שאלת תאילנד - כדאי לסוע בהריון או עם תינוקי קטן

double pass

New member
שאלת תאילנד - כדאי לסוע בהריון או עם תינוקי קטן

בבית שני גדולים (6 ו 4). אנחנו מאוד רוצים תאילנד (אני אף פעם לא הייתי), והאפשרויות הן או לסוע קצת אחרי פסח שאז אהיה כשבועיים אחרי בדיקת מי השפיר, בתקופה "הכי קלה" של ההריון ואחרי הבדיקות הקריטיות. כמובן שהחשש הוא מכל דבר שעלול לקרות הן בטיסה והן שם. אפשרות שניה היא לדחות לאחרי הלידה, כשתינוקי יהיה בן נגיד 4 חודשים כזה. שתי האפשרויות לא אידיאליות, אני יודעת (אבל החלטנו פעם לעשות ילדים אז זה המצב ושום דבר כבר לא יהיה קליל וחף מצרות).
מה דעתכן? תודה!!!!
 

פמברלי

New member
אני לא ממליצה על אף אחד מהם

קודם כל כי הטיסה לתאילנד ארוכה מאד אז אם את בהריון את תצטרכי להלך לא מעט במהלך הטיסה כדי להקטין למינימום את הסכנה לכרישי דם וטיסה ארוכ עם תינוק בן 4 חודשים יכולה לעבור חלק ויכולה ממש ממש לא.
מעבר לטיסה עצמה נשאלת השאלה מה את רוצה לעשות בתאילנד אם בא לך להתרכז בבנקוק שיש שם מקדשים יפין וכל מיני שווקים אז קחי בחשבון שבבנקוק יש רמה גבוה של זיהום אויר, אני לא הייתי רוצה לנסוע לשם לא בהריון ובטח שלא עם תינוק כל כך קטן. ואם המטרה היא חופים ואיים עולה השאלה הקריטית של נגישות לרפואה מערבית היה וחס וחלילה תצטרכי. מציעה לך גם לבדוק טוב טוב את שאלת הביטוח בשתי האופציות.
מבינה את הרצון גם אני רוצה לחזור לתאילנד אבל אני בטוחה שניתן לדחות את זה למועד קצת יותר מאוחר (אישית הייתי מעדיפה לצאת למדינה כמו תאילנד לאחר שהילד קיבל את החיסונים המתאימים, כשאני חושבת על זה אני לא בטוחה שתינוק בן 4 חודשים יכול לקבל את החיסונים המתאימים, גם זו נקודה ששוו לברר).
&nbsp
ובכלל הייתי מנסה לראות מה הסיבולת של הילד לחווית הטיסה בטיסה קצרה יותר.
 

double pass

New member
הגזמת


אני לא חוששת מטיסה ארוכה עם תינוק קטן.
הרפואה המערבית נגישה שם, בטח באיים הגדולים (אני לא מתכוונת לשהות בבנגקוק, אין לי מה לחפש שם עם ילדים).
מאחר ושתי האפשרויות לא מושלמות, אבל אני רוצה ללכת על אחת מהן, תהיתי מה עדיף...
 

פמברלי

New member
את בהחלט זכאית לדעתך

מבחינתי השאלה היא לא האם את חוששת מטיסה עם תינוק קטן אלא יכולת ההתמודדות שלו עם הטיסה כמי שטסה המון כילדה אני זוכרת שככל שהיתי יותר קטננה היה לי פחות יכולת להתמודד עם כאב האוזניים שנוצר בגלל הפרשי לחץ האויר. לילד ולו קטן יחסית יש יכולת ללעוס מסטיק דבר שאמור לעזור. לתינוק אין את היכולת הזו. המשמעות היא לעמת אותו עם החוייה הלא נעימה הזו 4 פעמים לפחות (בהנחה שאת טסה ישירות לתאילנד). זה מבלי לדבר על כך שטיסה היא לא תמיד דבר חלק נקלעים לפעמים לכיסי אויר וכו חוויה שהיא לא נעימה למבוגרים ובטח שלא נעימה לתינוק.
תשאירי בצד את העניין שהטיסה עצמה היא חוייה חדשה ומגבילה מבחינתו אם עד א היו ו חוויות שונות בטווח של 10 שעות בטיסה זה לא יהיה ככה.
&nbsp
ברור שזה אפשרי עשו את זה ועושים את זה. ואני מאמינה שאם אבי היה בחיים אני בעצמי הייתי טסה כאשר הקטנה היתה מגיעה בערך לגיל חצי שנה למרות ההסתייגויות הנל.
אבל לדעתי יש הבדל בין ביקור משפחתי לבין טיול לשם הטיול ויש גם ערך מוסף בלחכות לטיול ליעד כזה עד הוא בגיל יותר מתאים - יותר סיכוי גם הוא יחווה חוויות שגם אם לא יזכור יהיו מתועדות והוא יהנה מהן בזמן אמת.
 

Halfwaythere

New member
אני נסעתי לתאילנד עם תינוק בן כמה חודשים

ממליצה בחום. אכן הייתי נמנעת מלהגיע לבנגקוק ואנחנו התמקדנו באיים עם בתי חולים ושדות תעופה כלומר קוסמוי ופוקט. ניסינו להימנע ממקומות צפופים ומלצאת בשעת השקיעה כשהיתושים יוצאים. חוץ מזה היה כיף. הגדולים מאוד נהנו, אני עשיתי מסאזים וטיפולים אכלנו טוב וישנו במלונות טובים.
לנסוע בהריון זה פחות מומלץ גם בגלל נגיף הזיקה שנפוץ עכשיו וגם בגלל הסיכוי לאוכל מזוהם ולהזדקנות לטיפול רפואי. ככה אני חושבת...
 

רויטל 32

New member
תאילנד פורסמה כאחד המקומות האסורים

לנשים בהריון בתקופה הקרובה בגלל נגיף הזיקה מהיתושים.
ושם כל יתוש הוא מלמיליאן.
אומרים לכל הנשים בהריון לא לטוס לכל מדינות דרום אמריקה ולתאילנד. ולנשים שכבר שם - ההמלצה היא לא להיכנס להריון בתקופה זו.
שכן הנגיף הזה גורם למומים בעוברים.
 

ItsOhSoQuiet

New member
חברה טובה שלי טסה עם בעלה וזוג חברים לתאילנד, כל אחד מהזוגות

היה עם תינוק בן חמישה חודשים. הם עשו כיף חיים, תאילנד (האיים, כמובן) מאוד נעימה למשפחות.
בין שתי האופציות הייתי הולכת על השנייה, לא רק בגלל הסיכון שפרסמו עם הזיקה, אלא גם כי זה הרבה יותר כיף חו"ל כשאפשר לאכול הכל
 
אני טסתי בהריון

בשבועות פחות מתקדמים משלך, ונהנתי מכל רגע! (במטוס רציתי למות, אבל בתאילנד היה מעולה).
גם אני בהריון שלישי עכשיו ולקחנו לעצמינו חופשה רק בן זוגי ואני לפני ששוב נצלול להתעסקויות עם הקטנטנים.
אני ממליצה בחום על חופשה כזאת.
 

בלונד23

New member
אי אפשר בהריון בגלל הזיקה

אפשר ואפשר עם תינוק קטן. אכן הרפואה שם מעולה. תהנו! אבל בהריון נאסר כרגע לנסוע.
 

Caitriona

New member
נראה לי שיש גם סכנה לתינוקות רכים עם הזיקה

(לפי מה שהבנתי מכתבות- אבל לא לגמרי בטוחה)
אז גם אם זה יהיה בעוד מספר חודשים כדאי לבדוק את זה.
 
למעלה