ראש עיריית טבריה רון קובי יקבל תוכנית ברדיו צפון

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
ראש עיריית טבריה רון קובי יקבל תוכנית ברדיו צפון

ראש עיריית טבריה רון קובי יקבל תכנית ברדיו צפון.

קובי, שנבחר בבחירות האחרונות, מסוכסך עם הקהילה החרדית אותה הוא תוקף לא אחת. אחרי חג הפסח הוא צפוי להתחיל להגיש תכנית ערב שבועית בנושאי היום.
הפה הגדול מטבריה יקבל תכנית רדיו. לאייס נודע כי ראש עיריית טבריה, רון קובי, צפוי להתחיל להגיש תכנית שבועית ברדיו צפון. התכנית צפויה לעלות לאוויר מיד לאחר פסח.

קובי נבחר לפני כחצי שנה לראשות העיר טבריה, בזכות שידורי הפייסבוק-לייב שלו, בו נהג לתקוף פוליטיקאים מקומיים. לאחר בחירתו, לא נרגע והמשיך "להתקוטט" עם אישים רבים, בהם הקהילה החרדית בעיר טבריה. לאחרונה היו חילופי האשמות בינו לבין שר הפנים מש"ס אריה דרעי, והשבוע האשים בשידור בפייסבוק כי תושביה החרדים של טבריה בקושי משלמים ארנונה, ומלכלכים אותה.
קובי נוהג לעלות לשידור בתכניות השונות של רדיו צפון, מה שהוביל לרעיון כי יקבל תכנית בתחנה.
היום שנקבע הוא חמישי, אולם טרם הוחלט על שעת שידור סופית, שצפויה להיות בשעות הערב. התכנית תעסוק בענייני השעה, ויעלו בה לשידור מאזינים ואישי ציבור.

סוגיה מעניינת שעולה היא שראשי ערים שמקבלים תכניות רדיו, עשויים לנצל את הכלי הזה כדי לסגור חשבונות לכאורה. לא מעט תחנות רדיו העניקו מיקרופונים לראשי הערים, כמו למשל רדיו חיפה עם יונה יהב, התכנית 'קו עימות' של שלמה בוחבוט שעדיין משודרת ברדיו קול רגע,
וברדיו תל אביב תכנית במסגרתה ראשי ערים באזור המרכז יושבים על כיסא המגיש אחת לחודש, ומשוחחים עם תושבים שמעלים טענות והערות.

מרדיו צפון טרם התקבלה תגובה.

(אייס)
 

connex

Active member
אם זה בהתנדבות אז למה לא?

כמו שנאמר בכתבה, החשש זה מפני סגירת חשבונות בשידור עם יריבים פוליטיים. אבל לדעתי אם ראש העיר מקבל תוכנית המיועדת ליצירת קשר עם תושבי העיר לדיווח על מפגעים ולשאול שאלות הקשורות לחיים בעיר, אני הכי בעד
 
למעלה