חדשה כאן רוצה להתייעץ לגבי סקירה

halli1

New member
חדשה כאן רוצה להתייעץ לגבי סקירה

כרגע בשבוע 13 ונקבעה לי סקירה לעוד 3 שבועות כאשר קבעתי אמרו לי שמאחר ויש לי פלטינום אני יכולה לעשות סקירה מורחבת יותר ולשלם 370שח במקום 1600, ובודקים יותר דברים חדרי המוח וכאלה שאלה לי האם כדאי ? , בסקירה המוקדמת הרגילה לא נבדקים הדברים האלה ? זה חיוני ?
 
ברור שכדאי

בסקירה השניה רואים הרבה יותר טוב. המוח יותר מפותח בשלב הזה. אצלנו היו חדרי מוח מורחבים קצת יותר מהמומצע וזה הופיע רק בסקירה השניה.
 

halli1

New member
לגבי הסקירה

ברור שאעשה את שתי הסקירות אני רק מתכוונת שנאמר לי כשקבעתי לסקירה המוקדמת שיש אפשרות לעשות אותה ״מורחבת״ יותר באופן פרטי ולשלם 370 לפלטינום במקום 1500 ואז הם מראים חדרי המוח תצלומי תלת מימד וכאלה , השאלה שלי אם להסתפק. בסקירה המוקדמת ״ הרגילה ״ או שלשלם ולעשות אותה באופן פרטי האם באמת מראים דברים שחיונים ממש שלא מראים בסקירה מוקדמת ״ הרגילה ״
 

maya3366

New member
מבינה את ההתלבטות

גם אני התלבטתי אם לעשות סקירה מוקדמת אצל רופא קופ"ח, שהרופא המטפל שלי אומר שהוא מעולה, אבל נותן סקירה רק כחצי שעה. לא הייתי שקטה..
בסוף הקשבתי לעצת חברה שעשתה סקירה אצל רופא שהיה בעבר בקופ"ח אבל עכשיו מקבל פרטי. אמנם ההשתתפות קטנה, והסקירה יקרה בהרבה - אבל הוא נותן שעה ומאד מומלץ. אני אלך אליו בימים הקרובים בלב שלם שאני עושה את הדבר הנכון.

אני שומעת יותר ויותר שסקירות, במיוחד המוקדמת שבה הכל קטן יותר, זה לא המקום לחסוך בו...

בהצלחה.
 
אני לא לוקחת סיכון

מעדיפה להוציא כסף ולהיות בראש יותר שקט. את הסקירה הראשונה עשיתי פרטית לחלוטין. את השניה עשית דרך המשלים, אבל אצל דוקטור תדמור בירושלים, שאני יודעת מעל לכל ספק אפשרי שהוא בודק בצורה הכי יסודית שאפשר. אם זה לא היה אצלו גם את השניה הייתי עושה פרטית לחלוטין. כבר שמעתי על רופאי קופת חולים שמנפנפים אותך מהחדר אחרי 10 דקות וזה כולל את הזמן שלוקח לך להתלבש.
 

ItsOhSoQuiet

New member
גם אני עשיתי אצל תדמור

האמת שגם את הראשונה והשנייה.
כבר אמרתי את זה בעבר פה, אבל אומר זאת שוב - הוא מדהים!!! יסודי ועובר על הכל הכל הכל, על גבול ה-OCD, שזה בדיוק מה שאת רוצה מהרופא שלך. נסעתי אליו מהשרון וזה היה שווה הכל.
&nbsp
 
כנ"ל : גם אני נסעתי מהשרון וזה כבר הריון שני

ובעיניי הוא שווה אפילו נסיעה ארוכה יותר.
 

halli1

New member
אצל מי עשית ?

קבעתי במודיעין ( לא זוכרת אצל מי למען האמת ) אבדוק מחר וצריכה לעשות ב9/3 כרגע אני שבוע 13
 
עשיתי פעם אחת אצל תדמור ופעם אחת אצל צלאל

לגבי תדמור : נראה לי שכבר לא יהיו לך תורים. הביקוש היסטרי, כי הוא באמת מעולה והמחיר ממש סמלי. גם צלאל מצויין כמובן, אבל כאן מדובר על פרטי לחלוטין.
 
ממש מוזר לי מה שאמרו לך

אני עשיתי סקירה ראשונה אצל רופא פרטי שעובד בהסדר עם כללית, בהשתתפות עצמית של 54 שקל (כלומר, הסקירה השנייה, המאוחרת, תהיה בתשלום או בקופה). הוא לא דיבר איתי על מורחבת או לא, אלא עשה סקירה של שעה ובדק ה-כל, כולל את חדרי המוח.
אצל מי את אמורה לעשות סקירה ראשונה? בקופה או אצל רופא בהסדר?
 

Mila111

New member
אמרו לי שאין מוקדמת מורחבת

קבעתי אצל שנטל פרונגלס( דרך הכללית ) והיא אמרה לי שאין מורחבת מוקדמת..
אמרתי לה שאין לי בעיה לשלם תוספת והיא אמרה שאולי אני מתבלבלת עם מאוחרת מורחבת (?!)
&nbsp
מישהי יכולה לעשות לי סדר בבקשה?
 

halli1

New member
לגבי הסקירה

קבעתי במודיעין הבנתי שזה הסדר עם הכללית אמורה לעשות עוד 3 שבועות ( זה הריון שני בבית נסיך שבעוד חודש יהיה בן 4) , פעם ראשונה שמציעים לי על משהו מורחב יותר היא אמרה שזה עולה 54 לסקירה מוקדמת רגילה ,ואם עושה תלת מימד ויותר זמן ומורחב יותר זה 370 במקום 1500 לפלטינום אין לי בעיה להשקיע בייחוד שזה גם לא ככ נורא ההפרש 320 ש״ח
 
כאמור, זה מוזר

את שני הדברים האלה (סקירה ארוכה ותלת מימד) עשו אצלי בסקירה ראשונה, אצל רופא בהסדר עם הפלטינום, בעלות של 54 שקל. בשום שלב לא דיברו איתי על סקירה מורחבת בתשלום נוסף.
מציעה לך להרים טלפון לעוד רופא ולשאול האם יש מוקדמת "רגילה" ו"מורחבת", כי זה נשמע לי קצת כמו קומבינה של הרופא.
 

mitmit11

New member
ההודעה הראשית שלך נפתחה כהודעה חדשה

אני העברתי אותה תחת השרשור הרלוונטי. להבא בבקשה לפתוח אותה כתגובה לכותרת השרשור
 
למעלה