רענון נהלי השרשור: למה
איך
ועוד...

mitmit11

New member
רענון נהלי השרשור: למה
איך
ועוד...


גולשות יקרות,
בשל הפעילות הרבה והגוברת בפורום החלטתי (שוב) לרענן את נהלי השרשור. אני מוצאת שקשה מאד לעקוב אחרי התנועה הרבה בפורום והודעות חדשות יחסית נדחקות במהירות לדפים האחרונים, נעלמות מהעין וחבל.

מערכת הפורומים של תפוז יכולה להכיל עד 15 הודעות ראשיות בעמוד. כל הודעה ראשית חדשה דוחקת את ההודעות האחרות לעמודים קודמים. באופן טבעי, פחות מסתכלים על הודעות שנמצאות מאחור ולכן גם לא מגיבים עליהן. בבואכן לפורום לשאול ולענות עיינו בדפים הבאים ולא רק בדף הפתיחה, לרוב תמצאו שם את מבוקשכן או שרשור בנושא קרוב שאפשר ל
(=ניצול שרשור).

משתתפות הפורום, חדשות כישנות, מתבקשות לשרשר את הודעותיהן לשרשורים הפעילים באותו הנושא או בנושא דומה. השרשור יעשה באופן הבא:

כל משתתפת תחפש בדפי הפורום ותמצא האם ישנה הודעה רלוונטית אליה היא יכולה לשרשר את הודעתה (לרוב הדף הראשון מכיל את כל השרשורים הפעילים).
לא מצאתן שרשור מתאים
פתחו אחד כזה
(אני אשמח על היוזמה
) הוסיפו הודעה חדשה ללא תוכן, עם כותרת כללית, ואליה שרשרו את ההודעה שלכן. כך גם בנות אחרות יוכלו לשרשר הודעות בנושא דומה (קיטורים, בדיקות, המלצות וכו') .
על מנת למשוך תשומת
להודעות חדשות ששרשרתן אנא השתמשו באמוטיקונים (למשל
בכותרת ההודעה).

במשך היום אשתדל לקבץ את ההודעות שהתפזרו מחוץ לשרשורים תחת כמה כותרות עיקריות. השרשורים הקבועים שנפתחים כל יומיים-שלושה הם:
שרשור רפואי ובריאות
בדיקות והמלצות לרופאים
ציוד ורכש
התחלות חדשות
לקראת לידה ומעט אחריה
OFF - הודעות שאינן קשורות ישירות בנושא הפורום ישורשרו ע"י המשתתפות בשרשור
הפעיל

לפי הצורך יפתחו שרשורים על הודעות בעלות נושאים קרובים או סקרים שונים.
במקרים מסוימים, יש מקום להוספת הודעה חדשה לגמרי. אני מבקשת שבנושאים כלליים שחוזרים על עצמם תקפידו לשרשר בכדי שלא יווצר עומס ודחיית מענה.
הקפצת שרשורים: ניתן להקפיץ את ההודעה חזרה לעמוד הראשי באמצעות מתן תגובה בעצמכן להודעה שלכן. הודעה מוקפצת רק אם יש בתוכן ההודעה המקפיצה 10 תווים (אותיות, סימנים) ו/או אייקון אחד.
להיכן נעלמה ההודעה שלי
אם שורשרתן ניתן לאתר את ההודעה בקלות
בחלק העליון של העמוד, תחת "כלים ומידע" > "האזור שלי" > "ההודעות שלי". קליק אחד וכל ההודעות שכתבתן פרושות מולכן

פרסום שאלוני מחקר ייעשה אך ורק לאחר קבלת אישור המנהלות. ניתן לעשות זאת ע"י לחיצה על "מסר למנהלים" תחת כותרת הפורום. לאחר קבלת האישור יש לשרשר את הפרסום לשרשור
ולציין בו מי אתם
על מה המחקר
וכמה זמן יקח למלא את השאלון

הפרסום בפורום אסור על פי תקנון
. הודעות פרסום יימחקו מיידית שכן הן נוגדות את תקנון תפוז. אדם/גוף המעוניין לפרסם מוזמן לפנות לפלטפורמת "תפוז עסקים": http://biz.tapuz.co.il/

עשו שימוש בהודעות הנבחרות בפורום ובכלי החיפוש. תופתעו כמה מידע אפשר למצוא בהודעות העבר

בתקווה לשיתוף הפעולה המלא שלכן
,
mitmit11
 
למעלה