מרצ לבג''ץ: להוריד מהאוויר את תכניתו של יורם שפטל ברדיו 103

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
מרצ לבג''ץ: להוריד מהאוויר את תכניתו של יורם שפטל ברדיו 103

מפלגת מרצ עתרה אמש (ד') לבג"ץ בדרישה להוריד מהאוויר את תוכניתו של עו"ד יורם שפטל, המשודרת ברדיו ללא הפסקה 103FM, בשל "הסתה והכפשה".
במפלגה מבקשים כי בג"ץ יורה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המפקחת על שידורי הרדיו האזורי, לחייב את רדיו 103FM להוריד את התוכנית, וכן יוציא באופן מיידי צו ביניים להשעיית התוכנית עד לסיום הדיון המשפטי בעניינה.
עו"ד יורם שפטל מגיש בתחנת הרדיו האזורית תוכנית שבועית בת שעתיים, במהלכה הוא מעלה מאזינים לשידור ודן עימם בענייני היום. במרצ טוענים כי התוכנית מהווה "שידור אסור" בהתאם לסעיף 46 בחוק הרשות השנייה.
בעתירה נכתב כי "שפטל הפך את הבמה התקשורתית שניתנה לו לבמה קבועה להסתה ולדברי-בלע נגד מחנה השלום וראשיו, בהווה ובעבר, כמו גם נגד קבוצות מיעוט כדוגמת ערבים והומואים. שפטל הפך את תוכניתו גם לבמה להשתלחות בבית המשפט העליון ושופטיו ולמעשה בכל גורם שאינו 'מתיישר' עם עמדותיו הקיצוניות".
לעתירה מצורפות דוגמאות רבות לדברים שנאמרו על-ידי שפטל בתוכנית. כך למשל, לפי העתירה, שפטל כינה את יו"רית מרצ, זהבה גלאון, "חלאת המין אנושי בהתגלמות הכי בזויה של המושג הזה... צואה ורפש שמוציאה מתוך הלוע הטמאה והבוגדנית שלה".
על מפלגת מרצ עצמה אמר שפטל כי היא "הולכת לאורם של הנאצים", ובתוכנית אחרת אמר על המפלגה כי "ההיסטוריה הפוליטית של מרצ היא לא יותר ולא פחות מאשר שרשרת של פשעים מתועבים וחמורים נגד העם היהודי".
במרצ טוענים עוד כי טרם הגשת העתירה פנו במפלגה ליועץ המשפטי לממשלה, ליו"רית הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו וכן לשפטל עצמו, אך למרות זאת לא נעשתה שום פעולה בנידון.
מרדיו 103FM לא נמסרה תגובה.

(מאקו)
 

nadavdl

New member
שיחפשו את החברים שלהם,שזה נוגע להם אז להוריד

אבל שחבר הכנסת הערבי דיבר על פרס מהמפלגה שלהם סתמו את הפה
חתיכת צבועים
 

גלעד2211

New member
אני לא מאוהבי שפטל אבל...

הכי קל זה לעתור לבג"ץ כדי שיורידו את התוכנית שלו מהשידור מאשר להתעמת איתו על הדברים שהוא אומר נגדם.

שפטל הוא גס רוח על זה אני לא מתווכח בכלל וזה אינו במקום לכנות חברת כנסת כחלאת מין אנושי ולהשוות אותה לנאצים, או לפתוח פה על ריבקה מיכאלי שעובדת בתחנה שבה הוא משדר (הוא אמר שהוא לא מתייחס לשדרנים אחרים ברדיו לא?) ולומר על נכדיה שהוא יכרתו מזרע היהדות משהו כזה.

אבל הייתי מצפה מזהבה גלאון וממרצ וכל השאר, שיבואו בכלים שיש להם ויסתרו את דבריו שהוא משמיע בפינתו השבועית על מרצ. יהיה מעניין לשמוע קרב גירסאות.
 
למעלה