כאן כאן ואולי גם שם

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
מועצת התאגיד להנהלה: "מספר הנשים העובדות יעמוד על 50%"

בתאגיד השידור הציבורי, "כאן בהקמה", שואפים להגדיל את מספר הנשים המועסקות אצלם: מועצת התאגיד אף העבירה להנהלה הנחייה לשאוף לכך שמספר הנשים העובדות בתאגיד יעמוד על לא פחות מ50% מכלל העובדים. כיום מועסקים בתאגיד 340 עובדים, מתוכם כ-56% גברים ו-46% נשים. ההנהלה הבכירה מונה 7 גברים ו-5 נשים (42%). על פי חוק השידור הציבורי, לפחות 50% מחברי מועצת התאגיד צריכות להיות נשים.
&nbsp
בנוסף לכך, בתאגיד אומרים כי הם שמים דגש על שילוב עובדים מהמגזר הערבי ב"כאן בהקמה": בחטיבת המדיה בערבית עובדות 31 נשים ו-40 גברים ובהם נציגי כלל המגזרים והדתות (דרוזים, מוסלמים, נוצרים ויהודים). כלומר, יש כ-71 עובדים מהמגזר הערבי מתוך 430 החתומים בתאגיד בסך הכל.
&nbsp
יאסר עטילה, סמנכ"ל חטיבת המדיה בערבית "כאן בהקמה", מסר: "שילוב נשים ערביות כמגישות ובתפקידים בכירים בתחום התקשורת יקדם את המגזר הערבי ואת החברה הישראלית כולה. זהו בדיוק תפקידו של השידור הציבורי, להביא את הקולות של כלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל ולהעלות את המודעות לשיוויון לשיח ולסדר היום הציבורי".
&nbsp
מהתאגיד נמסר: "יש חשיבות רבה בחתירה לשינוי תפישתי של חלוקת הכוח וההשפעה המגדרית בחברה הישראלית, שינוי שיתרום לפלורליזם, הצלחת השידור הציבורי ולהעצמת החברה כולה. חברה חזקה היא חברה שיוויונית וכאן מאמינים בשוויון הזדמנויות".
&nbsp
http://b.walla.co.il/item/2999636
 

d1f2

Active member
צריך לשלוח את וואלה לשיעורי מתמטיקה אצל בנט

 

d1f2

Active member
מינויים חדשים בתחנת הרדיו 'קול המוסיקה'

ליעל צ'רני הישגים בזירה הבינ"ל כמנצחת וכזמרת סופרן. היא ערכה והגישה את סדרת 'העיקר זה הקלאסיקה' במסגרת התכנית 'האוניברסיטה המשודרת' של גלי צה"ל ואוניברסיטת ת"א, וניהלה אומנותית והגישה לסירוגין את "אתנחתא בצבע" ששודרה בתחנת 'קול המוסיקה' בעונה 2013 - 2014. צ'רני הינה כלת הפרס הדו-שנתי למנצחים מבטיחים מייסודו של מאסטרו גארי ברתיני ומשרד התרבות והספורט לשנת 2009.
&nbsp
יוסי קאופמן משמש בשבע השנים האחרונות מנהל מחלקת הקריינים ברשות השידור, ובשנתיים וחצי האחרונות הוא מנהל בפועל את תחנת הרדיו 'קול המוסיקה'.
&nbsp
שמעון אלקבץ, סמנכ"ל הרדיו בכאן: ״אני מברך על הצטרפותם של יעל ויוסי לרשת 'קול המוסיקה' ובטוח שניסיונם העשיר בעולמות המוסיקה והרדיו יביא בשורה מרעננת למאות אלפי המאזינים של התחנה בחיבור של ישן מול חדש, מזרח ומערב, ועידוד היוצרים הצעירים במרכז ובפריפריה לעשייה מוסיקאלית רדיופונית״.
 

d1f2

Active member
כחלון נגד פגיעת הליכוד בשידור הציבורי

&nbsp
&nbsp
סיעת כולנו ושר האוצר משה כחלון נאבקים נגד ניסיונם של ח"כים מהליכוד לפגוע בשידור הציבורי. בסיעה מבהירים כי "פתיחת תאגיד השידור 'כאן' בינואר הקרוב היא עובדה מוגמרת, שסוכמה בין שר האוצר לראש הממשלה. התאגיד כבר נמצא בשלבים מתקדמים לקראת פתיחתו ואין לסובב את הגלגל לאחור" - כך מסר יו״ר סיעת כולנו, ח״כ רועי פולקמן.
&nbsp
הוא הוסיף כי "שר האוצר כחלון לא תיקצב את רשות השידור בתקציב הקרוב וחבל על הניסיונות המיותרים לתעתע בעובדי התאגיד כאן, בעובדי רשות השידור ובשוק התקשורת".
&nbsp
העמדה הברורה של כחלון וסיעת כולנו נמסרה על רקע ההתבטאויות של יו"ר הקואליציה, דוד ביטן (הליכוד), שהצהיר בימים האחרונים כי ינסה לגייס רוב לחקיקה לביטול הקמת התאגיד. ביטן אמר אתמול לצבי זרחיה בראיון משותף ל-TheMarker וערוץ הכנסת, כי "אם אשכנע את כחלון לתמוך בביטול הקמת התאגיד החדש, אצליח להשיג רוב בכנסת".
&nbsp
היום בגל"צ הוסיף ביטן כי "אני מאמין שאני יכול לשכנע את ראש הממשלה בקלות לתמוך בחקיקה", ואף המליץ לעיתונאים לא לעבור לתאגיד.
&nbsp
http://www.themarker.com/advertising/1.3076051
 
למעלה