ציוד ורכש לשבוע חדש

אני חושבת שכדאי להתכונן לטוב ביותר

אם יש קושי - הסופרפארם פתוח... בכל אופן מאד לא מומלץ לרוץ מיד להשלמות ובקבוקים. בדרך כלל הבעיה היא לא שאין מספיק חלב אלא שהתינוק לא יונק באופן יעיל מספיק, ולזה לא יעזרו בקבוקים (להיפך). לכן כדאי להצטייד מראש בטלפון של יועצת הנקה טובה ואפילו להזמין אותה לבי"ח. אני הזמנתי יועצת מיד כשילדתי והיא באה אליי למחלקה ל10 דקות, הראתה לי איך לחבר אותה לשד, תיקנה כמה דברים וזה כל מה שהייתי צריכה.
 

NoniB

New member
אין הבדל בין הגולד לרגיל?

אם אני זוכרת נכון, הגולד לא מכיל ביספינול והרגיל כן.
זה הבדל מאוד מאוד מאוד משמעותי וחשוב בעיני.
את הנטורל גם אני לא מכירה.
אני אישית גם לא מתכוונת לקנות שום דבר שקשור לבקבוקים לפני הלידה, כי אני מאוד רוצה לנסות להניק. כשיש את כל הציוד בבית הרבה יותר קל להישבר ולוותר. בעיקר אני חוששת מבעלי שילחץ עלי לתת בקבוק אם האופציה הזאת תהיה זמינה.
חוצמזה שיש את הערכה של הסופר פארם שאני חושבת שיש שם בקבוק אוונט אחד וסימילאק, אז מכסימום יהיה לנו את זה אחרי כמה ימים - למקרה הצורך...
 
רק לגבי ההנקה. לא התייחסתי לשאר

אני חושבת שאת צודקת לגבי הBPA.
גם לגבי ההנקה את מאד צודקת. אגב, יש מחקרים שמראים שסטטיסטית, עצם ההימצאות של קופסת תמ"ל בבית מקצרת את משך ההנקה. אם אין לך סביבה תומכת הנקה, אני מאד ממליצה למצוא יועצת שתלווה אותך מההתחלה ותוכל לחזק אותך, וגם למצוא סביבה תומכת הנקה (אפשר קבוצה של לה לצ'ה ואפשר להיכנס לפורום שלנו - 317, לתמיכה וירטואלית)
 

cat267

New member
לפי מה שאני ראיתי

אין כרגע בשוק אף בקבוק שמכיל ביספנול.
גם בקבוקים רגילים של אוונט גם BFREE
 

mica35

New member
מוצצים ובקבוקים

אני קניתי בקבוק אחד, נוח שיהיה אפילו למים (רלוונטי יותר בקיץ).
אני אוהבת את האוונט גולד כי הוא B פרי, לפחות בזמני כל יועצות ההנקה המליצו על אוונט הרגיל, הנטורל הוא נראה לי חיקוי של הטומי טיפי והוא נראה לי יותר לעיניים שלנו מאשר להם, כל מי שחושב שפטמת סיליקון יכולה להחליף שד הוא קצת מטורלל או חושב שהתינוק שלי הוא אידיוט.

פטמות מומלץ לקנות את זה עם החור הכי קטן ולא להחליף. לתינוקות יונקים לא עולים עם גודל החור ככל שהם גדלים, זו דרך בטוחה לגרום להם להעדיף את הבקבוק.

מוצץ אני השתמשתי באוונט לפי המלצת רופאת השיניים שלנו. אין מה להשקיע במוצץ של סרבנים לפני שיודעים שהוא סרבן. אני נתתי מוצץ מגיל אפס ובדרך כלל בגיל הזה הם פחות סרבנים (זה בניגוד להמלצת יועצות ההנקה אבל אני לא באמת חושבת שילד נורמלי במשקל נורמלי יכול לבלבל בין פטמת סיליקון שלא יוצא ממנה חלב לפטמה אנושית שיוצא ממנה חלב).

ההמלצות הכי חשובות שלי להצלחת ההנקה הן לא המנעות מבקבוקים/מוצצים אלא הכנה טובה להנקה (חומר קריאה שיש בפורום הנקה), אחרי שאת בוחרת בית חולים תבדקי איך קוראים ליועצות ההנקה המוסמכות באותו בית חולים (אלא אם כל האותיות לא סתם אחיות שעברו הדרכה של חצי דקה על הנקה), ותוודאי שאת פוגשת אותן אחרי הלידה, גם אם זה אומר שאת צריכה לרדוף אחריהן. וגם אם את חושבת שהכל בסדר והילד יונק מעולה עדיין כדאי לראות אותן כי לפעמים ביום השני שלישי אחרי הלידה מגלים שהתינוק לא ינק בכלל עד עכשיו (בדרך כלל אם אין לו יציאות ולך יש גודש). גם טלפון מוכן מראש של יועצת הנקה באזור הבית חולים יכול מאוד לעזור במקרה הצורך.
 

exterior

New member
חבילת טיטולים

לפני הלידה - לרכוש חבילת טיטולים למשקל 2-5 או 3-6?
אני מעוניינת בפמפרס. אז מה כדאי - פמפרס פרמיום או רגיל?
 

פיצקי12

New member
יש את הnb

שזה 2-5 אם אני לא טועה, זה מסומן המידה 1 זו חבילה קטנה יחסית ויותר זולה מחבילות רגילות. זה מה שהבנתי בבייבילנד
 
בעני שניהם מעולים אבל

הייתי מעדיפה את הפרימיום.
ממליצה להתחיל עם הניו בורן ( בחבילה קטנה)
 

abc190

New member
מגן שקע

בקיר בו אנחנו רוצים לשים את מיטת התינוק יש שקע חשמל. אנחנו רוצים לקנות מגן שקע כדי לחסום את הגישה אליו. ראיתי שיש מוצרים כאלה מסיליקון ומפלסטיק. מישהי יודעת מה יותר מומלץ לשימוש?
 

Bunny25

New member
שאלה בבקשה לגבי כביסה של בגדי התינוק


שלום לכולם,
לא ידעתי היכן לשרשר, מקווה שזה המקום המתאים ביותר.
אני בשבוע 35 להריוני הראשון ומעוניינת להכין כבר את התיק לחדר הלידה.
שאלה לגבי כביסה של הדברים של התינוק.
האם יש לכבס הכל אבל ממש ממש ה-כ-ל?
בגדים אני בטוחה שכן, אבל גם סמיכות? וסדינים? מגן ראש? חיתולי טטרא? חליפות עליוניות?
הכל ניתן לכבס במכונת כביסה? (אם כן כמה מעלות? אני מניחה שכביסה עדינה) או שיש דברים שצריך רק ביד?

תודה לכן
 

mitmit11

New member
כן

הרעיון הוא לכבס ולנקות כל מה שבא במגע ישיר עם עור התינוק וגם מה שנמצא בסביבתו זמן רב יחסית. שמיכות סדינים טטרה חליפות עליוניות - הכל לכבס. מכונת כביסה עושה את זה הכי טוב

לגבי מגן ראש - אם הוא מתפרק מהספוג אז אפשר להכניס למכונת כביסה. הכי טוב לבדוק את ההוראות על המוצר כדי שלא יתחרבש.

אני מכבסת תמיד כביסה רגילה 30-40 מעלות. עדינה זה רק אם יש פריטים מאוד עדינים ומיוחדים (ואז אני בד"כ גם עושה ללא סחיטה).
 
למעלה