המוגלובין נמוך בלידה

Shiri 18

New member
המוגלובין נמוך בלידה

היי בנות,
חייבת תמיכה ממי שילדה בסיטואציה כזו-אני בסוף שבוע 37 וההמוגלובין שלי 9.7 וזה מחוסר ברזל (פריטין 7.2).אני כבר יותר מחודש לוקחת את המינון המקסימלי של ברזל (20cc סירופ פריפל).רופאת הנשים אמרה לי היום שאין זמן לטיפול דרך הוריד (למרות שביקשתי טיפול כזה עוד בשבוע 34 ולא קיבלתי...).
עכשיו היא אמרה לי לקחת 2 כדורי פולקס ליום ולקוות שההמוגלובין יעלה ל10 עד הלידה.
אני חוששת להגיע ללידה עם המוגלובין כזה ואולי אף פחות,לא רוצה להגיע למצב של התעלפות וקבלת מנות דם.
מי ילדה עם מדדים כאלה ויכולה לומר לי איך עברה הלידה?
 

mitmit11

New member
אני

בלידה הראשונה. הגעתי עם המוגלובין 9.9. הלידה עברה בסדר, הבעיה היתה אחריה. עשו לי ואקום וחתכו כלי דם די גדול. היה איבוד דם מסיבי והיה שם לחץ. לא קיבלתי מנת דם אבל יצאתי למחלקה עם המוגלובין 7.8. לקום מהמיטה לקח לי הרבה שעות (לא הייתי עם אפידורל) בגלל סחרחורות. ההתאוששות אחרי הלידה גם לא היתה פשוטה - עייפות וחולשה שלפחות את חלקה אני מייחסת לרמת ההמוגלובין הנמוכה. אצלי מאגרי הפריטין היו תקינים.
&nbsp
בלידות הבאות הקפדתי על נטילת הברזל (שני כדורים מאמצע ההריון) והגעתי ללידות עם המוג' מעל 11. ההבדל בהתאוששות מאוד ניכר, בלידה עצמה פחות.
&nbsp
אז מה עושים? תמשיכי בנטילת הברזל (אני לקחתי פריפול ופולקס, אחד מכל אחד בגלל קשיי עיכול), תאכלי המון ירקות ועלים ירוקים (אם את מסוגלת אז שייקים ירוקים עם פטרוזיליה, כוסברה וכו , אני לא מסוגלת לשתות את זה...).
 

Shiri 18

New member
תודה


 

amysh

New member
לא זוכרת בדיוק, אבל גם לי היה לי המוגלובין נמוך

אני זוכרת שבאיזשהוא שלב הרופאה איימה עלי בעירוי ברזל, אבל אז ההמוגלובין התחיל לטפס. ללידה הגעתי עם המוגלובין נמוך. אחרי הלידה ההמוגלובין שלי היה 8. משהו. לא זוכרת חולשה מיוחדת או סחרחורות וכו. אני כל החיים עם כדורי ברזל (אקטיפרין). לאחרונה עברתי לפריפול. לוקחת 1 ביום.
&nbsp
לגבי אוכל- בבשר בקר יש הרבה ברזל. תאכלי גם שקדים.
 
למעלה