בקרוב יצא לדרך מכרז הכדורגל ברדיו

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
בקרוב יצא לדרך מכרז הכדורגל ברדיו

מנהלת ליגת העל צפויה לצאת בימים הקרובים במכרז לשידור משחקי ליגת העל בכדורגל – כך נודע לאייס. המכרז יכלול את שידור כל משחקי ליגת העל בכדורגל, שתצא בעונה חדשה ב-20 באוגוסט.

לאורך עשרות שנים שודרו המשחקים ברשת ב', למעט הפסקה אחת בה המשחקים שודרו ברדיו ירושלים. לפני שנתיים נפתחה אופציה לתחנות רדיו בפריפריה לשדר את משחקיהן של הקבוצות מאותו אזור, כך שרדיו חיפה שידרה את משחקיה של מכבי חיפה מאצטדיון סמי עופר, ואילו רדיו דרום את משחקי הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד מוורסמיל ואחר כך מטוטו-טרנר. כמו כן שודר המשחק המרכזי באתר גל"צ.

המכרז הנוכחי יוצא בבלעדיות, ועל פי הערכות צפוי לעמוד על סכום מינימום של כ-100-150 אלף שקלים לעונה – נמוך בהרבה מהסכומים שהשיג מכרז הטלוויזיה – כ-126 מיליון שקלים לעונה על ידי צ'רלטון. הערכות כי בסופו של דבר הסכום יעמוד על כמה מאות אלפי שקלים בודדים.

בכל מקרה, מי שיוכל לגשת למכרז מעין זה, יצטרף להתחייב ככל הנראה לשידור ארצי מלא, מה שמבטל את האופציה לשידור אזורי כפי שקרה עד כה. מועמדת אופציונלית היא כאמור רשת ב', שמתעניינת בהמשך השידורים ויכולה לעמוד בהוצאות. גם שינוי מבנה השידור הציבורי לא אמור לפגוע בשידורים כאלה, משום שרשות השידור אמורה להתפרק ב-30 באפריל, ממש בישורת האחרונה של הליגה.

אופציה נוספת היא התאגדות של קבוצת תחנות רדיו אזוריות. בהקשר זה אפשר לציין את קבוצת תחנות ישראל המאגדת את רדיו חיפה על 2 תדריו, רדיו תל אביב, רדיו דרום על 2 תדריו וגלי ישראל, במה שנראה כפריסה ברמה כמעט ארצית. גורמים בתעשייה טוענים כי ישנה התעניינות מצדו של רדיו חיפה, ובמקרה מסוים עשוי מהלך כזה אף לכלול את ONE. אופציית גל"צ – תחנה ארצית – אינה נמצאת על הפרק לדברי גורמים, משום שהתחנה לא תשלם עבור זכויות השידור.

בכל מקרה, המכרז צפוי להתפרסם כבר השבוע, ולהסתיים בתוך פרק זמן קצר, עד המשחק הראשון העונה – משחק אלוף האלופים שצפוי להתקיים שבוע לפני תחילת העונה. כבר במשחק זה יוכל הזכיין הזוכה לשדר ולמעשה לבצע "ניסוי כלים".

את תגובת מנהלת ליגת העל לא ניתן היה להשיג.

http://www.ice.co.il/media/news/article/433272
 
תוחזר "שערים ללא הפסקה" עם דידי הררי ואלי ישראלי


 

nadavdl

New member
או ואבוי רק זה חסר לנו

שערים לא הפסקה זו הייתה בדיחה של תוכנית עם קשקושים ואנשים (חצי מהם שלא מבינים בכדורגל) לא קשורים ועם כל הכבוד דידי הררי לא הגיש יפה את הזה אולי לדעתך כן
אין כמו רשת ב (אולי בלי קצת החפירות של ז'וז'ו)
 
למעלה