ישראל פריד, מנכ"ל רדיו גלי ישראל פורש מתפקידו

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
ישראל פריד, מנכ"ל רדיו גלי ישראל פורש מתפקידו

פריד ניהל את רדיו גלי ישראל ב-8 השנים האחרונות, ולמרות זיהויה הראשוני של התחנה כנישתית ועבור ציבור המתנחלים, חתר ללוח שידורים בעל תוכן מגוון עם סינרגיה עם עולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות. בין היתר פריסת המשדרים שלה והיכולת שלה להיקלט לטווחים רחוקים יחסית גם בתוך תחומי הקו הירוק, תרמה לניסיון שלה להימנע מתיוג נישתי.
פריד החתים טאלנטים רבים, ואחרים שבאמצעות התחנה מותגו מחדש, כגון קלמן ליבסקינד (שעבר בהמשך לתאגיד השידור כאן ומשדר את רצועת הבוקר בכאן רשת ב', א"כ), אראל סג"ל (שהמשיך אח"כ לתכנית בגל"צוכעת ב-103FM, א"כ), צמד כוכבי הרשת נועם פתחי ויותם זמרי, וגם מנחם הורוביץ, שרון גל, שרה ב"ק, מעיין אדם ועוד.

בשבוע שעבר נחשף באייס כי הרדיו גלי ישראל וערוץ 20 חתמו על שיתוף פעולה בתחום התוכן, במסגרתו יפיק ערוץ 20 מהדורות חדשות שעתיות שישודרו במהלך ימות השבוע בגלי ישראל, במודל שדומה לשת"פ של ערוץ עשר או ynet עם תחנות רדיו אזוריות אחרות. שיתוף הפעולה עתיד להתחיל באמצע חודש נובמבר.
ישראל פריד אישר בשיחה עם אייס את הפרטים, ולדבריו חש מיצוי. לדבריו, "לאחר 8 שנים כמנכ"ל התחנה אני מרגיש שהגיע העת להמשיך הלאה. אני שמח כי יחד עם צוות עובדים מסור, נאמן ובפרט מקצוען הצלחנו לבנות עבור קהל המאזינים שלנו תוכן עשיר ואיכותי, וגם להתמודד עם מהמורות ומשברים תוך שאנו מקפידים לחזק את הפנינה הייחודית שלנו במפת הרדיו הישראלי".

פריד הוסיף כי "יצרנו תכניות חדשות וגם נתנו הזדמנות לשדרנים רבים בתחילת הדרך, ולשמחתי הרבה הם מפארים כיום את שידורי גלי ישראל ושל תחנות רדיו נוספות. אני מודה לבעלים צביקה שלום ויוסי סבן על ההזדמנות ועל התמיכה לאורך השנים. מסירותם לתחנה ראויה לכל הערכה. אהבתי הגדולה לרדיו גלי ישראל תלווה אותי ללא ספק גם בעתיד, ואני בטוח כי הרדיו ימשיך לפרוח ולהצליח. מאחל לכולכם הצלחה בשימור הדברים הטובים ובהמשך יצירת רדיו הוגן, מאתגר ומעניין".

(אייס)
 
למעלה