המחירון נחשף: 5,000 ש"ח לפרסומת בפודקאסט "עושים היסטוריה"

d1f2

Active member
המחירון נחשף: 5,000 ש"ח לפרסומת בפודקאסט "עושים היסטוריה"

דרור גנות, מנכ"ל ומייסד ADIO - רשת הפרסום האודיו דיגיטלית, מספק מדריך קצר למפרסם המתחיל באודיו המקוון.

במסגרת הכתבה הוא חושף את המספרים:
10 ימי פרסום, 35-40 אלף חשיפות ביום בתקציב של 25-30 אלף שקלים יביאו לכם 80-100 אלף מאזינים יחודיים בקהל יעד חזק (18-49) שישמעו את המסר שלוש פעמים ביום. בסך הכל עלות של 65 שקלים לאלף חשיפות.

פינות תוכן וחסויות (בתחילת הפרק / בסיומו או במהלכו) בפודקאסטים בעלות של כ-5,000 ש"ח לפרק. ב"עושים היסטוריה עם רן לוי" מציעים חבילה של 5 פינות בעלות של 25,000 שקלים.
המחיר היקר מביא תוצאות כיוון שפודקאסטים פונים לקהל בחתך סוציואקונומי גבוה וגם הפנייה האישית של המגיש מעלה את התוצאות.

פודקאסט ממותג בעלות של 15-20 אלף שקלים.

http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/649188
 
למעלה