שרשור ציוד ליום א'

לא חייבים לחמם

אני תמיד האכלתי בטמפרטורת החדר,בחורף אפשר לשמור בתרמוס,קר זה לא יהיה,או פושר או רגיל פותר הרבה דברים ואי נוחות,של חימום מזון..
 
לפי מה שהם כותבים ולפי הסרטון שיש בקישור

המכשיר שומר על טמפ' קבועה למגבונים ולבקבוק.
 
התעוות לי הסך שכיבה-יש הצעות?

הי בנות, יש לי לעגלת הפג A3 סל שכיבה{מזכיר קצת שק שינה|} שמחברים אותו לעגלה בחודשים הראשונים. מתפקד במקום האמבטיה הגדולה. הבעייה היא שסל שכיבה זה היה מאוחסן כמה שנים במחסן עטיף חזק בניילון נצמד. אז אמנם כשפתחתי את העטויפה-הוא לא היה מלוכלך כלל אך,מגלל שהוא היה עטוף חזק:כל הדפנות שלו התעוותו פנימה. איך לעזלזל אני מחזירה אותן החוצה?< מצב הסל שכיבה מעולה כמו חדש, ממש חבל לי עליו...שלא נדבר שחדש יעלה לא מעט כסף
 

HannaBL

New member
קניה מאמזון


יש ספר שאחותי מארה"ב המליצה לי עליו בחום. מדובר בספר healthy sleep habits, happy child. לא הצלחתי למצוא אותו בעברית בארץ. מצאתי את הספר באנגלית באמזון ב- $11 אבל אני מתלבטת לגבי הקניה.מישהי קנתה משם בעבר? הם עושים משלוח לארץ בכלל? איך זה הולך??
 

בלונד23

New member
אמזון

קל ופשוט לרכוש באמזון. בעבר הם היו שולחים הכול לארץ, והיום אם אני לא טועה (יש סיכוי שטועה) שולחים לארץ רק ספרים ודיסקים, את השאר לא. הזמנתי משם דברים לכתובת בארה"ב (של קרובים) וזה יצא לי ללא דמי משלוח. מובן שלארץ כן יהיו לך דמי משלוח. בקיצור אם יש לך כתובת בארה"ב לשלוח, ושישלחו לך בדואר משם, עדיף.
 

Moldi

New member
פריטים שונים למכירה ומסירה-

למכירה תיקי החתלה, בגדי תינוקות לבן ובת, מגן ראש לול, למסירה מס' פרטי לבוש ונעליים לתינוקות. כרגע מדובר בעיקר בבגדי בנות אך אעדכן בגדי בנים בהמשך השבוע. ניתן לאסוף מהרצליה/רחובות. אם משהו מעניין מישהי אשמח אם תפנו במסר. כמו כן למכירה- חבילת האגיס אורגני מידה 3, החבילה פתוחה והשתמשתי בחמישה חיתולים מתוך ה- 62 שיש בה, 30 ש"ח.
 

טאקית24

New member
אביו בלי לחשוב פעמיים

ה3TEC לדעתי זו אחת העגלות הכי פחות פרקטיות שיש. הקיפול שלה ענק וגדול, המושב בזוית קבועה, מאוד כבדה , אין לה סל כמעט בכלל, סתם מגושמת ומסורבלת ו"מעוצבת".. האביו קלילה וקומפקטית ומאוד נוחה לתפעול. לשימוש עירוני סטנדרטי היא מצוינת ומאוד פרקטית ונוחה, אפילו לא חובה אמבטיה כי היא נשכבת ל170 מעלות אם את גרה במושב או סביבה עם דרכים משובשות, אז יש לך המון עגלות אחרות עם גלגלים גדולים ועבירות טובה. - מוצי, בבה קאר, ביבה ביבו ועוד..
 
טאקית תודה על התגובה המהירה.. אני שמחה שזו את

שהגבת:))
אני פתאום נלחצתי כי גם עוד יומיים קופץ המחיר שלה ל3500 במקום 3000. אני גרה במושב אבל יש פה דרכים מסודרות ומתאימות להליכה עם עגלה.. נראה לי שאני באמת אקנה את האביו היא גם עולה 1500 שח פחות מהABC וזה סכום משמעותי..
 
עגלות, גבירותי


כן, עדיין לא קניתי לנשנש טיולון, מה שאומר שאני אמשיך לשגע אתכן
... המבחר משתנה לפי מה שמוצע למכירה באתר יד2, ונראה לי מתאים. והנבחרות להיום:
פג פי 3 (כבר דיברנו עליה
),
פג A3,
אינגליזינה זיפי. מי מהן עדיפה, ולמה
מי תעלה בקלילות מדרגות, תתקפל בקלות, תסע בנחת בדרכים עקלקלות, תהיה נוחה, רחבה ומרופדת, וגם קלה, יחסית לסוג הזה של עגלות
בקיצור- מי תזכה להיות העגלה של נשנש
 
הא נסגרת בעמידה ונשארת לעמוד-פצצה של עגלה

נוסעת בקלילות,סופר יציבה ונוחה וסל ענקי לקניות וממש לא מעפן וקטן עם גישה מוגבלת כמו במטריות
 

י י ל י

New member
יקירה

כולן עגלות טובות, אבל אל תצפי שיעלו מדרגות בקלילות. כדי לעלות מדרגות יחסית בקלות צריך מקלרן, אבל היא עם סל קטן ואי אפשר להעמיס עליה ציוד.
 
למעלה