על 88

eran289

New member
על 88

איזה כיף היה לשמוע ביום חמישי את השדרנים של 88 של פעם יואב יפת , אבנר גורלי ורוני ורטהיימר בשעות הבוקר עד הערב...היה אפשר לחוש את 88 של רשות השידור.. מנהלי 88 היקר תנו לשדרנים הישנים לנהל וקצת גם לערוך את המוסיקה...אין ספק שיום חמישי האחרון , היה יום היה קסום ..
 

ido1355

Member
אני מאוד מתגעגע לתחנה הישנה שהייתה.

רוקר טוב בכל בוקר להאזין לתוכנית המעולה של בועז כהן התאגיד בחוצפתו גנז את השם של התוכנית ולכן לבועז כהן אסור להשתמש בשם הזה בתחנת רדיו אחר. חלק אחר מהשדרנים-עורכים נדדו לתחנות אחרות גליה גלעדי,גלית גורא עיני,רפאל עיני - ברדיו מהות החיים גל אפלרויט ברדיו תל אביב ערן ליכטנשטיין לא נמצא כרגע בתחנה אחרת נעים בכביש טל השילוני משודרת בכאן תרבות כל יום בשלוש בצהריים. במקום התחנה הקודמת שהייתה ממשיכה לשדר עם שינויים מסוימים אבל לא הרסניים קיבלנו תחנה חדשה שהיא ספינה טובעת לא מעניינת להאזנה. אותו אביעד רוזנביום שהתערב קשות לבועז כהן בעריכה כשהיה מנהל המוזיקה בתחנות התאגיד עכשיו הוא מנכ"ל אקו 99FM אבל לא נוגע בתוכנית שלו בתחנה המסחרית.
 

eran289

New member
תשובה

וזה הדבר האבסורד.. שבמקום שכאן / התאגיד יביא רדיו אחר, נטול שיקולי ריטייניג דווקא תחנות הרדיו האזוריות קולטות את אותם שדרנים .. כאן / תאגיד הייתם יכולים להשאיר את הרדיו של 88 הישן , רק אם שינויים קלים באמת... רוקר טוב הייתה תוכנית מצויינית לא אהבתם אותה תעבירו אותה לערב..כמו שעשיתם לתוכנית רוק עם בן רד.. למה להרוס את התחנה ולהפוך אותה למשעמעת ...אולי תשנו קצת גוונו...
 

ido1355

Member
רוקר טוב הייתה תוכנית שהייתי מאזין לה מאז 2012

ועד התקופה ש88FM הישנה נסגרה. אין ספק שהתחנה הישנה גם הייתה צריכה רענון מסוים אבל עדיין הייתה מעניינת. בשנותיה האחרונות היו שירים קבועים שחזרו על עצמם יחסית לא מעט פעמים. במקום רוקר טוב תומר מולדוויזון משדר במשבצת השעות שהייתה של בועז בתאגיד. כאן 88 היא מעין העתק של גלגלצ משנת 1995 כששדרנית 88FM לשעבר גליה גלעדי עורכת מוזיקה במהות החיים מרגישים שרמת החופשיות בעריכה יותר מורגשת בהשוואה ל88FM ב88FM השירים הידועים היו מתוך רשימה מצומצמת בהשוואה לעריכה במהות החיים ששם היא בעלת חופש בחירה יותר משמעותי. כמו גם כאן גימל תחנה שנהרסה בידיו של המנכ"ל. רוב התוכניות נמחקו כליל. פלייליסט מוכר וידוע של גלגלצ משעמם. ציוניוני הדרך שהייתה תוכנית וותיקה ברשת גימל משודרת ברדיו ירושלים &nbsp השינוי הזה התברר כטעות במקום להשאיר את הקיים ולהיות שונים מתחנות השירים הידועים הלכו בדיוק לכיוון של אותם תחנות אחרות שהרדיפה שלהם היא אחר הרייטינג מה שנשאר מהתחנות הללו אלה תוכניות שמשודרות בשעות מתות שאף אחד כבר לא מאזין. זה חסר טעם באמת כי בערב כולם אחרי עבודה ואלה לא שעות שמאזינים לרדיו. התוכניות צריכות להיות במשבצת הפריים טיים. מי שרוצה שיאזין ומי שלא שלא יאזין כי אף אחד לא מכריח את כולם. מה שאמרתי זה שיש מספיק תחנות ללהיטים ואין צורך בעוד 2 נוספות שעברו שינוי רע.
 

eran289

New member
צודק אבל..

נכון שבמהות החיים ישניותר חופש אך מה שהיה יפה ב88 של רשות השידור , שהביא דברים מוכרים לצד דברים שהם פחות מוכרים.. שאתה משמיע כל הזמן דברים חדשים שונים , המאזינים בורחים, אך שאתה מביא דברים חדשים שונים לצד המוכר , אנשים מחליטים להשאר...ואומרים אוי זה מעניין מה שיר הבא , שיר של לני קרביץ מזמן לא שמעתי וכו לכן הגישה הזאת הייתה מוצלחת ומעניינית . מה שאני בא לומר ,שיכלו להשאיר אבל לעשות שינויים..כמו , אם בדעה משמיעים 13 שירים, אז במקום להשמיע רק להיטים כמו היום , להכנס איזה כמה שירים 2-3 שבו השדרנים יחליטו מה להשמיע ..אני בטוח שאז השדרנים היו נשארים , התחנה לא הייתה עוברת למשהו אחר.. אבל כנראה שהחלטה אחרת וחבל , באמת הייתה תחנה מצויינת .מעניין האם מבחינת רייטינג השיג את נתוצאה או שנשאר פחות או יותר אותו אחוזי האזנה..
 

ido1355

Member
עדיין בתוכנית של גליה גלעדי יש מינון שירים מוכרים יחסית זהה

ל88 הקודמת. ועם פחות הגבלה לשירים ספציפיים (שזה היה החיסרון ב88 הישנה שהגבילו רק לשירים מסוימים) שיא הרייטינג של כאן 88 הגיע ל10% והרייטינג של 88 הישנה היה 8% ולפעמים גם 9%. בשביל 2 אחוזי רייטינג נוספים לא משנים תחנת רדיו למיינסטרים כמו כל השאר התחנה באוויר שלוש שנים ולא עלתה משמעותית ברייטינג. זה היה המהלך הכי מיותר שיש והתחנה כאן 88 לא רלוונטית כלל שיש את גלגלצ. המאזינים של גלגלצ ממש לא יעברו לכאן 88 כי יש כבר גלגלצ אחת ל88 הישנה היו יחסית לא מעט מאזינים מסתבר. האלטרנטיבה הזו הייתה חיונית למעשה למגוון מסוים של אנשים ההתגאות של המנכל אלדד קובלנץ בעליית הרייטינג בתחנה כאן 88 לא בדיוק צריכה לשמח אותו כי הוא לא השיג דבר בשינוי. בכאן גימל הרייטינג הגיע ל16-17 אחוז בהשוואה לתחנה הקודמת שהגיעה ל14 אחוזי רייטינג גם לא הצריך שום שינוי בקו התחנה הקודמת. והבושה היא שגם מחקו לגמרי את הזמר העברי מהפריים טיים. התאגיד מבזבז על חשבוננו כסף על שתי תחנות רדיו למוזיקה שלא נשמעות שונות מהאחרות. עדיף לסגור את התאגיד ולהפריט את כאן ב. אני בעד המהלך. ההגבלה של קובלנץ לשדרן הוגבלה ל3 שירים אלטרנטיביים בשעת שידור בהשוואה לתחנה הקודמת שחופש העריכה בה היה חופשי יותר. קובלנץ טען שהעריכה החופשית היא אגוצנטרית אבל הוא טועה בגדול. הבן אדם יותר מדי סגור עם עצמו שכל תחנת רדיו צריכה להישמע אותו דבר אבל זה מוביל את הרדיו לכישלון שהכל נשמע אותו דבר. אני גם מניח שהחלום של אלדד קובלנץ מזה שנים היה להגיע לתחנה 88FM ולהרוס אותה החלום שלו התממש. באנגליה כשהתכוונו לסגור את תחנת האחות של 88FM הישנה (BBC 6 MUSIC) המאזינים יצאו לרחוב והפגינו נגד הסגירה. המאזינים ניצחו והתחנה עדיין קיימת. בנוסף אני חושב שהמהלך שהם עשו הזניק את הרייטינג למעלה.
 
למעלה