טלטלה ברשתות הרדיו של 'כאן' חודש אחרי העלייה לאוויר

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
טלטלה ברשתות הרדיו של 'כאן' חודש אחרי העלייה לאוויר

 

d1f2

Active member
"כאן" מוריד מהאוויר את ג'ודי שלום-ניר-מוזס

&nbsp
&nbsp
מנהל רשת ב' של תאגיד השידור הציבורי "כאן", עומר בן רובי, החליט להוריד מהאוויר את תוכניתם של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ובנה נמרוד ניר בימי שישי ברשת ב'. התוכנית ירדה ככל הנראה על רקע חוסר שביעות רצון מהתוכנית ומהאופן שבו היא מוגשת.
&nbsp
שלום-ניר-מוזס, רעייתו של חבר הכנסת והשר לשעבר סילבן שלום, הגישה תוכנית לבדה ברשת ב' של קול ישראל בתקופת רשות השידור. עם המעבר לתאגיד "כאן", הוחלט כי תגיש את התוכנית יחד עם בנה, המשמש במקביל כפרסומאי.
&nbsp
המינוי של שלום-ניר-מוזס ובנה גרר ביקורת כלפי התאגיד, ונטען בו כי שיבוצם של פרסומאי ואשת פוליטיקאי לשעבר במשבצת השידור הזו היא תמוהה ובעייתית. כעת, חודש לאחר תחילת השידורים, החליט בן רובי להוריד מהאוויר את התוכנית – כאמור, על רקע חוסר שביעות רצון.
&nbsp
מהתאגיד נמסר: "'כאן בהרצה' בוחנים את עצמנו כל הזמן וצפויים שינויים לאורך כל תקופת ההרצה".
&nbsp
מג'ודי שלום-ניר-מוזס נמסר בתגובה: "הכל פוליטיקה".
&nbsp
http://www.themarker.com/advertising/1.4191951
 

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
ג'ודי: "לא אתייחס לנושא עד שאדע בוודאות"

"הייתי בישיבה בה שיבחו את התוכנית שלי ולפתע אני מגלה כי התוכנית לא מתאימה והחליטו להוריד אותה", כך אמרה היום (חמישי) ג'ודי שלום-ניר-מוזס, שהתייחסה לראשונה להורדת תוכנית הרדיו של מלוח השידורים של "כאן". שלום-ניר-מוזס התראיינה לדרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM ואמרה: "אני לא יודעת עדיין אם יש אלמנט פוליטי בהחלטה הזו ואני לא מתייחסת לנושא עד שאני לא אדע בוודאות".
היא הוסיפה כי "איני יודעת מדוע אמרו לי שהתוכנית מצוינת ולאחר מכן מורידים אותה מהמסך. אני מקבלת המון הצעות עבודה ואני בוחנת את המשך דרכי". עוד אמרה, "אני עדיין לא מתייחסת לפיטורין בכלי התקשורת. אם אני לא מצייצת על משהו זה אומר שאני עדיין בשוק".
אתמול פורסם כי תוכניתה של שלום-ניר-מוזס ברדיו "כאן" בוטלה כעבור חודש בלבד. מנהל רשת ב' של התאגיד, עומר בן רובי, הודיע למגישה כי התוכנית יורדת, כאשר הסיבה למהלך היא חוסר שביעות רצון מהפורמט. שלום-ניר-מוזס הגישה את התוכנית ברשת ב' בימי שישי, ביחד עם בנה, נמרוד, הבעלים של משרד הפרסום "דה בריף".
גם ברשות השידור ז"ל היא הגישה תוכנית רדיו אישית בקול ישראל. במרץ האחרון אשת התקשורת ורעייתו של יריבו הפוליטי של נתניהו, ח"כ והשר לשעבר סילבן שלום, הוחתמה בתאגיד. כשנודע על החתמתה נטען בזמנו כי מינוי זה צפוי לעצבן את נתניהו, בשל העובדה שהיא מרבה לבקר את רה"מ ורעייתו ברשתות החברתיות. מינויה פורסם זמן קצר לאחר מינויה של גאולה אבן-סער למגישת מהדורת החדשות המרכזית, כאשר באותה התקופה רה"מ היה עסוק בניסיונות כושלים למנוע את הקמת התאגיד.

(וואלה)
 

d1f2

Active member
מירי רגב תקפה בחריפות את התאגיד על פיטורי שדרנית שלא פוטרה

מתחדשות התקפות הליכוד על תאגיד השידור הציבורי "כאן". שרת התרבות מירי רגב תקפה היום (שלישי) במליאת הכנסת את התאגיד על פיטוריה של השדרנית הים תיכונית ורד יפתחי גרין. זאת, למרות שיפתחי-גרין לא פוטרה מהתאגיד, אלא רק הופסקו חלק משידוריה. רגב אמרה כי "בתאגיד מפטרים אנשים שהם לא חלק מה-DNA האליטיסטי והמנותק שלהם".
&nbsp
רגב נאמה במליאת הכנסת במסגרת יום הוקרה למוסיקה הישראלית ואמרה: "יש תמיד כאלה שמשביתים שמחות. כמה אני לא מופתעת שהשבתת השמחה של היום המיוחד הזה מגיעה מתאגיד השידור הציבורי החדש שהודיע על פיטורי העורכת והמגישה המצוינת ורד יפתחי גרין, שהגישה שנים רבות תכנית מוזיקה ים תיכונית. התכנית הזו לא מתאימה ל-DNA האליטיסטי והמנותק של התאגיד החדש, ולכן הם החליטו לפטר אותה".
&nbsp
רגב אמרה עוד ש"מעניין איזה עלה תאנה הם ימלאו במקומה. מה שקורה שם זה פשוט לא לעניין. זה לא יכול להיות. זה כסף ציבורי ולא יכול להיות שהם עושים בו מה שהם רוצים. צריך לפקח ולוודא שהתאגיד פועל לפי נורמות ציבוריות שקופות".
&nbsp
הבעיה עם נאומה של רגב היא שיפתחי-גרין לא פוטרה מהתאגיד אלא רק הופסקו שידוריה ברשת ג', ואלה יימשכו ברשת ב'. יתרה מכך, על פי חוק התאגיד אין כל אפשרות לפטר עובדים עד למינוי המנהל הקבוע (מה שיקרה לכל המוקדם באוגוסט). רגב, כאמור, הרחיבה את דבריה וטענה כי בתאגיד "מפטרים אנשים שעבדו שם שנים ועשו עבודה מצוינת, שהם לא חלק מהפלייליסט" - אף שאין לכך כל אפשרות חוקית.
&nbsp
יפתחי גרין כתבה בפוסט בדף הפייסבוק האישי שלה כי "הערב הודיע לי מנהל רשת ג' כי לדעתו אני לא מתאימה לשדר את 'אגן הים התיכון'. 'את פחות מתאימה' אם לדייק בציטוט. אז אחרי 20 שנה של שידורי 'אגן הים התיכון' הרשו לי להיפרד כאן. כי בשידור כבר לא אוכל".
&nbsp
עם זאת, היא עצמה ציינה שהיא תמשיך לשדר ברשת ב' כל לילה בין 23:00 ל-24:00. ככל הידוע שידוריה ברשת ג' הופסקו אחרי שהודיעה שאינה מעוניינת להמשיך ברצועת השעות היומית שלה. כתוצאה מכך החליטו בתאגיד להפסיק את שידוריה ברשת ג כולל התוכנית השבועית "אגן הים התיכון" ביום שישי. מהתאגיד נמסר כי יפתחי גרין לא פוטרה והיא ממשיכה להגיש בתאגיד. התוכנית "אגן הים התיכון" לא יורדת ותמשיך בהגשתו של אבנר נעים.
&nbsp
רגב אמרה עוד בנאומה כי "מה שנחשב בעבר כמוזיקה ישראלית קנונית הדיר מתוכו חלקים נכבדים מהזמר הישראלי וכאילו ביקש לעצמו להיות מוזיקה מערבית. ואם הוא אפשר מוזיקה מזרחית, זה רק ממזרח אירופה".
&nbsp
לדבריה, "בימי הראשונים במשרד התרבות נחשפתי לחלוקת משאבים לא צודקת ומעוותת המקבעת את הליכי החשיבה האליטיסטית. ראיתי איך המוזיקה הקלאסית המערבית משופעת בתקציבים בעוד המוזיקה המזרחית, האנדלוסית, נחשבו כמוזיקה נחותה ולכן גם חסרו להם משאבים. ראיתי ולא יכולתי לשתוק. התחלתי במאבק ואני מתכוונת להמשיך בו עד שהם יהפכו כולם לחלק מהמוזיקה הישראלית".
&nbsp
מלשכת רגב נמסר בתגובה כי "ורד יפתחי-גרין פוטרה מהגשת התכנית המיתולוגית 'אגן הים התיכון'. התוכנית משודרת מזה 20 שנה עם קהל מאזינים גדול החוצה מערב ומזרח".
&nbsp
על פי לשכת רגב, התוכנית הפכה "לחלק מפס הקול של אוכלוסייה גדולה" בזכות גרין ש"הצליחה בכישוריה המקצועיים לרתק קהל רב של מאזינים ונתנה במה ליוצרים צעירים.
&nbsp
"מדובר בהדחה חמורה מרצועת שידורים חשובה שנתנה במה לזמר הים תיכוני", ממשיכה הלשכה. "פיטוריה מהתוכנית, מלמדים על ניסיון להשפיע בצורה לא מקצועית ולא עניינית על התכנים, שאמורים להיות מגוונים ולדבר לכל אוזן מוסיקלית בישראל".
&nbsp
http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3715599,00.html
 

d1f2

Active member
בועז כהן התפטר מכאן88

הודעתי על התפטרותי מרדיו 88 שהיה ביתי ב-16 השנים האחרונות. תודה על הפירגון שלכם וההאזנה במשך השנים. אוהב אתכם.
&nbsp
טוויטר
 

d1f2

Active member
מתי יתחיל השיח נגד הבלגן שחוגג בתחנות הרדיו של כאן?

 
לכל המתרגשים מקילקולי בראשית......

זה בסדר - אחרי שינוי שכזה צפויים עוד לא מעט זעזועים עד להתייצבות.
מותר היה להניח שחלק מהעובדים שעברו מרשות השידור לא ימצאו את מקומם במקום החדש ויחליטו לפרוש.

להריץ 8 תחנות רדיו, 7 תחנות אינטרנט, שני ערוצי טלויזיה, מערכת חדשות הטובה בארץ ודיגיטל עדכני....
וזה עוד אחרי RESET בבום לרשות השידור עם כל האמוציות שמסביב? אני מצדיע למנהלי התאגיד.
מיותר להתרגש מכל פרסום - לפחות לא בחודשים הקרובים.

את הציון אפשר לתת בתום שנה של פעילות.
אני אישית נהנה מאוד משידורי רשת ב'. גם ערוץ 11 עושה סימנים של להפוך לערוץ טלויזיה אלטרנטיבי לערוצים המסחריים.

כל הכבוד!!!
 

d1f2

Active member
קובלנץ עומד על שלו: "88 לא תחזור לעולם להיות מה שהייתה"

לאחר ההתפטרות הסוערת אמש (רביעי) של השדרן הוותיק בועז כהן מ-88FM, היום פירסמו חברי "משמר 88" - המנהלים את המחאה נגד השינוי בקו המוזיקלי שעבר על התחנה מאז הקמת התאגיד וסגירת רשות השידור – פרטים אודות לכאורה ישיבת מערכת שנערכה לפני כשבועיים. בישיבה לטענתם, קובלנץ אמר לעורכים ולשדרנים של התחנה: "תקשיבו לי היטב: 88 לא תחזור לעולם להיות מה שהייתה. המקצוענות שלכם היא לשדר את הקו החדש שערכו לכם, גם אם הוא לא לטעמכם".
&nbsp
כזכור, בשבועות האחרונים אירעו מספר מהלכים שהובילו לכינוס הישיבה המיוחדת, ביניהם: פיטורי שדרנים ועורכים מוזיקליים, הסרת חלק מהתוכניות הוותיקות, דחיקת תכניות לשעות מאוחרות - ולטענת משמר המחאה של 88, "הטיפול האישי המסור שזוכה לו כל שדר ושדר מידיו של אביעד רוזנבוים, הקומיסר החדש של 88, שמבקש להטביע את התחנה בשטף להיטים מוכרים. חפשו במילון את המלים 'השפלה' ו'דיכוי'. כך מתארים אנשי 88 את תחושותיהם הקשות ואת האווירה העכורה בתחנה", נכתב בפוסט.
&nbsp
לטענתם, "קובלנץ הגיע לכאורה להקשיב לאנשי התחנה. למעשה, הוא בא להעביר מסר. על כל תלונה וטענה הגיב ב"אני לא מסכים". למה הוא לא מסכים? לא ברור. זו היתה השיטה בישיבה, במופע האימים שרקח לו קובלנץ במטרה לחנך, לאלף, לרסן, ובעיקר לייאש את המורדים. השדרים הביעו כאב אמיתי, ניסו לדבר על ליבו, כמעט התחננו בדמעות שיניח להם, אך הוא בשלו. אטום. אדיש. קיר".
&nbsp
בפוסט הם מצטטים מתוך הדברים שנאמרו לכאורה בישיבה, לפיהם נאמר - שדר: "מה אתה מנסה לעשות, מי קהל היעד שאתה מכוון אליו?". קובלנץ: "אני עוד לא יודע. לא הגדרנו. נדע בעוד שנה". שדר נוסף: "אי אפשר לטחון את המאזינים עם אותם שירים שוב ושוב". קובלנץ: "זה שלכם נמאס זה לא אומר שלמאזינים נמאס. המאזינים אוהבים שירים מוכרים, ועד כמה שאני יודע, לא עברת בין כל המאזינים בין קריית שמונה לאילת ושמעת מה נמאס להם ומה לא". שדר אחר: "מה שאתה עושה לנו זה בדיוק מה שנתניהו וביטן ניסו לעשות לתאגיד. אתה כמוהם, אתה עושה לנו מה שטענת שמנסים לעשות לך".
&nbsp
חברי המשמר טוענים כי "זה היה הרגע שבו, טוענים הנוכחים, נסדק השיריון. קובלנץ, כך נראה, איבד את שלוות רוחו וגילה סימני אי נוחות פיזיים ברורים. למחרת, טוענים בתחנה, הלחץ מכיוונו של רוזנבוים רק הלך וגבר. אם אתם רוצים להבין מדוע בועז כהן עזב אמש את כאן 88, אפשר להניח שזרעי הפורענות נזרעו בישיבה ההיא, ברגעים ההם. אחרי מופע האימים של קובלנץ, זה היה רק עניין של זמן עד שאחד משדרי ועורכי התחנה יגיד, לא במלים, במעשים, שהוא לא יכול יותר, שנמאס לו ממשטר הרודנות".
&nbsp
לסיכום נכתב, "בהזדמנות זו, כדאי להתעכב על תגובת הנהלת התאגיד לפרישה המהדהדת של בועז. בכל גוף שידור מתוקן היו מגיבים למכתב ההתפטרות שלו בטלפון בהול אליו ובבקשה להיפגש מיידית כדי לשכנע אותו להישאר. הרי מדובר באחד העוגנים של התחנה, כוכב רדיו מוערך ואהוב שלתכניתו מאזינים למעלה מ-300 אלף איש מדי בוקר. תחנת שידור סבירה לא היתה מוותרת על בועז כהן בקלות. קובלנץ כן. תגובתו הלקונית נותנת תחושה שהוא רק חיכה לרגע הזה, אולי אפילו ייחל אליו. התכנית שהגה, לנקות את התחנה מקיני ההתנגדות, לחסל את 88 ולהחליף אותה בגלגלצ 2, עובדת. מי יהיה המתפטר הבא? או שהשאלה היא בכלל אחרת: מי יעצור את קובלנץ?".
&nbsp
בזאת לא תם המאבק. בתחילת השבוע התרחשה תקרית יוצאת דופן, כאשר מנהל התחנה משה מורד נאלץ להגיש תוכנית בעצמו במשך שעתיים, זאת, כך על פי גורמים בתחנה, מכיוון שהמגיש הקבוע לא היה יכול להגיע, וכל שדרן שפנו אליו דרש שהוא זה שיערוך את המוסיקה - ולא יהיה כפוף לעריכה של יוצאי גלגלצ. דרישה שמנהלי התאגיד סירבו לה. גורם המעורה בפרטים טוען כי "לכאורה זה משהו טכני אבל בפועל האירוע הזה הוא עוד ביטוי לאווירת הדורסנות והדיכוי שהביאו המנהלים האמיתיים של 88 החדשה שמשפילים כל דבר שמזוהה עם אושיות התחנה הישנה".
&nbsp
מהתאגיד נמסר בתגובה: "אנו מודים לבועז כהן על עבודתו המקצועית ותרומתו לכאן 88, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומקווים כי דרכינו יצטלבו בעתיד. בעניין המסמך המופץ ברשתות מדובר במסמך רצוף השמצות, הגזמות ואי דיוקים, שנועד לעורר פרובקציה. מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, יזם ישיבה עם עובדי כאן 88 במהלכה התקיים שיח מקצועי בין עובדי התחנה למנכ"ל ובמטרה לשמוע את מגוון התחושות והציפיות. כאן 88 תמשיך להיות תחנה בעלת אופי יחודי ומואזנת אף יותר מבעבר".
&nbsp
http://b.walla.co.il/item/3075465
 

d1f2

Active member
300 אלף מאזינים לבועז כהן? "אם אני לא עורך אני לא מגיש?"

שמישהו יינער את ההזויים האלה ממשמר 88.
זה טוב ורצוי שתחנת רדיו שמכבדת את עצמה תשדר סגנון מוסיקה אחיד ברחבי שעות השידור המרכזיות של התחנה על מנת ליצור הרגלי האזנה.
 

גלעד2211

New member
סלח לי אבל אתה הזוי.

לבעז כהן היו אלפי מאזינים ב8 בבוקר כמו שלרוני ידידיה היו ב6 בבוקר.

בעז כהן משדר כבר שנים ב88FM והוא אינציקלופדיה מהלכת למוסיקה. פתאום רוצים לשדך לו איזה צוציק מגלגל"צ שיכתיב לו מה להשמיע? זו שערוריה וביזיון אחד גדול!

עצוב מאוד מה שהולך שם...
 

eran289

New member
במקום חיסכון בזבוז אחד גדול

ב88fm השדרנים גם ערכו את המוסיקה , ברגע שהתאגיד קם , הוסיפו לכול שדרן עורך מוזיקלי ,דבר שגרם לשינוי איפיון התחנה וכן לבזבוז נוסף של כספי ציבור.. רדיו ציבורי אמור לשרת את הציבור ולתת תשובה למה שתחנות המסחריות לא יכולות עקב שתחנות אלו מתקיימות מפרסומות.. רשת ג ו88fm נתנו בדיוק את התשובה , מוסיקה נוסטלגית ישראלית לצד מוסיקה ישראלית חדשה , בדומה ל88fm שבזכותה הכירו אומנים חדשים שלא זכו להכרה באף תחנה מבחרית אחרת בארץ.. מאז שקם התאגיד הוא הרס את זה והוא פונה לקהל הרחב...התאגיד קם רק בגלל ערוץ 1 ולא בגלל תחנות הרדיו, שבה הוועדה המליצה לא לגעת ולא לשנות וקובלנץ הפר זאת ולא משנה מה הוא אומר..רצה לשנות שיקיים בנוסף תחנות רדיו חדשות.
 

גלעד2211

New member
צודק ורק לתקן אותך שגם בקול ישראל וגם בתאגיד יש פירסומות

רק בגלגל"צ ובגל"צ אין.
 

d1f2

Active member
ל-88FM אין 300 אלף מאזינים. סקר TGI זאת פיקציה

 

ido1355

Member
יש מספיק תחנות המשדרות לקהל הרחב

לא צריכים עוד תחנה כזאת כי יש גלגלצ אקו 99 רדיוס 100FM ועוד ועוד.
כל התחנות משדרות את אותו קו סגנון מוזיקלי זהה אחד לשני
הסגנון שידור ברדיו הישראלי תמיד היה דומה וכל התחנות משדרות על שאפל של שירים שאין קשר ביניהם חוץ מ88FM הקודמת
במדינות אחרות יש תחנות שונות אחת מהשניה לרוב ובארץ לא יודעים כל כך לעשות תחנות רדיו שונות אחת מהשניה
צריך שתהיה תחנה אחת השונה מכולם וזאת הייתה 88FM עד לפני חודש וחצי ואז בא אלדד קובלנץ הארור והרס חלקה טובה במו ידיו והשמיד תרבות שלמה
בועז כהן הוא שדרן אגדי ואינציקלופדיה מוזיקלית.
התחנה לא שווה בלעדיו כי התוכנית שלו בין התוכניות האיכותיות ביותר שהיו בתחנה.
גם כאן 88 הפכה להיות מסחרית ואני תומך במאבק של משמר 88 כי אני לא מעוניין לשמוע את התוכן האיכותי רק בערב ומעדיף לשמוע כבר משעות הבוקר
 

radiofm1231

New member
האיכות בערב הוא לא איכות עדיין יש קצת לופים פה ושם

זה ממש לא ברור למה דווקא הרדיו הישראלי אותו דבר
איך זה שדווקא במדינות עוינות ובשטחים מסוכנים יש תחנות שהסגנון שונה
ודווקא הרדיו הישראלי אותו דבר? למשל רדיו דרום משמיע את אותם שירים בערב

ומהתחנות העוינות COOLFM מבית לחם סגנון אחיד שמשמיע שירים בשפות שונות
ומראמללה יש 3 תחנות שמשמיעות נעימות שונות ובשעות שונות
NISAAFM משמיעה נעימות ומוזיקת עולם בפריים טיים יש ב17:00
102.8 נעימות בשעות המאוחרות בלילה (שונה מNISAAFM ויותר מגוון)
ו104.2 בערך משעה 04:00 או 05:00 נעימות שונות מ102.8 וNISAAFM
עד לשעה 07:00 פחות או יותר ואז הם מתחילים בשידורים השונים שלהם
למרות שאין סימנים להסתה עדיין ראמללה זה ראמללה ואין כזה דבר בעד

בקיצור אפילו לשונאי ישראל יש תחנות שונות וזה נראה כאילו ישראל המדינה היחידה שהרדיו שלה אותו דבר אז אם ככה בשביל מה קם רשות השנייה
הרי אם רדיוס אקו 99FM אמצע הדרך ועוד כמה נשמעים אותו דבר
אז למה לא לחבר אותם לתחנה אחת ארצית
כי לפי איך שזה נשמע רדיו אזורי הוא לא אזורי אם התכנים לא שונים
 

ido1355

Member
הרדיו הישראלי איבד את הרלוונטיות

אחרי הריסת 88 וגימל אין יותר מה לשמוע ברדיו הישראלי
אולי רק תחנות רדיו חינוכי ומכללות נשארו רלוונטיות עם מוזיקה שונה מתחנות הרדיו האזוריות והארציות אבל לא ניתן לקלוט אותן בכל מקום בארץ כי הן משדרות רק לאזור הקרוב בו מותקן המשדר שלהן
פעם הייתה תוכנית של הקצה בגלגלצ ואותה סילקו מהתחנה אז השדרנים של התחנה החליטו לפתוח תחנת רדיו באינטרנט.
הייתה פעם תוכנית לילה 80 במוצאי כל יום שבת באקו99FM וגם אותה סילקו משם כי הם לא אהבו את הקו המוזיקלי הזה
כל מה שהוא שונה משירי להיטים לא יכול להתקבל על סקאלת הFM בישראל ורק באינטרנט זה יתאפשר כל עוד אלדד קובלנץ שהורס כל חלקה טובה ברדיו לא יגיע לשם בשום צורה
כי אם ינסו לפתוח תחנה חדשה שהייתה כמו 88 או גימל על סקאלת הFM הוא בעתיד הרחוק יותר ינסה להגיע גם לשם ואז יהרוס גם את התחנה הזאת
מי בחר בו להיות מנכ"ל התאגיד?
זו טעות איומה שבחרו בו כי הוא ידוע בתור הורס הרדיו בכל הזמנים
הוא הרס את גלגלצ בהתחלה
היה מנכ"ל החינוכית ועוד מעט הוא סוגר את ערוץ החינוכית ובמקומו יפתח ערוץ אחר
הוא היה אחראי על בניית הקו המוזיקלי של אקו 99FM ולא אנשי התחנה לא הבינו את היישור קו עם התחנות האחרות בנוגע לקו המוזיקלי רק קובלנץ אחראי לזה
פעם אקו 99FM בימים שחברת ESC הייתה קיימת התחנה הייתה משדרת מוזיקה לצעירים
אתה צודק יש יותר מדי תחנות אזוריות שנשמעות אותו דבר אין שום קסם וייחוד בהן
אם כבר להשאיר את גלגלצ ואת אקו 99FM ורדיוס 100FM וזהו שאר התחנות ישדרו קו מוזיקלי שונה
 

נייף

New member
לא מדוייק....

יש את קול המוסיקה
 

ido1355

Member
חלק מהאנשים אומרים שגם את קול המוסיקה הרסו

ומשמיעים שם את אותם תכנים כנראה.
רשת ב' הפכה להיות כמו גל"צ כי יש שם שדרנים יוצאי גל"צ כמו אסף ליברמן ועומר בן רובי
 

radiofm1231

New member
קול המוזיקה דווקא קצת השתפרה אבל עדיין לופים שונים

לכאן תרבות יש בשעה 19:00 מוזיקה נוסטלגית של שנות ה90
המוזיקה מגוונת אבל הטעם המוזיקלי לא נכון ומבלבל
לשירים בתוכנית אין קשר אחד לשני בקצב וגם יוצא שמשיר פופ שקט ישר לרוק כבד
וגם לפעמים יוצא שיר בעברית אחרי כמה שירים בלועזית שאין אותו קצב
במילים אחרות יוצא שיר בעברית שהקצב שלו לא מתאים לשיר הקודם שהושמע

אני בכלל לא מאזין לרדיו הישראלי 88FM הייתה האחרונה
ופשוט עברתי לתחנות שכנות כמובן שיש את אמצע הדרך שכיף לשמוע
אבל הטווח הקליטה שלו רחוק מידי אפילו שהסגנון שלו אותו דבר
יהיה נחמד אם יהיה ארצי כי לעומת האחרים המוזיקה בו מגוונת ואפילו נדירה

לתחנות השכנים אני מאזין למה שקיים בסקאלה וניתן לקלוט
אם אין השפעת לחות BLISS 104.3 חלק ללא רעשים
NISAAFM בעיקר בשעה 17:00
והשאר מה שקיים בגלים הקצרים
VOA שעה אחת מ18:00 עד 19:00 (שעון קיץ) תוכנית שבה שדרן בשם לארי לונדון
משמיע שירים שמאזינים ביקשו לשמוע מהפייסבוק וגם מארח זמרים ולהקות וספיישלים
מאזינים לו ברחבי העולם בגלים הקצרים גם במזרח התיכון ובFM שקיים רק באירופה
בגלים הקצרים 15580 וב17530 למזרח התיכון שהקליטה שלו כמעט חלקה
כמובן שזה רק בימים שני עד שישי וביום ראשון מוזיקה אפריקנית

OMAN RADIO אחת התחנות שכנראה שונאות ישראל
בגלים הקצרים למשך שעה באנגלית ב17:00 (שעון קיץ)
(לפעמים שעתיים וגם שלוש של מוזיקה באנגלית) בתדר 15140 והקליטה חלקה מאוד

NHK בשפה היפנית שמשמיע מוזיקה נוסטלגית בין לאומית קלאסיקות ונעימות
ובקיצור כל מה שנוסטלגי והשעה השנייה למוזיקה יפנית זמרים יפנים ששרים שפות אחרות וקאברים קלאסיקות יפניות ונעימות לשירים היפנים שאלו לאחרונה נוספו לתחנה ובכלל הכל נוסטלגי למעט כמה שירי דיסני כמו למשל פרוזן
והתחנה משדרת ב3 תדרים ורק 15445 הוא למזרח התיכון
ורק מכשירי רדיו מסוימים יכולים לקלוט את התדר הזה ללא הפרעות
מתחנה איסלמית קיצונית בתדר הסמוך
בשעון החורף לעומת זה אין הפרעות
אבל VOA בשפה מסוימת (אולי אירנית) מפריע בשעה השנייה

ולאחרונה VOICE OF GREECE ב9420 מוזיקה יונית ושפות אחרות
בשעות אקראיות משעה 21:00

מי יודע כמה פעמים חזרתי על אותם תחנות
כי דיברתי עליהם כבר בהודעות קודמות
מה שבטוח רשמתי אותם שוב כדי להדגיש מה חסר בארץ
שאפילו בגלים הקצרים הנידחות יש מה לשמוע ובכיף
לעומת הרדיו הישראלי בעיקר בדרום שכל השירים לעוסים
ורק אמצע הדרך וצפון ללא הפסקה נשארו התחנות הכי טובות ברדיו האזורי
יש קצת לופים בשירים אבל לעומת תחנות אחרות אלו הכי טובות לבינתיים
התוכניות לעומתם דווקא מעולות בכל תחנה אזורית לדוגמא רדיו ירושלים

כמובן שאף אחד לא מאזין לגלים הקצרים בישראל
אבל יש הרבה דברים טובים שם שמשתלם לשמוע מידי פעם
 
למעלה