לשבוע חדש

yaam1

New member
למכירה מיטת תינוק של רהיטי טל עם סט של שמיכת

פוך ומגן ראש- שמורים כחדשים!- 500 ש"ח
המיטה בגוון שמנת, שמורה כחדשה
 

HLAddict

New member
שת"פוז For Two: למה לי לקחת למוח?

אני גרועה בנטילת תרופות, תוספי תזונה ושאר כדורים. זה לא שקשה לי לבלוע, אני פשוט שוכחת... אני אנמית מגיל 14 בערך, בעיקר כי מעולם לא הצלחתי להתמיד בנטילת ברזל. אני סובלת קבוע מצרבות, כי אני תמיד שוכחת לקחת את האומפרדקס עד שהחומצה בגרון כבר מזכירה לי.

עם זאת, כשאני בהריון הגישה שלי משתנה: אני מתחילה להקפיד באדיקות על נטילת תרופות ותוספים כמו ברזל וחומצה פולית, ובמקביל נמנעת אפילו מאקמול, גם כשאני חולה-מתה. לינוקא שלי יהיו מספיק סיבות גנטיות "לסבול" מאמא שלו (סוכרת, עודף משקל ושאר מרעין בישין), לא רוצה שיסבול גם מהזלזול שלה בגוף של עצמה.

לפני מספר שבועות הצטרף, בזכות שתפו"ז עם חברת טבע, למלאי התוספים שאני לוקחת תוסף חדש, שלא נטלתי בהריון הקודם וגם לא הייתי מודעת לחשיבותו: אומגה 3 מסוג DHA (מסתבר שזה הסוג המשמעותי ביותר מבחינת תפקיד והשפעות חיוביות על העובר, והוא גם עובר שיליה בצורה היעילה ביותר). על נחיצות האומגה 3 מדברים כולם, אבל מה לעשות שהמקור העיקרי לצריכתה הוא דגי ים עמוקים (לא בדיוק מזון יומיומי עבורי), וגם איתם מזהירים לא להפריז מחשש להרעלת כספית? כאמור, כשאני לא בהריון, זה פחות מטריד אותי (טפשת ההריון גם כך כיסחה כבר בהריון הקודם כל חלקה טובה במוח שלי), אבל במהלך ההריון חוסרים אצלי משמעם חוסרים אצל הינוקא, וזה כבר לא בא בחשבון מבחינתי. הרי אומגה 3=מערכת העצבים, לא בדיוק מערכת פיזיולוגית שכדאי להמר עליה...

אוקצור, קיבלתי את המשלוחה, שמחתי לגלות שהתחלתי לקחת בדיוק בזמן (כי מומלץ במיוחד לקחת החל מהשליש השני) ועד כה אני מתמידה יפה. כולי תקווה שיועיל והעיקר-לא יזיק (התוסף מיועד במיוחד לנשים בהריון ובתקופת ההנקה).

אגב, אני אמנם קרניבורית גאה, אבל הכמוסות הללו הן צמחיות לחלוטין (ללא ג'לטין) ולכן מתאימות גם לצמחוניות.

שיהיה לכולנו המשך הריון קל, משעמם וכזה שמסתיים בידיים מלאות,
אירית
 

hadasl9

New member
פור טו.. גם אני בממליצות

במסגרת שת"פ עם תפוז זכיתי להתנסות בחפיסת ויטמינים
של אומגה שלוש ממקור צמחי.

כבר בהריון הקודם התוודעתי ליתרונות האומגה שלוש אך כצמחונית הזדעזעתי מלקיחת הכמוסה,
ולמרות שקניתי לא ממש הצלחתי להתמיד בלקיחתה. עניין נוסף שחששתי מפניו היה הימצאות כספית העלולה להיות מסוכנת בכמוסות שהן ממקור חי.

הויטמינים של טבע הם ממקור צמחי ומותאמים בהרכבם לנשים הרות. לזכותם יאמר שגם גודל הכמוסה סימפטי ומאפשר בליעה קלה ונוחה.
במשך השבועיים מאז קבלת החפיסה התמדתי בבליעה (זמן שיא מבחינתי..) ואני בהחלט מרוצה עד כה ואמשיך לקחתם. על השאלה האם הם יעילים להתפתחות מוחו של התינוקי אוכל לענות רק כשיוולד ואשווה אותו לאחיו..
 
למעלה