל דבר ומתייחסים יפה מאוד.
חבל שהמקרה בתינוקיה בקפלן מורידה לי את החוויה הטובה מאוד שהייתה לי עד כה בבית החולים הזה.
אני מתלבט האם להתלונן על אותה מבוגרת חצופה כי אני חושש מההתנהגות של האחיות כשהתינוק שלי יהיה שם לבד איתם (אנחנו בביות חלקי), מהסיבה הזו גם לא עניתי לה כלל, למרות חוצפתה הרבה.
מצאתי בפורום זה מקרה נוסף של מישהי שהתלוננה על התנהגות לא נאותה מצד העובדים בתינוקיה של קפלן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/110/167239032/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F_%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%94_-_%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%94[/URL]

אשמח לדעת אם ישנם עוד מקרים שנתקלתם בהם בתינוקיה של קפלן או תינוקיה אחרת ואולי משהו יחליט בסוף לשים בכל התינוקיות בארץ מצלמות, בכדי לעקוב אחר היחס של הצוות שם לתינוקות.
יתכן ובגלל שאני אבא חדש אני חרד יותר לשלומו של ילדי ואין סיבה כל כך לחשוש.
אשמח לדעתכם בנושא,
מאבא חדש מאושר מאוד, אך מודאג.
 

Expecting1now

New member
לא יודעת לגבי קפלן, בכל מקום יש בעיית כוח אדם.

והנה משהו שפורסם היום בנוגע לקלות הבלתי נסבלת שבה אפשר להיכנס לתינוקיות:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4846963,00.html

כמו בכל היתקלות אחרת עם ממסד רפואי, עדיף כמה שפחות להשאיר חסרי ישע לבדם.
לא משנה אם מדובר בתינוק בן יומו או בקרוב משפחה קשיש.
 

newmama14

New member
תודה על הכתבה... מזעזע

בהחלט עוד סיבה טובה להעדיף ביות מלא.
אולי בגלל שאני בת למשפחה שחוותה את מה שמכונה "פרשת ילדי תימן" ודודתי נגנבה מסבתי בבית חולים, והטיוח סביב הפרשה וההשתקה שלה נמשכים עד עצם היום הזה, אין לי שום אמון במערכת הזו.
כשבעלי צחק שזה קצת פרנואידי ושהיום לא יגנבו ככה תינוק כמו שאולי עשו פעם, אמרתי לו שזה בכלל לא משנה. אני לא אוכל להיות שקטה אם היא רחוקה ממני (לא רק בגלל חשש לחטיפה, אלא בעיקר המחשבה שהיא זקוקה לי לידה ברגעים אלה, ולא צריכה להיות לבד ורחוק ממני), אבל הנה, סיפורים כאלה רק מחזקים את הקלות הבלתי נסבלת בה כל הזוי יכול להכנס לתינוקייה, שלא לדבר על כל הסיפורים בהם האחיות בטעות מסרו תינוק לא נכון להורים, או הסיפור שהיה לפני כמה שנים שאחיות הצטלמו עם פג בכיס...
אני מאמינה שרוב האחיות בתינוקיית הן אכפתיות, אחרת לא חושבת שהיו בוחרות דווקא במקצוע זה, אבל באמת העומס העצום מאוד מקשה על טיפול כמו שצריך ושמירה קפדנית ....
 
למעלה