איילת טריאסט תהיה מנהלת התכניות בגלי צה"ל

d1f2

Active member
איילת טריאסט תהיה מנהלת התכניות בגלי צה"ל

3 חודשים לאחר פרישתה של מנהלת התכניות בגל"צ, מאיה להט-קרמן, מונתה איילת טריאסט למחליפתה בתחנה. טריאסט מגיעה לאחר 9 שנים של הכשרת מאות סטודנטים לתקשורת ובפיתוח תוכן, כעורכת ראשית ומנהלת הרדיו של המרכז האקדמי הבינתחומי בהרצליה.
את תחילת דרכה המקצועית עשתה טריאסט בגלי צה"ל בשנת 1996 כחיילת, ולאחר מכן כאזרחית עובדת צה"ל. במהלך שירותה במחלקת הקריינים הגישה מגוון תכניות מוזיקה, למשל סוף שבוע רגוע בגלגלצ, 'בוקר טוב', 'ארבע אחר הצהריים', 'שתיקת הכבישים', 'לא רוצים לישון', ספיישלים מוזיקליים ועוד. בנוסף ערכה והגישה תכניות בידור וסאטירה כמו 'כוונות לילה', 'וואקום', ערכה והגישה תכנית אקטואליה רכה יומית – 'בוקר טוב צה"ל', קריינה חדשות, הפיקה בשטח מבצע שידורים מיוחד אחרי אסון המסוקים ועסקה בהפקה ובכתיבה לתכניות שונות.

בתפקידה האחרון בבינתחומי היא יזמה שיתופי פעולה תכניים ופודקאסטים משותפים עם yes, רשות השידור, תאגיד השידור כאן וידיעות אחרונות. במקביל היא מרצה בבית הספר לתקשורת בבינתחומי ואחראית למערך האקדמי של לימודי הרדיו.

איילת טריאסט מסרה: "מבחינתי זו הזדמנות נדירה ונרגשת לפגוש את התחנה מחדש בעידן שונה המציב אתגרים מורכבים לרדיו בכלל ולתקשורת בכלל. גלי צה"ל היא מקום של אנשים מעולים, שתמיד הייתה בית ספר למצוינות בתקשורת". לדבריה, "אני מאמינה מאד בחזונו של המפקד החדש של התחנה שמעון אלקבץ לטפח טאלנטים מתוך התחנה ושואפת לחבר את התחנה לחיילים דרך העולמות האינטרנטיים והדיגיטאליים שבהם הם מצויים. המשימה הגדולה מבחינתי היא ליצור תוכן מצוין עם אנשים מצוינים".

מפקד גלי צה"ל אלקבץ הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותה של איילת טריאסט, בוגרת התחנה, לתפקיד מנהלת התכניות. לאיילת ניסיון עשיר ומגוון והיא מביאה עמה ערך מוסף חשוב לעולמות התוכן החדשים שבהם תפעל התחנה בשנים הקרובות. אנו מאחלים לה הצלחה בתפקידה".

http://www.ice.co.il/media/news/article/664550
 
למעלה