שקיפות עורפית אצל פרופ' גולדשטיין בחיפה?

dulala

New member
שקיפות עורפית אצל פרופ' גולדשטיין בחיפה?

שלום לכולן!

קבעתי תור לשקיפות אצל פרופ' גולדשטיין ורציתי לשאול אם יש פה מישהי שעשתה אצלו?
קראתי הרבה תגובות על כך שהוא מאוד מקצועי אבל גם לא נחמד ומכאיב בבדיקה. לא כל כך אכפת לי שהוא לא נחמד אם הוא מקצועי אבל אני חוששת מכך שהוא יכאיב והבדיקה תהיה מאוד לא נעימה...
באופן כללי הבנתי ששקיפות זו בדיקה דיי קצרה ולא אמורה להיות כואבת אבל אני אשמח בכל זאת לשמוע מבנות שעשו אצלו והאם אתן ממליצות לחזור אליו גם לסקירה הראשונה?
תודה!
 

noahanoon

New member
עשיתי אצלו שקיפות+סקירה ראשונה

לפני כמעט שנתיים.
השקיפות באמת היתה בסדר גמור ולא הכאיבה, אבל בסקירה הראשונה הוא מאוד הכאיב לי - עד רמה של סימנים כחולים על הבטן אחרי הבדיקה. אני יודעת שלא קל למצוא תורים אצל רופאים שבהסדר עם קופות החולים בחיפה ובצפון, כך שאם השקיפות שלך קרובה ויש לו תור מתאים, לכי על זה, אבל תנסי למצוא מישהו אחר לסקירה.
 

NoniB

New member
חברה שלי עשתה אצלו

לא זוכרת אם שקיפות או סקירה, אבל גם לה מאוד כאב, סימנים כחולים וכאבים אפילו כמה ימים טובים אחרי הבדיקה

אני לא יודעת באיזו קופה את, אבל לשקיפות אני ממליצה בחום על טלמון בקריות. שווה לנסות לקבוע אליו אם עדיין יש מקום... בכלל לשקיפות יש לא מעט רופאים טובים, אז לא הייתי הולכת דווקא לגולדשטיין.
 
לא ממליצה

עשיתי אצלו סקירה שניה.
תראי מקצועי הוא כן ותקבלי את הבדיקה אז אין מה לדאוג מהבחינה הזו
אבל...
ממש אנטיפט ומכאיב. גם אני חשבתי שזה לא משנה אם הרופא נחמד והעיקר שהוא מקצועי אבל באמת שיש גבול. הוא ממש מגזים עד ליחס פוגע בבן זוגי. ובנושא הכאב, כאב מאוד. ועשיתי סקירה שנייה שרובה ביטנית והוא עדיין הצליח להכאיב!

וטיפ קטן אם את הולכת הוא מעדיף שתישתי מיץ ענבים לפני הבדיקה ולא שוקולד ושולח לקנות בבית קפה למטה (בקבוק מיץ באיזה 15 ש"ח, נראה לי יש לו הסדר איתם) תביאי איתך מיץ ענבים מראש כדי שלא ישלח אותך לקנות ולשתות באמצע ולחזור אחר כך.
 

dulala

New member
שאלה נוספת :)

תודה על התגובות

אני בלאומית, מנסה לקבוע גם לד"ר טלמון. בעיקרון חשבתי אולי לעשות את השקיפות אצל גולדשטיין ואת שתי הסקירות אצל טלמון. מה אתן אומרות?
עדיף שיהיו 2 רופאים או שעשיתן את כל הבדיקות אצל אותו רופא? חשבתי שעדיף לפצל לשניים כך בכל זאת יש שני רופאים שבודקים ואלי אחד יזהה משהו שהשני פיספס...
 

NoniB

New member
אם כבר הייתי מפצלת את הסקירות

השקיפות היא בדיקה קצרה ופשוטה יחסית, לא עושים בה בדיקה נרחבת לעובר אלא מסתכלים על כמה פרמטרים מאוד ספציפיים וזהו. דווקא כאן לא הייתי הולכת לרופא הכי-הכי שיש (ולמיטב ידיעתי התותחים האמיתיים כמו שפירא וברונשטיין בכלל לא עושים שקיפות). שתי הסקירות לעומת זאת הן הרבה יותר מקיפות, בודקים המון מערכות בעובר וכאן יש חשיבות הרבה יותר גבוהה למיומנות הרופא, וכן - גם אולי לבדיקה ע"י 2 רופאים שונים.
אז אם את ממש רוצה דווקא את גולדשטיין (למה?) אז אולי שקיפות + סקירה שניה אצל טלמון וסקירה ראשונה אצל גולדשטיין. אופציה אחרת היא שתוותרי על גולדשטיין, תעשי שקיפות + סקירה ראשונה אצל טלמון, ועד הסקירה השניה תמצאי רופא מומלץ אחר. אני מבינה שברונשטיין ושפירא לא בכיוון שלך? אם דווקא כן - תנסי לקבוע אצלם לסקירה ראשונה ואז את השניה והשקיפות אצל טלמון.
 
למעלה