גבי גזית לשפטל: "מה יישאר ממך? אפס"

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
גבי גזית לשפטל: "מה יישאר ממך? אפס"

גבי גזית ויורם שפטל משדרים שניהם מאותו אולפן של רדיו ללא הפסקה, אבל היום (א') נחשף קרע קשה בין השניים מעל גלי האתר. בעקבות דבריו הקשים של שפטל נגד השחקנית רבקה מיכאלי, נגדה יצא בגין חברותה במועצה האזורית של ארגון בצלם, השיב גזית במתקפה חריפה. "לצערי אני צריך לחלוק את אותו המיקרופון עם אדם שאני מתעב ושמו יורם שפטל", אמר במהלך שידור תוכניתו היום.
גזית התקומם על הדברים שאמר שפטל בתוכניתו "שפטל עצבני ללא הפסקה" על ידידתו רבקה מיכאלי. "בשביל לראות את הנכדים שלה היא צריכה לנסוע לחו"ל", תקף שפטל, "כי האווירה הציונית הפנסטסטית שהיתה בבית שלה הביאה את הבן או הבת שלה לאמריקה, ושמה הוא הוליד את נכדיו, ש-50 אחוז סיכוי שיתחתנו עם גויים וכך וייכרתו מזרע ישראל. הלוואי".

בתגובה אמר גזית בתוכניתו כי גזית "נעשה כאן מעשה נבלה מכוער. אל המיקרופון הזה שממנו אני משדר נאמרו דברים איומים שלא ייאמרו על ידי מר יורם שפטל כלפי, גילוי נאות, אישה שאני מכבד ומעריץ, חברתי רבקה מיכאלי".

"דברים כל כך קשים שאפילו השפטל בעצמו נאלץ לחזור בו מהם - אמנם עשה זאת בנימה רפה ומין טון של כאילו התנצלות, כי היה לו קשה גם לחזור בו מהדברים האלה. האיש שמגדף ומחרף אנשים שלא מסכימים לדעתו. האיש שאני שומע את תוכניתו כשאני מסיים את השידור ביום חמישי, ואני חוזר הביתה ואני מתייחס אליה ואליו כאל קוריוז עלוב, כאל תוכנית קאלט שאין בה לא עומק, ולא שכל, ולא דבר וחצי דבר".

גזית אף פנה ישירות לשפטל במהלך השידור, ואמר: "שפטל, אומר לך דבר אחד ובזה אני אסיים איתך כי אתה לא ראוי יותר מהערת אגב. אחרי 120 - כשאתה ורבקה מיכאלי לא תהיו - רבקה מיכאלי עם מורשת התיאטרון והתרבות והסאטירה ואישיותה הענקית והלבבית, היא תישאר בליבותיהם של נכדנו וילדינו עוד הרבה שנים. מה יישאר ממך שפטל? מה תרמת אתה למדינה לאמנות לתרבות לספרות? אפס אחד גדול, חריץ קטן לא. אולי יזכרו את הרוצחים ואת האנסים שהגנת עליהם פה ושם, אבל לא יותר מזה. ממך יישאר רק דבר אחד אחרי 120: צמד מילים שגם הן ייבלעו בשטף הגועל נפש, הסמרטוט האדום - זה מה שתרמת לתרבות הישראלית".

שפטל הסתפק בתגובה קצרה לפניית ynet ואמר: "אני לא מגיב לכל מיני דברים של תת זבל, גם אם קוראים לו גבי גזית. יש שני אנשים שאני מתעלם מהם לחלוטין - זהבי וגבי גזית"

(וואינט)
 

גלעד2211

New member
יישר כח לגבי גזית! שפטל הוא תת זבל! הוא המיץ של הזבל!

איך שהוא דיבר על רבקה מיכאלי והדבר הנורא שאיחל לנכדיה! איש מנוול ומסית שמקומו לא ברדיו!
 
למעלה