אז איך אני יודעת אם אני מחוסנת?

קראתי שוב וזה באמת לא השם של הנגיף

אך איך זה מופיע בבדיקה?

אמלה
 
לא מדויק

לפני כ 20 שנה היתה לי מחלת הנשיקה.
לפני ההריון הראשון ראו שאין לי חיסון ל- CMV
בשנה שעברה חליתי ב- CMV והוא גם מוגדר כמחלת הנשיקה (הבנתי מהרופאה שהיא יכולה להגרם משני וירוסים שונים). בכל מקרה, התסמינים היו מאד דומים ואני הייתי במשך חודשים רבים עייפה בטירוף וחסרת כוחות.
רק אחרי שבדקו שוב וראו שעבר ה- CMV יכולתי להכנס שוב להריון.

אז מחלת הנשיקה זו הגדרה רחבה ויכול להיות שלילד שלה זה נגרם מ- CMV או מהוירוס השני (אפשטיין בר נדמה לי?)
בכל מקרה, צריך ממש להזהר גם אם כבר היה לה ובמיוחד אם לא.
 

zivaf2

New member
שיתוף פעולה תפוז- for two

קיבלתי מתפוז להתנסות חבילה של תוסף תזונה בשם for two. זהו תוסף תזונה המכיל 200 מ"ג אומגה 3 DHA מאצות, ומותאם במיוחד לנשים הרות ומניקות.
200 מ"ג זהו המינון המומלץ בהריון ובתקופת ההנקה ע"י ארגוני הבריאות האירופיים והאמריקאים. כיון שהכמוסות אינן מכילות ג'לטין הן מתאימות גם לצמחוניות.
הכמוסות מאד קלות לבליעה- התחושה היא קצת כמו ג'לי. זה מחליק בפה ולא עושה בחילות כלל, שזו נקודה גדולה לזכותן.
פה יש הסבר מעמיק יותר על הכמוסות ולמה צריך אותן:
http://www.fortwo.co.il/
שיהיה לכולן הריון קל
 

yuli810

New member
אז גם אני קיבלתי FORTWO מתפוז...

אני בד"כ קוראת סמויה בפורום, אז נעים מאוד למי שלא מכירה. זה ההריון השני שלי, גם בפעם הקודמת קראתי ונעזרתי הרבה בפורום, ולשמחתי עכשיו גם קיבלתי מתנה להתנסות מתפוז.
כפי שגם זיוה כתבה, FORTWO הוא תוסף תזונה המכיל 200 מ"ג של DHA אומגה 3 מאצות, ומתאים במיוחד לתקופת ההריון וההנקה. הכמוסות לא מכילות ג'לטין ולכן מתאימות גם לצמחוניות. בהריון הקודם ניסיתי ליטול אומגה 3 לפי המלצת הרופאה שלי, ולא הצלחתי להמשיך עם זה עקב הגודל הבעייתי וטעם הלוואי של הגלולות. אני רוצה לציין לחיוב את העובדה שהגלולות של FORTWO יותר קלות לבליעה בגלל גודלן והמרקם המיוחד שלהן, לכן הפעם אני מצליחה להתמיד
ניתן לומר שחוויית השימוש שלי השתפרה באופן ניכר לעומת ניסיון העבר עם כמוסת אומגה 3 של חברה מתחרה. ממליצה לכולן לנסות ! מצורפת תמונה של התוסף.
הריון קל ונעים לכולן :)
 

olive23

New member
אומגה 3

שלום,
אני קצת מבולבלת ואשמח לעזרתכן...אני רוצה להתחיל ליטול תוסף אומגה 3. הרופא נשים שלי אמר לי לא לקחת אומגה 3 ממקור דגי שכן מצאו המון כספית במוצרים האלה.
אז חיפשתי היוןם אומגה 3 ממקור צמחי וקניתי אומגה ממרווה.. אבל אחר כך כשנכסתי לאינטרנט הבנתי שמרווה ממש לא מומלצת בהריון (למרות שהנטורופתית בבית מרקחת אמרה לי שאין שום בעיה עם זה בהריון)
בקיצור אשמח לדעת איזה אומגה 3 אתן נוטלות? על מה קיבלתן המלצות מהרופא?

תודה
 

Elanor Rigby

New member
מרווה לא מ ומלץ בהריון

אני לוקחת את הכמוסות של FOR TWO
אמנם באמת קיבלתי אותם מתפוז כדי להמליץ, אבל זה אשכרה מוצר טוב, צמחי ובלי טעם לוואי של דגים. זה עשוי מאצות ומותר לגמרי בהריון.
אני הולכת לקנות עוד קופסה אחרי שמה שקיבלתי יגמר
 

M I KA

New member
אני משתמשת באלספה 9 חודשים

לא חייב שזה יהיה ממקור צמחי, מספיק שזה מיועד לנשים בהריון וצריך באמת לשים לב לזה כי זה אומר שהיו על זה מחקרים וזה בטוח לשימוש.
עוד דבר, לדעתי הכוונה "ממקור צמחי" היא דווקא לאצות שהבנתי גם מהם מפיקים אומגה 3.
בהצלחה
 

Mommy2BSoon

New member
גם אני קיבלתי FOR TWO להתנסות

התחלתי לקחת אומגה 3 לפני כמה חודשים טובים בהמלצת המדקרת הסינית שלי בזמן טיפולי IVF. לפי המלצתה לקחתי 3 כמוסות כל ערב. הכמוסות של שמן דגים ענקיות ובעלות מרקם לא הכי נעים והיה לי די קשה לקחת כל ערב, מה גם שכל התרופות שלי מסודרות במדף במטבח ואת הכמוסות של שמן דגים היה צריך לשמור במקרר אז הייתי צריכה תזכורת לא לשכוח לקחת. חייבת לציין שההריון הזה הגיע חודשיים אחרי שהתחלתי לקחת אומגה 3 ואני לגמרי מאמינה שהייתה לזה תרומה.
מאז שקיבלתי את ערכת ההתנסות של FOR TWO אני מאד נהנית, כי הכמוסה קטנה ולא צריך לשמור את זה במקרר, אני לגמרי מתכוונת לקנות את המוצר אחרי שתסתיים הדוגמית.
 

Mommy2BSoon

New member
מוסיפה תמונה של המוצר ועוד

רוצה להגיד בלי קשר לחברה הספציפית שבשנה האחרונה התחלתי מאד להאמין בכוחם של תוספי המזון, ביצעתי בתחילת השנה בדיקות דם וגיליתי חוסרים במגוון וויטמינים, אני כמובן הייתי מעדיפה לקבל את כולם דרך המזון, אבל לפעמים זה לא עובד ואז יש חשיבות לתוספים. ספציפית אומגה 3 יותר קשה לי לקבל מהמזון כי אני לא נוטה לאכול דגים. הסיבה שלדעת המדקרת שלי היה כדאי לי להתחיל לקחת תוסף הייתה שאומגה 3 ,מעבר לחשיבות שלה להתפתחות העובר, מדללת את הדם וזה משפר זרימת הדם, בין היתר לרחם.

שנה טובה לכולן עם הריונות תקינים וידיים מלאות!
 

yoolyul

New member
שתי שאלות

אני רוצה להתחיל לקחת אומגה 3 וקצת מתלבטת איזה סוג.
לגבי הסוג הזה, אז זו בעצם אומגה 3 שלא מופקת מדגים אלא מאצות? כי פעם קראתי שאי אפשר להפיק אומגה 3 מהצומח אלא שזה בא רק מהחי, בעיקר מדגים ושכל מה שלא בא מדגים הוא הרבה הרבה הרבה פחות יעיל, אם בכלל. זה היה מאמר מדעי למדי אז די לקחתי את זה ברצינות. אבל זה היה די מזמן ואולי המחקר התפתח ודברים השתנו? וגם אצות זה אולי לא בדיוק נחשב צומח (שם דובר על פשתן ועוד כמה דברים) בקיצור, מתלבטת...
ושאלה שניה - איפה אפשר לקנות את ה- FOR TWO ? לא ראיתי את זה בסופר פארם לא מזמן כשבדקתי את כל המבחר שהיה שם.
 

Mommy2BSoon

New member
עונה

אני לא עשיתי מחקרים מעמיקים אז לא יכולה לענות מבחינה מדעית האם היעילות היא אותה היעילות וכו', אבל בהחלט מעניין לקרוא.. האומגה של פור טו מופקת מאצות, הנה האתר שלהם: http://www.fortwo.co.il/, יש שם מידע רלוונטי, כמובן שכדאי לקרוא בעוד מקומות.

לגבי איפה ניתן לקנות - הנחתי שבפארמים למיניהם אבל צריך לבדוק, עדיין לא יצא לי לקנות רק קיבלתי את הדוגמית ויש שם עוד איזה 10 כמוסות אז אני מניחה שבקרוב מאד אאלץ לבדוק את הנושא
 

yoolyul

New member
מצאתי את הקישור להסבר בתגובה למעלה, אז

הבנתי את עניין האצות, נשמע ממש טוב! נראה לי שאנסה את זה!
 
אמא לא מתפשרת - שת"פ של תפוז עם חיתולי האגיס

להיות אמא זה לא קל, כך חשבתי לפני שנתיים בעת "חופשת" הלידה עם בני הבכור.
ואז ילדתי, שוב.
להיות אמא לשניים זה עוד יותר לא קל! שניהם צריכים אותי, למי אני פונה קודם? שלא נדבר על הררי הכביסה, להאכיל, לרחוץ, לשחק... והכל פי שניים. אם בילד הראשון חשבתי שאני מותשת – עכשיו אני מגלה שהייתי סופר רעננה.
איך שורדים? סדרי עדיפויות. מה יותר חשוב באותו הרגע – אמבטיה לזה או ארוחה לזאת? לשחק איתו במעט הזמן שנותר בין הגן לשינה או להרדים אותה?
פשרה היא מילת המפתח. אז אולי לא מספיקים אמבטיה כל יום ו"משחק" הוא לפעמים להחליף חיתול לאחות הקטנה... אבל יש דברים בהם אני לא מתפשרת.
אחד מהתחומים בהם אני לא מתפשרת הוא החיתולים. מבחינתי החיתול חייב להיות ידידותי – עבור התינוק וגם עבורי. עבור הטוסיק החמוד והעדין ועבור הכביסה הבלתי נגמרת שלא צריכה תוספת בצורת זליגות מהחיתול.
קיבלתי להתנסות את חיתולי האגיס פרידום, עבור הפעוט (בן שנתיים. גמול ביום, ישן עם חיתול בצהרים ובלילות).
החיתול סופג היטב ולא נרשמו בריחות. יש לקחת בחשבון כי החיתול גדול באופן יחסי למידה המקבילה בחברות אחרות ואפילו לדגמים אחרים של האגיס עצמם (בנים/בנות). הוא גם מעט יותר עבה מחיתולים אחרים אך לא נרשמו תלונות בקרב הפעוט.
 

mikpihuk

New member
שבוע 36

מרגישה כמו גלגל ים פנימי לוחץ מסביב למטה (בעיקר מקדימה)
מישהי הרגישה ככה פעם ?
 
שבוע 36

היי לך :)
מבינה את תחושתך טוב מאוד, גם הייתי ככה.
העובר ממשיך לגדול, הריקמות נמתחות, תיארת מדוייק את התחושה.
מה שטוב בסיפור שנשאר מעט מאוד עד הלידה . ברגע שהתינוק/ת
יוצאים החוצה יש תחושת הקלה בלתי נשכחת , כל הלחצים עוברים
 
שאלה על מחלת הנשיקה...

(כתבתי הודעה בשרשור אחר ולא יודעת איפה זה עכשיו , קצת דחוף לי לקבל תשובה)

חושדת שבני נדבק שוב במחלה, ניתן להדבק פעמיים מנגיף אחר...

בבדיקות שלי כתוב שיש לי cmv igG חיובי מוחלש
ו- cmv igm שלילי

מישהי יודעת האם אני מחוסנת מפני המחלה?
 
למעלה