מעריצי מייקל גקסון תוקפים את החלטת גלגלצ לא להשמיע את הזמר

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
מעריצי מייקל גקסון תוקפים את החלטת גלגלצ לא להשמיע את הזמר

דקלה מונדרר, חברת קהילת "מייקל ג'קסון ישראל", התראיינה בנוגע להחלטה של תחנת הרדיו למעט בשיריו של הזמר, בעקבות הדוקו המטלטל "לעזוב את נוורלנד". "זה צעד טיפשי, קל דעת, שמראה חוסר ידע בכל הסיפור".

"מאז שהודיעו על יציאת סרט הדוקו, "לעזוב את נוורלנד", שיוצא נגד מייקל ג'קסון, ומראה האשמות חד צדדיות ללא כל תגובה מהצד השני, ללא כל הוכחה או ראייה, ובעצם בעקבות הסרט הזה החליטו להשמיע פחות את מייקל גקסון בתחנות הרדיו. זה התחיל בתחנה בריטית, ובכלל זה היה כשמועה, ובגלגלצ החליטו לעשות את זה גם. אנחנו חושבים שזה צעד טיפשי, קל דעת, שמראה חוסר ידע בכל הסיפור".

"אנחנו הולכים להביא תגובה לצד של מייקל לסיפור בסרט. אם זה אומר להדפיס פוסטרים, להוציא אתר אינטרנט מסודר עם כל העדויות, עם כל ההוכחות, הכל מתורגם".

מודרר מתייחסת להחלטה של תחנות הרדיו בארץ ובעולם להשמיע פחות את שיריו של מייקל ג'קסון. לאחר שידור הדוקו "לעזוב את נוורלנד", שחשף את ההתעללות המינית השיטתית של מלך הפופ בילדים, ומגולל לאורך ארבע שעות עדויות של שניים מהם לפרטי פרטים, עדיין יש מעריצים שמסרבים לוותר על הגיבור שלהם.

"אני מאמינה שיש להטיל ספק במה שהם אומרים בסרט, מכיוון שכל העדויות וכל הראיות וכל העובדות עד השנה הזאת שיצא הסרט לא מסתדרות עם הטענות בסרט".

"מאז ששמעתי את השידור הזה בגלגלצ, שבו הם מודיעים שהם ישמיעו אותו פחות, הלב שלי שבור, אני לא יודעת איך לעכל את זה. ידענו שהסרט הזה עומד לצאת, אבל לא ידענו שזה יעשה כזה בלאגן ואנשים יאמינו בכזאת קלות דעת לסרט. אני ממש בכיתי".

"מאוד אכפת לי, כואב לי שמשתמשים בשקרים האלה ופוגעים בקורבנות אמיתיים. מה שאני חושבת שקרה, זה שהילדים האלה עשו את כל מה שהם יכלו כדי להגן עליו כל השנים. הם כבר לא היו ילדים. בגיל 22 אחד הבחורים העיד לטובת מייקל במשפט שבו הוא הואשם בפדופיליה. זה היה בגיל 22 הוא כבר לא היה ילד יותר".

(ynet)
 

גלעד2211

New member
והם צודקים אייל כי זה טימטום.

אני יכול להכין לגלגל"צ רשימה "מכובדת" של זמרים להחרמה ביניהם שמוליק קראוס שהכה את אישתו זהר ארגוב שאנס ג'ון לנון שגם הכה את אישתו והרשימה עוד ארוכה.

אם הם ילכו לפי זה הם יכולים לסגור את התחנה כי לא יהיה להם את מי להשמיע.

גם BBC אותו הדבר מטומטמים בעניין הזה.

מזל שיש את מנהרת הזמן עם ירון אשבל בשביל להעריך אומנים אדירים גם עם הם היו חלאות בחייהם. טוב שלפחות הוא עושה את ההפרדה הזו.
 

גלעד2211

New member
אגב, זה כבר עובר כל גבול הפיכת גלגל"צ לסוג של ה'

יש עוד תחנות בארץ להאזין להן ויש ספוטיפיי/אפל מיוזיק/טידל לא חסר דרכים לשמוע בהן את מייקל ג'קסון שהן לא התחנה הזו!

אגב, אני כתבתי פוסט בפייס של גלגל"צ, שהם צריכים להקשיב למאזינים שלהם שמממנים ומחזיקים את התחנה הזו דרך המיסים (משרד הביטחון), כי זו תחנה של המאזינים ולא תחנה פרטית שממומנת מכסף פרטי.
 
למעלה