דופק מואץ

דופק מואץ ../images/Emo23.gif

הי בנות! בשבועות האחרונים אני סובלת מהתקפים של דופק מואץ, וזה יכול להמשך די הרבה זמן וממש מפריע לי. יש עוד מישהי שסובלת מזה? אני לא יודעת אם זה בשל ההריון או שיש לי אולי איזה התקף חרדה..יש משהו שאפשר לעשות בנוגע לזה? תודה!
 

i r i t 24

New member
אני לא רוצה להבהיל לכי מהר לעשות בדיקות

תקשיבי לא ידוע לי שיכול להיגרם דופק מואץ בגלל הריון אלא אם כן הרגע סיימת פעילות פיסית שהקשתה עלייך אני ממש לא רוצה להבהיל אותך אבל תלכי מחר על הבוקר לרופא/ת משפחה שיפנה/תפנה אותך לבדיקות לחץ דם א.ק.ג יבדקו לך דופק במנוחה ונראה מה התוצאות אם הכל יצא תקין והורפא יגיד לך אין לך שום דבר אל תשבי בשקט ותחכי שחס וחלילה משהו יקרה תלכי לבדיקות תשאלי בפורומים ביראותים כמו אתר של דוקטורס ובYNET NRG לא חסרים פורומים ותלכי לפורום קרדיולוגיה ותשאלי אותם ותראי מה זה יכול להיות והם כבר יגידו לך מה לעשות אוקיי אני ממש לא רוצה להבהיל אותך אבל אני לפני שנה וחצי עברתי דום לב כן ואני כולה בת 24 לא נשמתי 12 דקות והייתי בקומה של 7 שעות הייתי במצב של מוות קליני כן מוות קליני בתקופה לפני הדום לב אני הייתי עצבנית לחוצה לא הרגשתי טוב הייתה תקופת לחץ בעבודה והיו לי מבחנים בודדים כדי לקבל תואר בראיית חשבון אם הייתי מקשיבה לגוף שלי ובודקת וחוקרת למה אני מרגישה ככה אז אולי הייתי מונעת ממני להגיע למצב שכזה שהרופאים העריכו שאני או אשאר צמח או אהיה משותקת תודה לאל יצאתי מזה ללא נזק נס פשוט נס ממקרים שאני עברתי אחוזים שניצלים זה 5% רק 5% ולא רואים עלי שעברתי דבר שכזה יאתי בלי נזק בכלל תודה לאל אז מצטערת שנבהלת והפחדתי אותך אבל תשמרי על עצמך תקשיבי לגופך ואך תזניחי שום דבר בנוגע אלייך ובמיוחד בריאות לטובת לימודים עבודה או כל דבר אחר אני מצרפת לך מספר אתרים בריאותיים שתוכלי להתייעץ איתם ואת לא צריכה להירשם שם כמובן תרגישי טוב וערב נעים! תעדכני אותי במסר אם לא אכפת לך מה קורה איתך
 
אז אני קצת ארגיע אותך...

גם לי יש את התופעה הזו. והמוזר הוא שאני מרגישה אותה יותר במנוחה מאשר במאמץ. רופאת המשפחה בדקה אותי והפנתה אותי לבדיקה של בלוטת המגן (TSH). הכל יצא תקין והבנתי שזו כן תופעה של הריון. בכל מקרה - בלי פאניקה ממליצה לך לדווח לרופא נשים שלך וללכת להיבדק. מקווה שהכל יתברר כתקין
 

shiri678

New member
לכי להבדק,

זה יכול להיות מחלה של בלוטת התריס, או הפרעת קצב הלב, דופק מהיר בגלל ההריון, במיוחד אחרי מאמץ או באמת התקף חרדה אבל כן צריך לבדוק את זה. את יכולה להתחיל גם אצל רופא/ת משפחה.
 

bat31

New member
גם לי זה קורה.. בעיקר בשכיבה...

הייתי מאושפזת (לא בגלל זה) ושאלתי בבית החולים את הרופאים וזוהי תופעה דיי טבעית (פעילות הלב גוברת) אבל ישנן שתי בדיקות שניתן לעשות: 1. תפקודי תריס (בלוטה) 2. תפקודי ריאה בהצלחה.. יהיה בסדר.. את יכולה להיות רגועה :)
 

דור255

New member
היי אלוש!!!

אמנם אני מפורום אחר, אבל אני בהריון עם תאומים.ובגלל שהתלמ שלך זה היומולדת שלי אז אני אשתף אותך..
ואתמול הייתי במיון בגלל קוצר נשימה, תוך כדי שינה.בגלל מום מולד בלב שלי נלחצתי ורצתי למיון נבדקתי מכף רגל ועד ראש והכל בסדר מה שכן טבעי להריון זה שהתינוק יושב לנו במיוחד בשכיבה וחוסם לנו את האויר. לצערי אין טיפול ולדבריהם זה יהיה גרוע יותר רק לישון עם רבה כריות ולא בשכיבה מלאה. שיהיה המון בהצלחה!! תרגישי טוב.
 
מצטרפת להרגעות

בהריון יש תוספת של 50% בכמות הדם. דפיקות לב מואצות הן מצב שכיח אם כי מעיק. אכן כדאי לדבר עם הרופא שלך, אבל סביר שלא יהיה להם איך לעזור לך. לעומת זאת, יש בשיאצו טיפול ספציפי שיכול מאד לעזור לך. במקרה של התקף שכבי על הגב ובקשי מבן הזוג שלך ללחוץ קלות על החלק העליון של החזה, והוציאי את כל האוויר המלוכלך. אויר חדש ייכנס ויביא עמו הקלה, ולו זמנית. מקווה שהסברתי טוב, אם לא שאלי.
 

מירבשלו

New member
שריקת הרגעה גם לי זה קורה די הרבה ודווקא

כשאני קמה ממנוחה להליכה והכל
בסדר גמור
 

בר 79

New member
גם לי זה היה קורה הרבה

במיוחד בתחילת ההריון עד חודש חמישי ככה עכשיו זה קורה לי לעיתים יותר רחוקות ואני חודש שביעי ברוך ה'
 

לוני5

New member
גם לי זה קורה

זה התחיל בערך בחודש חמישי ואני זוכרת שזה היה לי גם בהריון הקודם. זה חולף אחרי כמה דקות, אבל באמת לא נעים. לי עוזר רגע לשבת ולשתות משהו ממותק-קולה או משהו וזה עובר.
 

ממי 81

New member
גם לי זה קורה ואני ממש שמחה לשמוע שאני לא לבד

בזה כי האמת זה דיי הלחיץ אותי ...
 
למעלה