ציטוטק.. לפני נסיעה לחו"ל

בראון10

New member
ציטוטק.. לפני נסיעה לחו"ל

שלום בנות,
לצערי עושה הפסקת הריון לא תקין (בגודל שבוע 7) עם ציטוטק.
אמורה לטוס ביום שלישי לחו"ל.. מה עושים?.. הבנתי שציטוטק זה תהליך בהמשכים.
תודה.. מיואשת וחייבת להתעודד בחו"ל.. לא רוצה לחשוב שבגלל זה אבטל.
 
אצל כל אחת זה אחרת

צר לי לשמוע על הפסקת ההיריון.

אני עברתי הפסקת היריון עם ציטוטק. לקחתי פעמיים את הציטוטק כי בביקורת שנערכה אחרי יומיים של הטיפול הראשון- רירית הרחם שלי הייתה עבה, והייתי צריכה לקבל טיפול נוסף. ואחרי שבוע- הייתי צריכה לבוא לעוד ביקורת (ואז הכל היה תקין).
חשוב לציין, שהיו לי כאבי תופת מהכדורים האלה (ממש כמו צירים) במשך כמה ימים- הייתי מנוטרל- וכל הזמן לקחתי משככים (וגם זריקת וולטרן בביה"ח) מנגד, בת דודתי גם עברה הפלה עם ציטוטק, היא גם לקחה פעמיים, אבל ממש לא סבלה ברמות שלי.
אני הייתי מבטלת את הטיסה כי את צריכה להיות בביקורת ובמעקב.... זה לא הליך פשוט.
 

בראון10

New member
תודה.. אתייעץ עם רופא פרטי.. יומיים לפני הטיסה

נורא מבאס. כבר חושבת אולי היה עדיף גרידה וזהו.
 

אחר8

New member
אני הייתי מבטלת או דוחה

אצלי זה היה תהליך ארוך ומאד מאד קשה כאבי תופת, דימום מטורף (אי אפשר להתרחק מהשירותים) ובערך 4 ביקורים במיון כי לא הכל יצא יש בנות שאצלן עובר יחסית חלק אבל לא הייתי סומכת על זה (שמעתי יותר סיפורים דומים לשלי מאשר סיפורים "חיוביים") לא כדאי לעבור את זה בחו"ל (גם לא נראה לי שתהני ככה) מאד מצטערת לשמוע על האובדן ממליצה לך להיכנס לפורום אובדן הריון להתייעצות ובעיקר לקבלת תמיכה (פורום מדהים) בהצלחה וחיבוק גדול
 

Halfwaythere

New member
אצלי היתה חוויה די דומה


ודי קשה. בכלל בחרתי הציטוטק בגלל הטיסה המתוכננת לאחר פחות משבוע, וכי לא רציתי לחכות עוד כמה ימים לגרידה. בסוף זה כלל אשפוז ונמשך אפילו חודשיים כולל היסטרוסקופיה, אבל לטיסה טסתי, ולא היתה מניעה רפואית וזה מילא קצת מצברים, ונתן לי כוחות לחזור ולהתמודד עם הכל. מצד שני יש הרבה סיפורים שהכל עובר מהר ובלי תופעות לוואי. ממליצה להיבדק, להתייעץ, ומאחלת לך שיעבור מהר וכמה שאפשר חלק.
 

mitmit11

New member
כל אחת מגיבה אחרת

יש כאלה שמיד מדממות כבד מאוד במשך כמה שעות ואח"כ זה כמו מחזור קליל ויש כאלה שסובלות מכאבי התכווצויות ומדימום כבד במשך מס' ימים. לרוב היומיים שלושה הראשונים הכי קשים.
אם הספקת לקחת את הציטוטק לפני החג הייתי טסה בלי חשש. אם רק ביום ראשון אז הייתי שוקלת צעדים.
 

בראון10

New member
תודה .. כן הספקתי לפני החג בחמישי

לכן הדימום המסיבי מאחוריי.. טפו טפו.. אז מקווה לטוב. מודאגת מה יהיה במקרה של שאריות אבל נוטה לטוס בכל מקרה.
 

mitmit11

New member
אם נטלת את הציטוטק בחמישי

סביר שעד שלישי ישאר לך דימום מינורי סטייל מחזור. קחי איתך פדים מתאימים, קחי משככי כאבים לכל מקרה שלא יהיה וסעי לנקות את הראש.
 

mitmit11

New member
אגב התהליכים שציינתי הם לנטילה פומית (דרך הפה)

ולא לטבליות וגינליות. אני חושבת שהראשונות שהגיבו וכתבו שקיבלו פעמיים קיבלו וגינלית, בנטילה פומית מבקשים להגיע לביקורת לאחר שבועיים.
 

אחר8

New member
אני קיבלתי דרך הפה

ועדיין הדימום הכבד נמשך מעל שבועיים (ואז עוד שבועיים של דימום נורמלי כמו של מחזור) כאבים בלתי נסבלים שהביאו אותי למיון שם ראו שלא הכל יצא ונאלצו לתת לי עוד סט וגינלית סך הכל כל התהליך נמשך כמעט חודש מה שאת כותבת הוא התוצאה הרצויה של הציטוטק אבל בפועל זה לא תמיד ככה יש איתו סיבוכים ונשים מגיבות אליו בצורה שונה זו מזו. אצלי זה היה סיפור ארוך ונורא ובעיקר כואב (פיזית ונפשית) ולכן אני ממליצה לא לסמוך על מה שאומרים הרופאים שיהיה ולקרוא עדויות של נשים (מספיק לשאול בפורום אובדן הריון פה בתפוז כדי לראות המון בנות שעברו תהליך שונה לגמריי ממה שהרופאים אומרים) הרופאים נוטים להקטין את התופעות לוואי האפשריות... בכלל רופא שהגעתי אליו בהריון הנוכחי אמר לי שלא מבין בכלל איך עדיין יש נשים שממליצים להן על ציטוטק והוא מבחינתו שולח רק לגרידות כי לא רק שהתהליך מאד קשה הוא גם הרבה פעמים לא מצליח (אצלי למזלי למרות כל הקושי הוא כן הצליח בסופו של דבר) לכותבת ההודעה המקורית - אם הדימום הכבד הפסיק, כנראה ששק ההריון יצא- אם את לא חווה כאבים או קשיים תסעי (אני לא חושבת שזה נעלם ואז חוזר , אם הפסיק אז הפסיק) אם את בכל זאת מדממת יותר ממחזור ובעיקר אם עדיין יש לך כאבים אני מציעה שלפחות תלכי לבדוק אם השק עצמו יצא (שאריות עוד יצאו בהמשך ובמחזור הבא) ובכל מקרה תהני!
 

mitmit11

New member


האמת שממה שהבנתי בועדות ההמלצה הכמעט גורפת היא גרידה כי זה חוסך את ההליך הפיזי והנפשי הקשה. מנגד - יש בזה יותר סיכון.
 
למעלה