איפה ללדת?

חוזרת א

New member
זיו מצויין

אוהבת מאוד את בית החולים הזה. ילדתי בו לפני שנה וחצי הייתי מאושפזת בהיי ריסק והופתעתי לטובה גם מהצוות המקצועי והמעולה וגם מהתנאים. מסכימה עם כל מה שכתבה אודליה מזרחי חוץ מהקטע של הצוות ביולדות שלדעתי היה מעולה גם. אני ממליצה בחום. עשו הכל כדי שאלד טבעי וגם שכשהיה צריך אפידורל היו 10 ותמכו בהחלטות שלי. אחזור לשם בשמחה.
 

חוזרת א

New member
זיו מצויין

אוהבת מאוד את בית החולים הזה. ילדתי בו לפני שנה וחצי הייתי מאושפזת בהיי ריסק והופתעתי לטובה גם מהצוות המקצועי והמעולה וגם מהתנאים. מסכימה עם כל מה שכתבה אודליה מזרחי חוץ מהקטע של הצוות ביולדות שלדעתי היה מעולה גם. אני ממליצה בחום. עשו הכל כדי שאלד טבעי וגם שכשהיה צריך אפידורל היו 10 ותמכו בהחלטות שלי. אחזור לשם בשמחה.
 

liron1771

New member
ממש מחכה שמישהי תענה על כרמל

הייתי בסיור היום והתנאים נראו על הפנים, קצת קטן ומוזנח.
 
2 לידותי הפרטיות וגם מנסיון בליוי לידות שם

חדרי הלידה:
מה יחס הצוות ללידה טבעית? יחס נפלא. מאמינים שזו הדרך. לא מזניחים סיכונים אבל נותנים כמה שיותר צ'אנס ללידה ללא התערבויות
מה יחס הצוות ללידה מאולחשת? איזה סוג של אלחוש? כמובן שמי שורצה- תקבל אלחוש. החל מגז צחוק, פטידן אפידורל וכו'
מה יחס הצוות לניתוח קיסרי? מה התרשמותך מחדרי הניתוח ו/או תפקוד הצוות המנתח? לפי יולדות שליויתי לפני קיסרי- היחס לקיסרי אלקטיבי טוב. מתחשבים בבקשות אישיות
יתרונות וחסרונות לעניין מבנה החדר והציוד שבו.- החדרים נראים ישנים וכאילו הכל מוזנח. אין מקלחות למעט בחדר הטבעי (ו-2 מקלחות במיון שצמוד לחדרי הלידה). החדרים עצמם גדולים ומרווחים מבחינתי זה אולי לא נחמד אבל ממש לא מה שחשוב. החשיבות היא לצוות וליחס הנפלא שלו ליולדת כאשה ולא כ"חולה"
יחס לדולות? נהדר... אוהבים אותנו ומתייחסים בכבוד תוך שיתוף פעולה (כמובן שזה הדדי)
המלצה על מיילדת ספיציפית? שושי... אבל יש עוד המון נפלאות- הילה, ענת, אפרת, ויקי, לודה. בטוחה שיש עוד שפרחו משכרוני...
תובנות נוספות? גם בהריונות בסיכון הצות נפלא- כולל הרופאים. רגישים, אמפטיים וכאמור מתייחסים לאשה, מסבירים, לא לוחצים מדי ומכבדים את הבחירות שלה

יולדות:
כמה יולדות בחדר? 2
איך האוכל?בסדר
איך היחס? אנטיפתי קצת אבל גם אני אנטיפטית אחרי לידה...

איך ההקפדה על שעות הביקור? מה המדיניות באשר לנוכחות בן הזוג? בן הזוג רשאי להיות מ-7 עד 23. שעות הביקור מאוד מוקפדות לשאר האנשים כולל שומר בכניסה שלא מאפשר כניסה למעט לבעל וכן הוצאת בעלים אחרי 23 בלילה
מבנה החדר, הציוד שבו וכו'- מקלחת ושירותים לכל 2 יולדות בתוך החדר. החדרים לא גדולים אבל יחסית חדישים. ספת הנקה אחת בכל חדר שזה קצת מעצבן
מה היחס לגבי שחרור מוקדם? אין בעיה עקרונית. יסבירו את הסיכונים אבל במיוחד החל מלידה שניה- לא יעשו מזה עניין גדול...
תובנות נוספות? הדרכת ההנקה נוראית. עצות סותרות. לא להקשיב לשום מילה שקשורה להנקה שם (אבל זה נכון גם לגבי רמב"ם ובני ציון)

תינוקיה:
מה אפשרויות הביות הקיימות בבי"ח? מלא/גמיש/חלקי/בשעות מוגדרות? הכל אפשרי. אין צורך להודיע מראש. אפשר להיות בביות מלא ואז לשנות ולבקש להשאיר ללילה/לחצי שעה של מקלחת וכו'
האם האחיות עוזרות ומייעצות בכל הנוגע להנקה? כן אבל לא כמו שצריך כאמור- אין שם הדרכה טובה מספיק
האם האחיות מכוונות בכל הנוגע לטיפול ראשוני ביולד? האמת שלא זוכרת. בלידה הראשונה ילדתי פג כך שלא נזקקתי לשירות הזה. בלידה השניה מן הסתם לא הדריכו יותר מדי כי "היא לידה שניה, היא יודעת מה היא עושה"
התרשמות כללית? חדרי לידה מעולים. יולדות בסדר, תינוקיה לא משהו ולכןאני כן ממליצה ללדת שם אבל לדעת את החסרונות ולשקול בחום שחרור מוקדם
תובנות נוספות? לא להתרשם מדלות החומר וה"הזנחה" בחדרי הלידה. זה לא מה שחשוב... היחס נפלא. כמו כן ככל הידוע לי מאוגוסט חדרי הלידה והפגיה יעברו למיקום בו היה המיון הזמני לשנה וחצי של שיפוץ חדרי הלידה. אני לא יודעת מה יהיו התנאים בשנה וחצי האלו ושווה לברר אם זה באמת יתחיל באוגוסט
 

מלינדה7

New member
ילדתי שם לפני חודש

חדרי הלידה:
מה יחס הצוות ללידה טבעית? מההתנסות שלי הצוות פשוט הסכים לזרום עם היולדת לפי ראות עיניה. אני אישית הגעתי לחדר לידה עם צירים כואבים ביותר אז השתכנעתי מהר מאד לקחת את האפידורל אז קשה לי לשפוט את יחס הצוות.
מה יחס הצוות ללידה מאולחשת? איזה סוג של אלחוש? התשובה זהה לזו של עינב. לי אישית הציעו רק אפידורל אבל גם ככה לא הייתי לוקחת משכך כאב אחר כי השאר עוברים שלייה.
יתרונות וחסרונות לעניין מבנה החדר והציוד שבו: חדר הלידה היה בסדר לדעתי אבל טיפה התבאסתי שיש רק וילון שסוגר את החדר ואין דלת כי זו תחושה של פחות פרטיות. אין לי מושג אם זה משהו סטנדרטי בכל בית חולים או רק בכרמל.
יחס לדולות?
המלצה על מיילדת ספיציפית? אני לא זוכרת את שמה של המיילדת שהייתה לי אבל היא הייתה ממש נחמדה, תמכה ועודדה אותי.
תובנות נוספות? יש לי שני דברים פחות טובים לספר: 1. כשהיו צריכים לתפור אותי הגיע אליי רופא אנטיפת שלא רק שהוא לימד רופאה מתמחה איך תופרים בזמן שהוא תופר אותי הוא גם ממש היה מגעיל אליי כשביקשתי ממנו לתפור בשיטה מסוימת שלמדתי מחברות בפורום שעוזרת למקום להחלים ופחות לכאוב. 2. אחרי שסיימו לתפור אותי כולם עזבו את חדר הלידה כאשר הם השאירו אותי יושבת על הכיסא בזווית ישיבה לא נוח, כולי משותקת ברגליים בגלל האפידורל ופשוט שכחו אותי שמה ואפילו כמעט עפתי מהכיסא שם על הרצפה.... סבתא שלי (שדרך אגב הרגשתי קצת מובכת שהיא בכלל נכנסה אליי במצב הזה) הייתה צריכה לקרוא לאחיות שיפנו אותי מהחדר.

יולדות:
כמה יולדות בחדר? 2
איך האוכל? העדפתי לא לאכול את הארוחות שלהם ובלי קשר פשוט לא היה לי תיאבון.
איך היחס? היחס סביר+
איך ההקפדה על שעות הביקור? מה המדיניות באשר לנוכחות בן הזוג? האורחים שלי כולם הלכו הכי מאוחר ב-8 בערב אז לא יודעת לענות לגבי הקפדה.
מבנה החדר, הציוד שבו וכו': כשהגעתי נתנו לי את האופציה לבחור בין חדר קטן יותר לבין אחד קצת יותר מרווח אז בחרתי במרווח אבל גם הוא עצמו לא מאד מאד גדול.

תינוקיה:
מה אפשרויות הביות הקיימות בבי"ח? מלא/גמיש/חלקי/בשעות מוגדרות? היה לגמרי גמיש ובכלל לא היה צורך להצהיר מראש- חוץ מאשר כמה שעות בבוקר שביקשו להביא את התינוק לתינוקייה כדי לערוך בדיקות שגרתיות יכולתי לקחת את התינוק מתי שרק רציתי ולהשאיר אותו שם כפי רצוני.
האם האחיות עוזרות ומייעצות בכל הנוגע להנקה? כעקרון הן אמורות לייעץ ולעזור אבל אני אישית נתקלתי קצת בחוסר סבלנות לגבי עזרה ממשית.
האם האחיות מכוונות בכל הנוגע לטיפול ראשוני ביולד? האמת שלא זכור לי שייעצו לי במיוחד איך מטפלים.
התרשמות כללית? התמיכה בעת הלידה הייתה מאד טובה והיחס היה רציני ובאופן כללי יש לי זכרונות חיוביים מהמקום.
 

adip78

New member
2 לידות בכרמל+מעקב הריון עם IUGR

ילדתי פעמיים בכרמל. בהריון השני הייתי בביקורות כל 3 ימים בגלל עוברית שלא גדלה בבטן. הלידה הראשונה היתה טבעית לחלוטין והשניה השראת לידה, אבל לידה טבעית (בלון ופיטוצין ללא אפידורל).

חדרי הלידה:
מה יחס הצוות ללידה טבעית? תומכים מאוד ועוזרים כמה שניתן (במגבלות רפואיות כמובן). בלידה השניה הייתי מחוברת לפיטוצין ומוניטור ולמרות זה הייתי על הכדור כל הזמן וגם שיחררו אותי כמה פעמים מכל הכבלים כדי להיכנס למקלחת.

יתרונות וחסרונות לעניין מבנה החדר והציוד שבו. שמעתי שמיושן שם, אבל לא הזיז לי ולא הרגשתי. זה לא מה שחשוב לי בלידה.
המלצה על מיילדת ספיציפית? הכרתי שם את כולם במהלך ההריון המסובך שלי. התלהבתי מאוד מרותם. גם מהאנושיות וגם מהמקצועיות. היא לא היתה המיילדת שלי בלידה, אבל יצא שהיא תפסה את הילדה (המיילדת שלי היתה בחדר אחר וזה היה כל כך מהר שבעלי פשוט משך אותה לתוך החדר).
תובנות נוספות? מהנסיון שלי האנושיות והיחס ליולדת שווה הכל. לאורך כל השבועות שביליתי שם פעמיים בשבוע התייחסו אלי מדהים. הסבירו לי, נתנו לי להחליט ולא הלחיצו אף פעם.

יולדות:
כמה יולדות בחדר? 2 + מקלחת בחדר
איך האוכל? סביר
איך היחס? פרט להנקה היה בסדר. עם ההנקה ממש לא עזרו לי (ועם קטנה ששקלה 2 ק"ג ולא הצליחה לינוק הייתי צריכה המון עזרה)
איך ההקפדה על שעות הביקור? מה המדיניות באשר לנוכחות בן הזוג? מקפידים מאוד. בן הזוג יכול להישאר כל היום, אבל מפונה בלילה.
מבנה החדר, הציוד שבו וכו' בסדר גמור.
תובנות נוספות?

תינוקיה:
מה אפשרויות הביות הקיימות בבי"ח? מלא/גמיש/חלקי/בשעות מוגדרות? גמיש. בכל שעה של היום אפשר להחליט מה שבא ליולדת
האם האחיות עוזרות ומייעצות בכל הנוגע להנקה? ממש אל. כביכול יש יועצת. בתכלס לא עזרו לי בכלום.
האם האחיות מכוונות בכל הנוגע לטיפול ראשוני ביולד? לא הייתי צריכה, אז אין לי מושג (היה לי נסיון בטיפול בתינוקות מלפני).
התרשמות כללית? לא משהו בכלל. הקפדתי שהילדים יהיו איתי, אבל הקטנה היתה צריכה טיפול רפואי, אז היתה שם כמה שעות ביום. די אנתפטיים שם ולא נתנו תשובות על כלום.
תובנות נוספות? החסרון הגדול של הלידה שם. למרות זאת שווה ללדת שם בגלל חדרי הלידה המדהימים.
 
עוד כמה מילים על כרמל

לדעתי חדר הלידה מאד מאד תומך לידות טבעיות, ולמרות שנראה מוזנח וקטן הצוות מאד משתדל להקשיב ליולדת.
בתור דולה אני מרגישה שאני מתקבלת שם בברכה וחיוך וכך גם הזוגות שמגיעים איתי.
הבעיה הגדולה בכרמל היא העדרות מקלחות פרטיות וג'קוזי שמאד יכול לעזור בקידום צירים.
 

katan tanit

New member
עונה לגבי קיסרי ידוע מראש

אומנם לא לפי התור, אך ידעתי מראש שאני הולכת לקיסרי בגלל מצג עכוז
הצוות של חדר לידה שהספקתי להיות בו כמה שעות טובות לפני שנכנסתי לניתוח היה ממש בסדר, אבל זה לא אומר כלום, כי לא קרה שם שום דבר מיוחד
בחדר ניתוח - גם , בסדר גמור+ אפילו היו נחמדים איתי, במיוחד הרופא המרדים שהסכים לספר לי איך מתקדם הניתוח

יולדות - אין לי מה להגיד, היו סהכ בסדר, אבל שוב, לא קרה שם שום דבר מעניין...

הבעיה ברמבם היא שאם את מגיעה ליולדות א' בקצה המסדרון, אחרי קסרי (בדרך כלל קסריות נמצאות ביולודת ב', יותר קרוב למחלקת ילודים-תינוקיה, לי לא היה שם מקום
( - הדרך שמפרידה בינך לבין התינוק שלך היא ממש ארוכה. אם את לא אחרי קסרי, או כל אדם אחר לא אחרי לידה זה לא נראה כל כך נורא, אבל אחרי קיסרי, כשכל צעד כואב, זה רחוווווק.
עוד יותר גרוע מזה אם התינוק שלך מגיע לפגיה, אז בכלל זה בבניין אחר ?!?!?!?!?

תינוקיה.
רוב האחיות היו נחמדות וכן ניסו להדריך ולעזור עם הטיפול בתינוק. חלקן גם היו ממש מקסימות ותומכות. לא כולן.
בנוגע להנקה - לא זכיתי לראות שם יועצת הנקה, למרות שביקשתי כמה פעמים, והיו לי בעיות הנקה קשות. אחת האחיות אמרה לי - בשביל מה, כולנו כאן מדריכות הנקה. אז אם כולכן מדריכות הנקה, איך יכול להיות שבמשך שלושה ימים אף אחת לא ראתה שהלשון של הבן שלי קשורה - קשורה ???
הדבר הטוב הוא, שאחרי שלושה ימים, אחות אחת כן הבחינה שהלשון של הקטנצ'יק שלי קשורה-קשורה, ויומיים אח"כ כבר הותרה על ידי מומחית פה ולסת שהגיעה למחלקה. (הנה, יתרון בלהיות חמישה ימים בבית חולים).
 

inbal121

New member
עונה רמב"ם

ניתוח קיסרי ברמב"ם לכן עונה רק על חלק מהשאלות
מה יחס הצוות לניתוח קיסרי? מה התרשמותך מחדרי הניתוח ו/או תפקוד הצוות המנתח?
הצוות היה מקסים ,הציגו את עצמם לפניי ,הרגיעו אותי לאורך כל הניתוח והסבירו לי על ההתקדמות,קשרו לי את הידיים (לא ניסיתי לבקש שישחררו ) ,המרדים היה מקסים ןמשעשע וגם ונתנו לבעלי להיות איתי .
מייד לאחר הניתוח , נתנו לי לנשק את התינוק ,לראותו למספר שניות ולקחו אותו למחלקה (בעלי לווה אותו ונתנו לו להיות נוכח בבדיקות ,ובטיפול ,אומר שהצוות היה מאוד נחמד.
אחרי הניתוח נלקחים לחדר התאוששות לשעתיים לשם כעקרון לא מאשרים להכניס מלווים.
ומשם למחלקה...


יולדות:
כמה יולדות בחדר? היינו 3 ,ראיתי שיש חדרים של פחות

איך האוכל?מעולה ,מבחינתי ממש גורמה (ברצינות)

איך היחס?יחס ענייני ,חם ומכיל - צוות נחמד מאוד

איך ההקפדה על שעות הביקור? מה המדיניות באשר לנוכחות בן הזוג? - הקפדה מרובה על שעות הביקור , בן הזוג לא יכול להשאר ללילה.

מבנה החדר, הציוד שבו וכו' - מחלקה חדשה ונקייה (לחומרי הניקוי יש ריח מסריח...),המקלחות מעט צפופות ודוחות והשרותים לא ממוקמים נוח בתוך המקלחת.

מה היחס לגבי שחרור מוקדם?
לא בדקתי , אבל בקורס הכנה ללידה המיילדת אמרה לי שעדיף להשתחרר במועד מפני שאם משהו משתבש אצל התינוק או האם.
מתאשפזים במחלקת נשים \ילדים ולא ניתן לחזור ליולדות.

תובנות נוספות?
ארוחת הערב בשעה 17:00 ,תדאגו לכן לסנדוויץ,עוגה וכו' מפני שארוחת הבוקר בשעה 0700

תינוקיה:
מה אפשרויות הביות הקיימות בבי"ח? מלא/גמיש/חלקי/בשעות מוגדרות?
הכי גמיש בעולם ,אם רוצים ביות מלא צריך לבקש מפני שיש חדרים ייעודיים ,אך ניתן לשים את התינוק בתינוקיה גם אם בוחרים ביות מלא.

האם האחיות עוזרות ומייעצות בכל הנוגע להנקה?
מאוד מאוד ,בכל שעה ושעה .

יש אחיות בודדות מעט לחוצות לשכנע את המניקות להוסיף תחליפי מזון (התינוק יורד במשקל )

האם האחיות מכוונות בכל הנוגע לטיפול ראשוני ביולד?
ילד שלישי לכן לא יודעת(לא הייתי זקוקה)

התרשמות כללית?

התרשמות מצויינת ,תודות רבות לצוות של רמב"ם
 

nitnit28

New member
נסיון מסוף 2008

חדרי הלידה:
מה יחס הצוות ללידה טבעית? מעודדים מאוד, משתדלים במידת האפשר לדחות נטילת משככי כאבים למיניהם (למרות שהציעו לי על ההתחלה אבל חלפו 4 שעות עד שקיבלתי כדי לא לעכב את הלידה). יש גם חדר לידה טבעית עם ג'קוזי שאותו ראיתי רק מרחוק...
מה יחס הצוות ללידה מאולחשת? איזה סוג של אלחוש? מציעים מידי פעם לפי רמת הסבל של היולדת, אבל לא דוחפים בכוח. יש גז צחוק בכל חדר, ואפשר גם טשטוש ואפידורל. אצלי אישית הגיע המרדים תוך 5 דקות מהרגע שדרשתי
מה יחס הצוות לניתוח קיסרי? מה התרשמותך מחדרי הניתוח ו/או תפקוד הצוות המנתח? ילדתי לידה רגילה אז אין לי מושג
יתרונות וחסרונות לעניין מבנה החדר והציוד שבו. נוח מאוד, למלווה יש ספה מתכווננת וטלוויזיה שמעבירה את הזמן לאחר האפידורל. למספר רב של חדרים צמודה מקלחת כך שהאינטימיות נשמרת במידה גדולה מאוד
יחס לדולות? לא היתה לי
המלצה על מיילדת ספיציפית? לא זוכרת שמות, המשמרת שיילדה אותי היתה בסדר גמור, זו שקיבלה אותי היתה קצת מכשפה
תובנות נוספות? רמת נוחות גדולה מאוד ופרטיות (שלי זה היה הכי חשוב)- אני ממליצה!

יולדות:
כמה יולדות בחדר? יש חדרים של 3 ויש חדרים פרטיים על בסיס מקום פנוי
איך האוכל? מצויין, הופתעתי לטובה
איך היחס? מאוד דואג ומתחשב, ב-24 שעות שלאחר הלידה בודקים אותך ללא הפסקה, ואחר כך קצת נותנים לך מרחב אבל כל מה שתבקשי תקבלי
איך ההקפדה על שעות הביקור? מה המדיניות באשר לנוכחות בן הזוג? מקפידים מאוד, יש מנוחת צהריים שאז מוציאים את כולם לרבות בן זוג. שעות ביקור בערב עד 9 וגם אז מוציאים את כולם
מבנה החדר, הציוד שבו וכו' סטנדרטי, לכל חדר צמודה מקלחת ושירותים, נוח מאוד, ולרוב נקי..
מה היחס לגבי שחרור מוקדם? לא ביקשתי אז אני לא יודעת
תובנות נוספות? שוב- היתה לי שהות מאוד נחמדה שם

תינוקיה:
מה אפשרויות הביות הקיימות בבי"ח? מלא/גמיש/חלקי/בשעות מוגדרות? ביות גמיש, לקחתי את הילדה מתי שרציתי, והתקשרו אליי אם בדיוק נערכו בדיקות או סיבוב רופאים, היו גם כאלו שלא היו בכלל בתינוקיה ותינוקות שהיו רוב הזמן בתינוקיה
האם האחיות עוזרות ומייעצות בכל הנוגע להנקה? ביקשתי לא להניק
האם האחיות מכוונות בכל הנוגע לטיפול ראשוני ביולד? כן. קיבלתי הסבר עך איך מחתלים, איך להוציא גרעפס, איך להשכיב, אין לקלח וכו'
התרשמות כללית? בגדול- בסדר. אבל דווקא מהתינוקיה הייתי הכי פחות מרוצה. רוב הזמן היתה שם אחות אנטיפתית שראתה כבר הכל ועשתה את הכל "על הדרך". מרוב עומס התינוקות הן לא תמיד מספיקות להאכיל/ לחתל או לשים לב למה שעשתה המשמרת הקודמת ואז יוצא שהן מלחיצות על סתם (למשל, אני זוכרת בוודאות שהיה רשום שהילדה נתנה שתן ראשון. אבל כנראה כשהחליפו את הלוחית שכחו להעתיק את זה (הכיתוב היה בהתחלה בכחול- כלומר בן, וכשהחליפו לאדום שכחו להעתיק) ואז הלחיצו אותי שעוד לא עשתה שתן וצריך לעקוב... בעצם בדף המעקב שקיבלנו לאחר השחרור היה רשום שהיא נתנה שתן כבר על ההתחלה), ויצא לפעמים שלקחתי את הילדה למרות שלא תכננתי באותו רגע כי ראיתי שהיא מורעבת...
תובנות נוספות? בגדול שוב- התינוקיה בסדר גמור, אבל לדעתי היה חסר להם בזמנו קצת כוח אדם..
 
מנסיוני רמב"ם

חדר לידה מאד מאובזר מקצועי וחדשני, פחות חמים ואישי מאשר כרמל אבל בכל פעם שאני מגיעה עם זוג לשם אנחנו מתקבלים בברכה,
הג'קוזי מצויין ובנוי טוב לעידוד לידה טבעית, יש בחלק מהחדרים מקלחות אישיות וגם 2 ציבוריות לחדרים שאין בהם מקלחת פרטית, כך שאין לחץ על המקלחות (מה שחסר בכרמל מאד).
קשה לי להגיד שיש לצוות נטייה ללידה טבעית אבל הם משתדלים לתמוך במי שמעוניינת, רב המיילדות מקסימות.
 

sayelets

New member
אישפוז,קיסרי חירום+פגיה

לפני הלידה אשפוז של שבועיים, בסה"כ המחלקה מאוד נוחה, אוכל בשיטת בופה ולא רע בכלל. מאוד עזר באשפוז ארוך ומדכא שיש איפה להתאורר קצת.

קיסרי-קיסרי חירום בהרדמה מלאה , חזרתי למחקלה ב12 בלילה, האחיות היו נהדרות בלילה ובכגלל הטראומה נתנו לבעלי להישאר איתי לעזור לי כי לא תפקדתי בכלל והייתי בדכאון עמוק.

בנוגע לפגיה-נכון היא רחוקה אבל רק משום שהיא בבית חולים לילדים, ומי שצריכה פגיה לא חושבת שמעניין אותה כמה רחוק זה כי את שם רק כמה ימים אבל התינוק הרבה יותר,
ויותר חשוב שיהיו רופאים מומחים קרובים מאשר מחלקה קרובה.והצוות נהדר.
בכל מקרה כשלא היה מי שיקח אותי לפגיה במחלקה הזמינו מישהו שיקח אותי בכסא גלגלים, היו שומרים לי ארוחות במחלקה, מתקשרים להזכיר לבוא לאנטיביוטיקה ומאוד מאוד תמכו בשאיבה ונתנו לי לקחת משאבה לחדר שלי בלילות
 

eden7115

New member
לכל מי שגרה באיזור ומתלבטת - זה המקום ללדת!

צוות אכפתי, מתחשב, קשוב ליולדות.
מיילדות מקסימות אחת אחת!
אוטוטו הם גם עומדים לעבור למבנה החדש ואז בכלל זה יהיה פספוס לא ללדת שם

אבל בתכל'ס, גם במקום ישן ורעוע - הייתי בוחרת ללדת שם בגלל הצוות המקסים ששום בית חולים מעוצב לא יהווה לו תחליף!
 
מסכימה לגמרי, פוריה

חדר לידה מאד נעים ומאפשר מבחינת הצוות, יש ג'קוזי מעולה, ואוירה טובה ונינוחה. דולות מתקבלות בברכה. הבעיה הגדולה של פוריה היא מחלקת האישפוז שתמיד עמוסה ולאו דווקא קשובה לרצונות ביות.. אין יועצות הנקה טובות כדאי לדאוג למישהי פרטית שתגיע לשם לאחר הלידה .
 
למעלה