הנקה וצורת חזה אחרי לידה

4everStudent

New member
עצוב לי מאוד גם עלייך

שחושבת שהאהבה של בעלי אליי תלויה בציצים שלי.
כנראה שאצלך זה ככה, אבל היחסים ביני לבין בעלי קצת יותר תקינים ומבוססים על יותר מעל איך אני או הציצים שלי נראים.

(אני עדיין בשוק שכתבת את זה. כל כך הרבה שנים מאז המהפכה הפמיניסטית ונשים עדיין חושבות שאם יפלו להן הציצים הבעל שלהן יחפש מאהבת כוסית. אני מרחמת עלייך אם זה מה שאת חושבת).
.
ולגבי ניתוח - אני אישית לא מתכננת לעשות כרגע וכנראה גם אף פעם לא, אבל מעדיפה בכל זאת להניק ו"להסתכן" בניתוח מאשר לא להניק ולא לתת את הטוב ביותר לתינוק כי אולי משהו ישתנה לי בציצים. לזה קוראים סדר עדיפויות.
 

הילי70

New member
מתוקונת חמודה, אני מרחמת עליך שאת חושבת

שאת פמניסטית, אם את לא יכולה לקבל את זה שאישה בוחרת לא להניק כי אם היא תניק היא לא תאהב את המראה שלה.

אני מרחמת עליך שאת מזכירה את הפמניזם ובאותה נשימה מספרת שבעלך היה מתווכח איתך אם היית בוחרת לא להניק, זה הגוף שלך, והוא מתווכח איתך...

אז את מדברת איתי על יחסים תקינים בינך לבעלך?
את מגוחכת...סורי...
 

4everStudent

New member
זה גם הילד שלו, שכחת?

זכותו להביע דעתו וגם להתווכח איתי אם הוא חושב שאני עושה משהו שלא טוב לילד. הוא לא יכול להכריח אותי להניק, אבל אני כן מצפה שטובת התינוק תהיה במקום הראשון גם אצלו, ומכיוון שרק אני יכולה להניק - מה לעשות? - אני כן מצפה שהחלטה לא להניק על סמך נימוקים כל כך מטופשים וחסרי בסיס תגרום לו לנסות לשכנע אותי אחרת.
נשים לפעמים שוכחות שלילד יש שני הורים, אפילו שרק אחד מהם יכול להיות בהיריון וללדת ולהניק.

"אם היא תניק היא לא תאהב את המראה שלה." - אמירה אומללה. אני מכירה הרבה מאוד נשים שמאוד אוהבות את עצמן גם אחרי ההנקה. גם יש נשים שהנקה בכלל לא משפיעה להן על החזה. זה לא שאם היא תניק היא לא תאהב את עצמה ואם היא לא תניק היא כן תאהב את עצמה. אם כבר אז כנראה שהיא לא תאהב את עצמה ככה או ככה - נשים שכל כך עסוקות במראה שלהן עד לרמות כאלו (גם אני עסוקה במראה שלי, אבל לא ככה. ואם היה רובוט שנכנס להיריון עדיין הייתי מעדיפה להיות בהיריון בעצמי - עם סימני מתיחה והכל) - כנראה שלא באמת אוהבות את עצמן מלכתחילה.

כמו שאמרתי - גם אם יפלו לי הציצים ויהיו לי סימני מתיחה על הבטן זה לא מה שיגרום לבעלי לחפש "מאהבת כוסית", וזה שזה הדבר הראשון שעלה לך לראש רק מעיד עלייך ועל מערכת היחסים שלך עם בעלך.
אז מי שמגוחך כאן הוא לא אני. סורי גם.
 

הילי70

New member
וואוו יש לך בעיה קשה אה?

אם היא תניק, והחזה שלה ישתנה, היא לא תאהב אותו, ולכן היא בחרה לא להניק. זכותה להמשיך לאהוב את עצמה גם אם היא אמא. זכותה לא להניק כי אין לה חלב, או כי היא לא מתחברת לזה, או היא לא בא לה שהחזה שלה יפול.

לא את ולא אף שמוקית קטנה כמוך יגרמו לנשים נקיפות מצפון על כך שהמראה החיצוני שלהן חשוב להן והן בוחרות לא לתת את המזון האופטימלי לילד.
אני מאוד מקווה שאת נותנת לילד שלך את הדברים האופטימלים ביותר שאני יכולה לחשוב עליהם, והכל, אם לא - את לא עומדת בסטנדרטים של אמא טובה.

כמה לא הייתי רוצה בעל שמתווכח איתי שאני אניק ולא רואה את טובתי אלא רק את טובת הילד שלו. וואייי וואייי איזה מתכון לצרות זה, אין לך מושג...גבר שיתווכח איתך וישים את הילד שלו בראש סדר העדיפויות לפניך, ויעדיף את טובת הילד שלו מטובתך...מסכנה קטנה, את לא יודעת מה מצפה לך, אבל לא נורא, עוד כמה שנים נדבר...כשתראי שבעלך מתווכח איתך על כל דבר קטן כי זה הילד שלו וזכותו...

נימוק של מראה היא לא נימוק מטופש.
ומותק, אצל רוב הגברים אין קשר בלעדי בין אהבה לסקס, הוא יכול להמשיך לאהוב אותך בתור אם ילדיו, אבל בתור אישה סקסית ומגרה - ממש לא...
זו הדרך לבגידה...וזה כ"כ נפוץ, אבל את עוד חיה בעולם הפנטזיה, אז תמשיכי...
 

4everStudent

New member
כמו שאמרתי - אני פשוט מרחמת עלייך

ועל נשים כמוך, שכל החיים שלהן חיות בחרדות שהבעל שלהן יבגוד בהן כי הציצים נפלו ויש סימני מתיחה וקצת קמטים כי את כבר לא בת 16 - הנקה או לא הנקה.

על כל השאר אני לא אגיב, כי כבר אמרתי הכל ואני רואה שאין ממש עם מי לדבר (נו, אבל העיקר שהציצים שלך נשארו במקום! זה הרי הכי חשוב! למי אכפת מה יש בקודקוד?)

מאחלת לך חיים טובים עם גבר שכל מה שמעניין אותו זה שתהיי יפה, שלא יהיה מעורב בכלל בחיי הילדים כי הרי את האמא ואת יודעת מה הכי טוב, שמגיע הביתה מאוחר לארוחה חמה וטעימה וילדים נקיים במיטות.
אם זה מה שאת רוצה - מי אני שאשפוט?
(אבל רק שתדעי, בשקט בשקט, בינינו, שאלו הגברים שבוגדים הכי הרבה... ולא משנה כמה סקסית האישה שלהם שמחכה להם בבית).
 

הילי70

New member
כמו שאמרתי, נדבר עוד כמה שנים...

ולא אמרתי שגבר מעורב זה רע, בעלך נשמע מעורב מידי, אם הוא יתווכח איתך וינסה לשכנע אותך לבצע פעולה שאת לא רוצה לבצע בגופך, כי זה הילד שלו, זה מתכון לצרות, אבל בסדר, אין לך כבר ברירה...אז בהצלחה...


 
למה זו אמירה אומללה?

אני באמת לא מבינה למה את ואחרות נפלתן עליה ככה.

למה כל אמא שלא רצה להקריב את כל כולה עבור התינוק היא אוטומטית סוג ב'?

אני לא מכירה את הכותבת,אבל לדעתי מדובר פה בהרבה יותר מהמראה שיינזק.להנקה יש גם צדדים שלא כל אחת מוכנה,יכולה ורוצה להתמודד איתן.
לא כל אחת נולדת בלבוסטע,ואמא טובה לא משמעו לשים את הצרכים של התינוק לפני הכל.(מי ישמע,כאילו תמ"ל זה רעל עכברים או משהו.)
 

הילי70

New member
מסכימה לגמרי, יש נשים פה שחושבות

שהנקה מכפרת על הכל וחשובה יותר מכל, שלזרוק את הילד לפעוטון בגיל 3 חודשים זה בסדר, העיקר שהמזון שלו אופטימלי, אם היא שואבת ומביאה לגן היא בכלל אמא נהדרת...ובכלל לא נראה להן שיש שום אספקט אחר שאמא נמדדת בו - רק ההנקה, האם היא מקריבה את הציצי שלה היא אמא מושלמת...

תאמיני לי אף ילד לא היה רוצה אמא מסכנה כזו חסרת חיים, שהוא כל חייה, וחשוב לה יותר מעצמה, בעלה וכו'...
בקיצור ככל שאת יותר מבטלת את עצמך את אמא טובה ומסורה יותר. ובין הביטולים היותר כואבים הוא ביטול הנשיות והסקסיות לטובת מראה של "סמרטוט" שמישהי פה כתבה...

אז סבבה מי שבא לה להיראות כמו סמרטוט ולהקריב את כל חייה לילדיה ולבטל אותם לחלוטין זה מצויין, אבל כנראה ששהתלהמות פה על הבחורה המסכנה נבעה מהפחד לראות ש"היי לא כולן כמוני, יש פה מישהי שתראה סבבה עם חזה יפה ושלי נפול והיא עוד כותבת את זה בריש גלי ומתגאה בך שהיא לא מבטלת את עצמה כמוני, והיא אמא פחות טובה ממני כי ככה אמרו לי, אז איך היא מתגאה בזה??
צריך ישר להגיד לה שהיא אמא רעה מגעילה ואנוכית ואסור היה לה ללדת בכלל, כי משטרת ההנקה מתירה או להניק או להפיל - אם את לא מתכוונת להניק!"
 
טוב שלא הגזמת בכלל בכלל...

"הנקה מכפרת על הכל"? אף אחת לא אמרה דבר כזה.
"לזרוק את הילד לפעוטון"? לא צריך לזרוק. אפשר להניח בעדינות.
"אין שום אספקט שאמא נמדדת בו, רק הנקה"? השרשור הזה לא דן באספקטים למדידת אמהות אלא בהנקה.
"מי שבא לה להיראות כמו סמרטוט"? רוב הכותבות כתבו שהנקה לא שינתה את מראה החזה שלהן.
"אסור היה לה ללדת, משטרת ההנקה מתירה להניק או להפיל"? את היחידה שכותבת דבר כזה. לא חכם להקצין את מה שאמרו לך ואז להתווכח עם ההקצנה.
 

4everStudent

New member
זו אמירה אומללה כי

להחליט שמי שמניקה לא אוהבת את עצמה אח"כ ומי שלא מניקה כן אוהבת את עצמה אח"כ - זה פשוט מגוחך. קודם כל כי ברור שזה לא נכון, ומעבר לכך - אי אפשר להחליט בצורה גורפת שהנקה מובילה לאהבה עצמית או לא.
לדעתי מי ששלמה עם עצמה תאהב את עצמה גם עם סימני מתיחה וחזה קצת מדולדל וקמטים רחמנא לצלן, ומי שהיו לה אישיוז רציניים עם עצמה - כנראה שהנקה או לא הנקה לא ממש תפתור אותן.

ולא, אני ממש לא חושבת שאמהות צריכות להקריב את עצמן למען התינוק, אבל זה כבר עניין לדיון אחר.
ספציפית לגבי ההנקה, הכותבת (וגם זו שהגיבה לי ואמרה לי שבעלי יחפש מאהבת כוסית כי הציצים שלי יפלו - הילי משהו?) דיברה על לא להניק כי היא לא רוצה שמראה הציצים שלה יפגם. וזה לדעתי טיעון שטחי (וללא בסיס!) וזה מה שהקפיץ כאן את כולן.
אם היא הייתה מדברת על לא להניק מסיבות אחרות - אני בטוחה שהתגובות היו אחרות.
 

ט ו ש ה

New member
|פיהוק| לא קראתי תשובות קודמות

מהסיבה הפשוטה - זה משעמם נורא.
ויסלחו לי כל מי שהשקיעו וטרחו וכתבו תשובות מושקעות.
וואלה, לא מעניין.
כי הנקה זה אחד מהנושאים הכי חמים והכי בוערים, וכי אמוציונאליים שקיימים, וכל אחת נעולה בעמדתה, ולא תשכנע בחיים את השניה.
]ותחת השרשור כבר כתבה פה בעבר בצורה מאד אגרסיבית נגד הנקה, כלומר - כבר היינו בסיפור הזה קודם.
מי שרוצה תניק
מי שלא רוצה, שלא תניק.
כולנו אימהות מצויינות, ומצויינות כאמא לא נמדדת רק באיזו פיטמה נכנסת לפה של הילד שלנו - אם זו פיטמה של ציצ או פיטמה של בקבוק.
יאללה, מובינג און.
 
למעלה