כאן 2

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
מחסור בטכנאים הוביל לאיחוד שידורים בין כאן ב לגימל

בשבת נאלצו בתאגיד לאחד למשך זמן מה בין שידורי רשת ב לרשת ג בשל מחסור בטכנאים. טכנאים שהגיעו מר' השידור החליטו לעזוב בשל התנאים הרעים לטענתם
&nbsp
https://twitter.com/YonatanKit/status/866193158316720128
 

d1f2

Active member
התאגיד למפרסמים: עד ה-28 בחודש לא יהיו פרסומות ברדיו

המחדל המביך של תאגיד השידור הישראלי כאן וזכיין הפרסום טרגט ספיריט ממשיך וכעת יש לו כבר דדליין, לא שזה מעודד את המפרסמים שספגו נזקים עם קטיעת הקמפיין ברגע אחד. בהודעה שיצאה היום (יום א') למפרסמים נמסר: "לאחר השקה מוצלחת ועליה לשידור של שמונה תחנות הרדיו "כאן" ושני ערוצי טלויזיה, אנו מתרכזים עתה, בהרצות חוזרות של מערכת שיבוץ הפרסומות. תהליך זה עודו מתבצע וימשך כך בימים הקרובים. שידור הפרסומות ברדיו, צפוי להתחיל בסמוך ליום א', ה-28 למאי".
&nbsp
כזכור, מיום עליית תחנות הרדיו של כאן לאוויר, מערכת שיבוץ הפרסומות שעליה התבסס מערך השידור אינה מתפקדת כראוי. התוכנה שאיתה עובד התאגיד/טרגט אינה מצליחה לעמוד במשימה שלשמה נוצרה - שיבוץ הפרסומות שאמור להיעשות באופן פרוגרמטי, ממוחשב מתנגש בשירים ויוצר בליל קקופוני שטרם נפתר ובלית ברירה אינו מאפשר שימוש ובינתיים מסב לתאגיד הפסד כספי יומיומי שנאמד בכ-300 אלף שקלים.
&nbsp
במקביל, רק כדי להוסיף לגודל המחדל של התאגיד וטרגט ספיריט חשפנו כאן באייס, כי נעשה מהלך לבירור אופציית רכישת מערכת שיבוץ הפרסומות של אברהם פרחי, בעליה של שפמ שניהלה את הפרסום ברשותץ השידור ב-2 העשורים האחרונים. לאייס נודע כי פרחי דרש מחיר שהרתיע את התאגיד ואנשיו נסוגו מהרעיון, אך במסתבר כי בימים האחרונים אופציה זו עלתה שוב על הפרק ועודנה נבחנת.
&nbsp
http://www.ice.co.il/media/news/article/534961
 
למעלה