תחילת העונה השלישית

iversonmvp1

New member
תחילת העונה השלישית

.מה קורה בתחילת העונה ?מה קרה בקרב בבלאקווסטר?האם הלאניסטרים ניצחו בקרבות?מה זה קאסטילי רוק?מה קורה עם אשתן של חאל דרוגו?אני אשכרה רואה את הסדרה ולא מבין כל כך מה קורה בלשון המעטה למישהו בא לעשות לי קצת סדר ולהסביר לי כי אני לא מבין מה קורה...אני צריך קצת רקע מסוף העוונה השניה לתחילת העונה השלישית.תודה גדולה לעונים.
 
תשובות לשאלות הפרטניות

בקרב הבלאקווטר, הצי של סטאניס הושמד ע"י אש הפרא של טיריון, והצבא היבשתי של סטאניס שהסתער על החומות נמחץ מאחורנית ע"י שילוב כוחות בין טייווין לאניסטר, שעזב את המערכה נגד רוב סטארק בארצות הנהר בשביל זה, וביית טיירל, שכרת ברית עם הלאניסטרים בתיווכו של אצבעון. סטאניס נסוג בחזרה לדרגונסטון עם מעט מאוד אנשים וספינות, והלאניסטרים ניצחו ניצחון חשוב מאוד. רק רוב סטארק נשאר המכשול הרציני שלהם משליטה על כל שבע הממלכות.

קאסטרלי רוק, או צוק קאסטרלי, הוא שם של הטירה במערב שבה יושב בית לאניסטר ומהווה את מרכז הכח שלו.

דאני, היורשת האחרונה של בית טארגאריין ואלמנתו של חאל דרוגו אמנם לא הצליחה למצוא בקארת' עזרה לכיבוש ווסטרוז, אבל היא לפחות הצליחה לקנות ספינה, שאיתה היא הפליגה מערבה, לכיוון מפרץ סוחרי העבדים בחיפוש אחר צבא.

לגבי השאלות הכלליות, אם אתה מסתדר עם האנגלית, אני יכול להמליץ לך על הויקי של הסדרה, שנותנת הסבר מלא ומפורט על כל מושג, דמות, שם מקום, עונה ופרק:
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Game_of_Thrones_Wiki

אם אתה לא מסתדר עם האנגלית, ובעצם גם אם כן, אני ממליץ לך לקרוא את הספרים. העלילה וסבך הפרטים שלה הרבה יותר ברורים בקריאה.
 
למעלה