מהלך מיוחד למען חקר ה-ALS יאט את השירים ברדיו

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
מהלך מיוחד למען חקר ה-ALS יאט את השירים ברדיו

יוזמה קריאייטיבית של משרד הפרסום ענבר מרחב G עבור העמותה למען חקר מחלת ה-ALS בישראל הולידה קמפיין מקורי בשיתוף כמה מהזמרים המושמעים ביותר בישראל שנרתמו לכך בהתנדבות, יחד עם תחנות הרדיו המשתתפות במהלך. במסגרת המהלך, השירים שיושמעו ברדיו במהלך יום רביעי הקרוב, ה-22 בפברואר, ייחלשו ויואטו בהדרגה בכדי לדמות את תהליך הפגיעה של המחלה הקטלנית שמאופיין בשיתוק הולך ומתפשט בגופם של החולים ודיבורם ההולך ונעלם.

בין הזמרים שתרמו משיריהם נמנים: אייל גולן עם השיר "מוראל", "מחוזקים לעולם" של אברהם טל, "גלגל מסתובב" של עידן רייכל, נתן גושן, סטטיק ובן אל, חנן בן ארי, עידן עמדי, עילי בוטנר, עברי לידר, קרולינה, אריק ברמן, התקווה 6, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, אייל אבן צור, פאר טסי, גיא מזיג, יהלי סובול, דורון מדלי ואמיר דדון.

הקמפיין ילווה בקריינות: "ללא כל אזהרה מוקדמת ובאופן הדרגתי, מחלת ה-ALS משתקת את חייהם של אלפי חולים. עזרו לנו לקדם מחקר רפואי ולהילחם במחלה. כנסו ל-IsrALS.org.il העמותה לחקר ה-ALS בישראל".

במשך היום ישמיעו את השירים המעובדים תחנות הרדיו שנרתמו בהתנדבות: גל"צ, גלגל"צ, 88, eco99 , רדיו תל אביב, רדיו ללא הפסקה, רדיו חיפה, רדיוס, רדיו לב המדינה, רדיוס, 99.5 רדיו חםאש, 104.5 צפון ללא הפסקה, 97 דרום, 101.5 דרום, 101 ירושלים וגלי ישראל 106.5.

בן סבר, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ענבר-מרחב G: "על פי תפיסת החברה, מעת לעת אנשי הקריאייטיב במשרד מגישים רעיונות יצירתיים שאינם מיועדים למטרות רווח אלא למטרות קהילתיות עבור עמותות חשובות. הפעם בחרנו בעמותת ישראלס ובאנלוגיה המדמה, באופן לא צפוי, את מה שעובר על החולים ב-ALS".

אפרת כרמי, מנכ"לית עמותת ישראלס: "המאזינים לקמפיין עוברים במשך מספר שניות חוויה חושית מפתיעה, הלוכדת את תשומת ליבם ומעבירה באופן יוצא מן הכלל את המסר. לצערנו ALS עודנה מחלה חשוכת מרפא, אבל בחודשים האחרונים התבשרנו על מספר פריצות דרך בחקר המחלה, שעדיין לא תורגמו לתרופה. עמותת ישראלס פועלת למעלה מעשור לקידום חקר ה-ALS בישראל. העמותה מעניקה מענקי מחקר לחוקרים בארץ ובחו"ל. כל תרומה שנקבל תוקדש להמשך מאבקנו במחלה, ותושקע במחקר עד למציאת תרופה".

ה-ALS היא מחלה ניוונית חשוכת מרפא הגורמת לשיתוק שרירים שמתפשט, מהגפיים ועד לשרירים האחראים על בליעה, דיבור ונשימה. בישראל חיים כ-600 חולי ALS. מוחם של החולים אינו נפגע והחולים נותרים צלולים בדעתם, בגוף משותק לחלוטין. תוחלת החיים הממוצעת של החולים, מיום אבחון המחלה הוא 3-5 שנים.

http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/477217
 
למעלה