מתנות ליולדת - מה אתן רוצות

mitmit11

New member
מתנות ליולדת - מה אתן רוצות


הדילמה הלא נגמרת: חברה / אחות / גיסה / מישהי כלשהי ילדה. הולכים לבקר בביה"ח (שזה ביג נו נו בפני עצמו) או בבית ו-אבוי
מה להביא לה במתנה


או, פה אתן נכנסות לתמונה
. מה אתן הייתן רוצות לקבל



בעקבות הכתבה בקישור הבא שאני אישית לא הייתי רוצה דבר ממה שהוצע בו... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279933,00.html
 

נסיה81

New member
לכל מי שמתעניין

אני אשמח לקבל קומבינציית סושי לבית חולים!

אני אפילו אשמח מאוד לראות אתכם חצי שעה אחרי הלידה....
 

ms gimik

New member
אפשר לאכול סושי צמחוני בהריון לאחר חיטוי כלים

אני מזמינה תמיד סושי צמחוני או עם דג אפוי, ומבקשת שיחטאו וינקו את המשטח והסכין לפני כן.

רק שתדעו שלא צריך לעשות צום סושי... :)
 

פיצקי12

New member
נראה לי שהכוונה לסושי אמיתי


מממ... סלומון רול, טונה אדומה, וכו וכו׳...
 

layla8

New member
לא לחדר לידה!

בעלי הביא סושי מעולה לחדר לידה ואני הייתי כזו סמרטוט שאני בכלל לא יודעת מה היה הטעם שלו. אכלתי כי הייתי חייבת להכניס משהו לפה ומרוב חולשה וטשטוש הפלתי חצי מגש על הרצפה. כדאי לחכות עם זה קצת.
כשיצאנו מבית חולים, כיוון שיצאנו בלי הילדה (שנולדה 1.750) הלכנו לאכול סושי והיה שווה..
 

Yamto

New member
תלוי במלא גורמים, אבל אותי הכי שימח הדבר הבא:

אחותי, ללידה ראשונה פירגנה לי ביקור בית מאישה מדהימה שהיא דולה פוסט-פארטום והיא עשתה לנו מבוא לגידול תינוקות על אמת, ביום בו נחתנו בבית. עשתה איתנו מקלחת ראשונה, עזרה לי בהנקה, שלחה את בעלי לקנות מה שהיה חסר בבית, הסבירה על הרפלקסים ועל הקשיים של ההתחלה, הצילה את כדור הפיזיו מאחסון ולימדה אותי איך הוא יציל אותי בתקופת הגזים הקשה ועוד מיליון ואחד דברים שהאישה החכמה והרגישה הזאת תרמה לי. היא גם התקשרה כל יום לשאול בשלומנו ולייעץ, והיא הייתה נכס אמיתי בשבילי. ממש הצלה.
 

Yamto

New member
לא יודעת מחיר זו מתנה לפני 3 שנים - אבל פרטים

זו אישה מהממת, שאני נותנת לה פרגון הכי גדול שאפשר בכלל לתת, היא הייתה הנס הפרטי שלי והצילה אותי בכל כך הרבה מובנים... קוראים לה אתי שני, והיא בכלל הייתה בעבר מטפלת תינוקות מיתולוגית שגידלה תחת ידיה עשרות תינוקות משך שנים בקיבוץ עין השופט. מנוסה מעין כמוה. היא התפתחה במהלך השנים והשתלמה כמדריכת צעד ראשון, דולה פוסט פארטום ובכלל לדעתי היא לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח. היא עושה ביקורי בית, גם בת"א. אני חושבת שהיא גובה פחות ממה שלוקחות "מתחרותיה" בשוק, אף על פי שאני מניחה שיש לשלם תוספת על דלק אם זה רחוק.
חוץ מביקורים שלה בבית, אני בהמשך כ"כ התמכרתי שהייתי נוסעת אליה לעין השופט, והיא הקימה שם מקום שקוראים לו "הבית המתו"ק (מגע קול ותנועה)" ושם בעלות באמת מצחיקה (בזמנו זה עלה לי 50 שקל) אתן יכולות לבלות יום עם ארוחת בוקר (אתי מקפידה על ארוחת בוקר בשתי ידיים, היא מאפשרת לאמהות שם לאכול כשהתינוקות בידי הקסם שלה) ולקבל שלל עצות והדרכה אמיתית מהאישה המדהימה הזו. אני רוצה לציין שאין לי שום קשר קודם אליה או אל המקום, אין לי שום אינטרס לפרסם, אני פשוט מפרטת כי כמו שאני הרווחתי אני מאחלת לכל יולדת...
 
למעלה