טייכר וזרחוביץ' ישודרו בסינדיקציה גם ברדיו קול רגע

d1f2

Active member
טייכר וזרחוביץ' ישודרו בסינדיקציה גם ברדיו קול רגע

תכנית הרדיו של שרון טייכר וערן זרחוביץ' מתרחבת. לאייס נודע כי החל מהשבוע הבא, תועבר התכנית 'טייכר וזרחוביץ'' של רדיו תל אביב, בסינדיקציה גם לתחנת קול רגע המשדרת באזור הגליל והעמקים.
'טייכר וזרחוביץ'' משודרת מדי יום בין השעות 16:00-18:00 ומייצרת, בנוסף להאזנה הראשונית ברדיו, גם נתוני האזנה גבוהים בדיגיטל - אפליקציה, אתר, רשתות חברתיות ואייטיונז. ברדיו תל אביב הצהירו בעבר כי התכנית זוכה למיליוני האזנות דיגיטל מדי שנה בארץ ובעולם.
השניים חזרו לרדיו תל אביב בקיץ 2015 לאחר 5 שנים בגל"צ שם שידרו את 'חותרים למגע' פעם בשבוע בימי חמישי, שזכתה להצלחה גדולה וחלק מדמויותיה אף אומצו על ידי ארץ נהדרת, שטייכר וזרחוביץ' הם חלק מכותביה. עד 2010 שידרו גם כן ברדיו תל אביב.
חיים הכט, בעלים ומייסד רדיו קול רגע, אישר את הפרטים, ומסר: "אין לי בכלל ספק שזה הולך להיות שוס היסטרי. במיוחד כי הם באים במקום דג'יאן ושומאכר ששידרו אצלנו כמה שנים. המאזינים בצפון יקבלו בזרועות פתוחות את 2 האשכנזים כי הם מדיאלנא".
מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם אמר: "אנחנו שמחים לשוב ולשתף פעולה עם רדיו קול רגע ועם האנשים הנפלאים שמובילים אותו. לאור היכרותנו ארוכת השנים עם החברים מהצפון, אנו יודעים כי אהבת הרדיו המשותפת לכולנו תוביל להצלחה גדולה".

http://www.ice.co.il/media/news/article/754952
 
למעלה