גל"צ מקצצת את רזי ברקאי בשעה; אמיר איבגי מצטרף לצהריים

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
גל"צ מקצצת את רזי ברקאי בשעה; אמיר איבגי מצטרף לצהריים

שינויים בלוח השידורים של גלי צה"ל כבר מינואר הקרוב. תכניתו של רזי ברקאי 'מה בוער' תקוצר לשעה בלבד, ובשעה השנייה יתמקם רינו צרור, שתכניתו תוקדם בשעתיים לשעה 10:00.


שינויים אלה נובעים מהוספת תכנית חדשה בשעה 12:00 – עם אשת חדשות 2, רינה מצליח ואמיר איבגי, שמצטרף לתחנה הצבאית לטובת רצועת אקטואליה יומית אישית. איבגי הגיש עד לאחרונה תכנית אקטואליה יומית בערוץ 20 ועדיין מגיש מדי פעם את המהדורה המרכזית, ואילו מצליח, שהגישה עד לפני שנתיים תכנית ב-103FM עם ניסים משעל, ומאז השתתפה פעם בשבוע ב'מה בוער' לצידו של ברקאי.
שאר רצועות הבוקר והצהריים יהיו ללא שינוי: 'בוקר טוב ישראל' עם אפי טריגר, שרק לפני שבועיים זכתה בפרס הרדיו בכנס אילת לעיתונות, תמשיך ברצועת 6:00-8:00, ישי שנרב ב'נכון להבוקר' עד 9:00, 'המילה האחרונה' בין 11:00 ל-12:00, ו'עושים צהריים' עם יעל דן בין 13:00 ל-14:00.
לפני כשנתיים וחצי, עם ההחלטה של מפקד גל"צ הקודם ירון דקל להביא לתחנה את אראל סג"ל על חשבון אחת השעות של 'מה בוער', איים ברקאי לעזוב את התחנה הצבאית. רק לאחר מסע שכנועים והחלטה להשאיר את התכנית על פני שעתיים, ברקאי התרצה ונשאר. כעת תכניתו תקצור שוב, לטובת שיבוץ תכנית חדשה, אולם נראה שהפעם הדבר עובר בצורה חלקה יותר.

http://www.ice.co.il/media/news/article/756482
 

nadavdl

New member
פשוט מאוד,פעם שעברה ימיני הצטרף אז הוא התחרפן

הפעם רינו צרור השמאלן לוקח לו שעה אז לא איכפת לו
 
למעלה