דידי הררי מדבר על מירי רגב, נתניהו, סערת גלגלצ ו"דדי דדון"

d1f2

Active member
דידי הררי מדבר על מירי רגב, נתניהו, סערת גלגלצ ו"דדי דדון"

בשבועות האחרונים עלה דידי הררי חדשה בערוץ 20, והוא ממשיך לככב עם תכנית הרדיו היומית שלו שמשודרת כבר שנים ברדיו ללא הפסקה ובתחנות אזוריות רבות אחרות, אבל הוא לא מתעייף. בראיון למוסף 'מוצ"ש' של העיתון מקור ראשון שיפורסם בסוף השבוע הבא, התייחס הררי לסערה סביב גלגלצ בנוגע למוזיקה המזרחית, על שרת התרבות מירי רגב ועל יחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על סערת גלגלצ אמר הררי לעיתונאים צביקה קליין ואורלי גולדקלנג: "הגיע הזמן לעבור למאבק הבא. המהפכה הושלמה... כל תחנה משמיעה את מה שהיא רוצה, והמאזינים מצביעים באוזניים, פחות או יותר. הוויכוח שם הוא אחר, כי לא מדובר בתחנה פרטית אלא בתחנה שממומנת מכספי הציבור, ונשאלת השאלה מה החיילים רוצים באמת לשמוע. כי אני מזכיר לכם שזו תחנה צבאית, לא תחנה של תושבי גוש דן למיניהם".

לדבריו, "הטעות הכי גדולה של אמנים היא שהם שהופכים את גלגלצ לאג'נדה. מבחינתם זה 'אם אני לא שם אני לא קיים'. אבל הרדיו האזורי היום הוא הקובע את קו המוזיקה".

בנוסף מתייחס הררי על הסינגל שזכה במקום השני במצעד השנתי בגלגלצ - 'מתוקה מהחיים' של "דדי דדון", הלוא הוא אסי כהן: "זה שיר פרודיה שהשמעתי אותו המון אצלנו. אבל שיר כזה לא היה צריך להיות במצעד, זה מזלזל בשירים האחרים שם. פרודיה שלא הייתה צריכה להיכנס למצעד. דדי דדון מצחיק כפרודיה וגם כדמות נהדרת, אבל זה לא שיר שאמור להחזיק לנצח. השטח עושה את שלו. אני לא בא בטענות לגלגלצ".

בראיון למקור ראשון מתייחס הררי גם למירי רגב. "שרת תרבות שמצליחה להביא את התרבות לראש החדשות במשך שנה שלמה, זה כבר מעשה טוב", הוא אומר. "התרבות תמיד הייתה עולם סגור ששייך ל'תרבותיים' כביכול ואתה לא אמור להתקרב לשם בכלל. אחרי שתנקו את הצעקות ואת האמירות המחוספסות, יש כמה דברים מאוד חשובים שהיא עושה. כמו הגבלת זמן הכהונה של מנהלי תיאטראות ומוסדות תרבות, שתאפשר הזרמת דם חדש למערכת. גם חלוקת התקציבים הנוכחית היא בעייתית מאוד וראויה לשינוי. ידעתי שיש בעיה, אבל לא הבנתי עד כמה. לפעמים כשאתה מנער שמיכה יוצאים פשפשים ואבק, ורגב מנערת את האבק".

בשנה האחרונה חלה תפנית נוספת בקריירה של הררי, ולקראת בחירות 2015, כאשר הסקרים פחות פינקו את נתניהו, נקרא ללשכת ראש הממשלה כיועץ תקשורת, ולא היסס לקבל עליו את התפקיד. "אני כידוע מחזיק בדעות ימין־מרכז. לא מסתיר את זה. מבחינתי זה היה ניסיון מעניין. ובכל זאת, עם כל הכבוד לכולם, כשראש הממשלה קורא לך, אתה בא", הוא סיפר למקור ראשון. "הטלת פאנצ'ים היא לא בדיוק הצד החזק של ראש ממשלה בישראל. לא כולם כמו ברק אובמה שעולים לבמה, ובכאילו-טבעיות פותחים במופע של אדי מרפי. הייתי שם כדי ללמד את הניואנסים הקטנים לקראת הבחירות".

ומה הוא חושב על דבריו של נתניהו ביום הבחירות "הערבים נוהרים לקלפיות"? הראיון המלא יפורסם בסוף השבוע בעיתון 'מקור ראשון'.

http://www.ice.co.il/media/news/article/452982
 
למעלה