התאגיד עוד לא החל לשדר - דף פייסבוק כבר יש

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
התאגיד עוד לא החל לשדר - דף פייסבוק כבר יש

רק בעוד 4 חודשים יתחיל תאגיד השידור הציבורי את שידוריו, אבל כבר היום הוא החל לפעול רשמית עם השקת דף פייסבוק "התאגיד" - במסגרת מדיניות "אינטרנט תחילה".

התאגיד יציע בדף הפייסבוק שלו מגוון של תכנים ייעודיים – סרטוני חדשות, מדריכים, פיצ'רים, סרטי דוקו ועוד. כבר היום הוא יחל לפרסם תכנים בעמוד ובהם הסדרה הראשונה שהפיק – 'דוקותיים' העוקבת אחר סיפוריהן של דמויות מפתח בחברה הישראלית.

הדיגיטל אמור להיות זירה פעילה מאד בתאגיד השידור החדש, לצד הטלוויזיה והרדיו. בין היתר היא אמורה לכלול אתר אינטרנט שירכז את החדשות מזרועות השידור האחרות של התאגיד. בחזון התאגיד המציג את תפיסתו האסטרטגית, מצוין כי "האינטרנט הינו ערוץ ההפצה העיקרי והעתידי של התאגיד. התאגיד הוא בעצם חברת אינטרנט עם נוכחות בטלוויזיה וברדיו ליניאריים".

היום אומרים בתאגיד כי חטיבת הדיגיטל תאיץ את השידורים בפייסבוק ובקרוב תתרחב לרשתות חברתיות נוספות. לדברי סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד, אלעד טנא, "נייצר תכנים איכותיים גם לכל אלה שלא מדליקים טלוויזיה. תבואו, יהיה מעניין".

אחד הפוסטים שעלו היום, זכה לתגובות של אלה שישלמו את המחיר וייסגרו בסוף ספטמבר השנה – עמוד הפייסבוק של רשות השידור ועמוד הפייסבוק של ערוץ 1.

(אייס)
 

d1f2

Active member
שכחת דבר מאוד חשוב

לינק: [URL]https://www.facebook.com/התאגיד-1778160639070121/[/URL]
 
למעלה