ט"ו בתאגיד

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
אסף ליברמן עורק מגל"צ לתאגיד

אסף ליברמן עוזב את גל"צ ומצטרף לתאגיד השידור. ליברמן יגיש ברשת ב' החדשה תכנית אקטואליה יומית יחד עם קלמן ליבסקינד. ליברמן מגיש את התוכנית היומית "בוקר טוב ישראל" בגל"צ בשלוש השנים האחרונות, מאז עזיבתו של מיכה פרידמן. בחודשים האחרונים תוכנית הבוקר שלו הוארכה משעה אחת לשעתיים ביום.
&nbsp
ליברמן התגייס לגל"צ בשנת 2003 ושימש כתב לענייני עבודה ורווחה. עם שחרורו משירות סדיר בתחנה, החל לעבוד בתור עורך ומגיש במחלקת החדשות שלה. בעבר הגיש ליברמן יחד עם אביב לביא את התכנית "יהיה בסדר". הוא שימש שליח גל"צ לסיקור הבחירות לנשיאות בארה"ב. בנוסף לכך, ליברמן מגיש את "זוג או פרט" בערוץ הכנסת ומשמש כעורך תוכנית הלילה של גורי אלפי בקשת.
&nbsp
בחודש יולי האחרון ליברמן הושעה מגל"צ עקב פיילוט לתוכנית שעשה עבור תאגיד השידור הציבורי החדש - שלאחריו החליט להישאר בתחנה.
&nbsp
מנהל רשת ב' החדשה, עומר בן-רובי, מסר: "אסף הוא עיתונאי מצוין ומגיש רדיו מעולה, אחד מהבולטים באנשי הרדיו הישראלי בעשור האחרון. הרעיון לשדך בשידור בינו לבין קלמן מלווה אותי כבר 8 חודשים ואני שמח שהוא יוצא לפועל. ברכות חמות לזוג החדש והמבטיח של התאגיד, אני מאמין בהם מאוד".
&nbsp
מגל"צ נמסר בתגובה: "אנו מאחלים הצלחה רבה לאסף ליברמן, ושמחים שהוא ממשיך לקחת חלק בשידור הציבורי. גל"צ היא תו איכות לעיתונאים ישרים, דעתניים ואמיצים. אנו מברכים את תאגיד השידור, שרואה בבוגרי גל"צ עיתונאים בולטים ואיכותיים, בדומה לכלי תקשורת אחרים המשלבים את בוגרי גל"צ בשורותיהם. אסף ימשיך לשדר בתחנה עד למועד סיום העסקתו ומעברו לתאגיד, וכמובן שלא יעסוק בנושאים הקשורים לתאגיד בתקופה זו".
&nbsp
http://b.walla.co.il/item/3039745
 

d1f2

Active member
כחלון בכנס ירושלים: "התאגיד יקום בסוף אפריל"

 

d1f2

Active member
בין המועמדים לתפקיד מנהל החדשות בתאגיד: נורית קנטי

ברוך שי, אבי זילברברג, נורית קנטי וטלי בן עובדיה הם בין המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור כאן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היום (שלישי) צפויה להתכנס מועצת התאגיד ולדון בנושא, כאשר מעל ל-15 מתמודדים הגישו את מועמדתם לתפקיד. אצל חלק מהמועמדים, עצם הגשת המועמדות עשויה להוות בעיה שכן חלקם מסקרים את התאגיד במסגרת תפקידם כעורכים בכירים.
&nbsp
שי משמש כעורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 בשנה וחצי האחרונות. בעבר שי מילא תפקידים נוספים בחברה כשהיה עורך "המגזין" עם אושרת קוטלר. בנוסף לכך, שי מילא תפקידי עריכה בכירים ב"מעריב" וב"הארץ", ושימש כראש מערכת החדשות של וואלה! וסגן העורך הראשי. לוואלה ברנז'ה נודע כי מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מודע לכך שהגיש את מועמדותו לתפקיד, ובעקבות ההתקדמות בהליך, הוחלט בשיחה בין שי ליוכפז שהוא ייצא לחופשה.
&nbsp
בן עובדיה כבר הגישה את מועמדותה לתפקיד בפעם הקודמת והפסידה לשלומית אברהם-גלוברזון - כשהסיבה המרכזית לפסילתה דאז הייתה שלא עמדה בתנאי הסף מכיוון שאין לה תואר ראשון. יש לציין כי גם הפעם, בתנאי המכרז לתפקיד הנוכחי, נדרש תואר ראשון מהמועמד.
&nbsp
זילברברג ערך באופן זמני את "שישי עם אילה חסון" בחדשות 10 ובעבר ערך מספר תוכניות בודדות של תוכנית תחקירי הצרכנות "עושות חשבון" בערוץ. בעבר הוא גם היה סגן עורך "הארץ".
&nbsp
קנטי משמשת בשנים האחרונות כעורכת התוכנית "מה בוער" של רזי ברקאי בגל"צ. לפני כן, קנטי סיקרה את תחום הספרות ב"מעריב". כחודש לפני ששלומית אברהם גלוברזון סיימה את תפקידה כמנהלת חטיבת החדשות בתאגיד, קנטי פרסמה טור דעה במעריב שבו טענה כי התאגיד הפך לעוד זירה של ימין מול שמאל: "במקום לומר די לניסיון ההשתלטות של הממשלה על השידור הציבורי, מתווכחים האם בכלל צריך אותו. בוודאי שיש בו צורך: עצמאי, בועט, חסין ופורץ גבולות".
&nbsp
בתאגיד בחרו שלא להגיב לדברים. נורית קנטי בחרה שלא להגיב. טלי בן עובדיה סירבה להתייחס, כך גם אבי זילברברג.
&nbsp
http://b.walla.co.il/item/3040480
 

d1f2

Active member
גלובס: נורית קנטי מחוץ לתחרות - צ'יקו מנשה בפנים

אחרי שלמעלה מ-15 איש הגישו מועמדות לתפקיד ראש חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי, רשימת המועמדים הסופית כוללת 4 שמות: טלי בן-עובדיה, לשעבר עורכת בכירה בחדשות 10 ובחדשות 2; ברוך שי, עורך המהדורה המרכזית של ערוץ 10; אבי זילברברג, שמשמש כיום עורך פרויקטים בחדשות 10; וצ'יקו מנשה, שמנהל כיום את רשת ב' בקול ישראל.
&nbsp
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001176916
 

d1f2

Active member
גיוס נוסף לרשת א'

אילנה השכל, המשמשת כמגישה ברשת א' של קול ישראל, חתמה ב"כאן בהקמה" ותהיה מגישה בקול ישראל החדשה.
&nbsp
http://b.walla.co.il/item/3041410
 
למעלה