תיאון גרייג'וי

iversonmvp1

New member
תיאון גרייג'וי

מי זה תיאון גרייג'וי? מי זה ג'קאן הג'אר. מה זה ארנהול?מה הם יחסי הכוחות אחרי מותו של רנלי?יש את הצבא של רוב את הצבא של הלאניסטרים ואת הצבא של סטאניס.מהם יחסי הכוחות בינהים?מיהו לורד אביר הפרחים ומהו תפקידו?
 
תשובות

תיאון גרייג'וי הוא הבן של באלון גרייג'וי, הלורד של איי הברזל. תשע שנים לפני תחילת הסדרה, באלון מרד ברוברט והכריז על עצמו כמלך ועל איי הברזל כממלכה עצמאית. המרד של באלון דוכא בכח, ותיאון, הבן האחרון של באלון שנותר בחיים, גודל ע"י נד סטארק במעמד של חניך, אבל למעשה גם בן ערובה להתנהגותו הטובה של באלון. תיאון מופיע כבר בפרק הראשון של העונה הראשונה.

ז'אקן הג'האר - בתחילת העונה השניה, הוא פושע ממעלה מלך שהוסגר לידי יורן כדי להישלח לשרת בחומה בצפון. הוא מסוכן כל כך שיורן לא הוציא אותו מהכלוב בו הוא ושני החברים שלו שהו. בהמשך מתגלים לגביו עוד דברים.

הארנהול - הטירה הגדולה ביותר בכל שבע הממלכות. נחרבה חלקית ע"י אאיגון הכובש. כרגע בסיס קדמי של צבא לאניסטר, ששולח כוחות להחריב את ארצות הנהר.

אחרי מותו של רנלי, הצבא הגדול ביותר הוא הצבא של בית טיירל, בית האצולה השולט בדרום. בית טיירל תמך ברנלי, ועכשיו נותר לראות במי הוא ייבחר לתמוך. לסטארקים יש את הצבא השני בגודלו, ולרוב את הצבא השלישי בגודלו. אחרי רצח רנלי, חצי מהלורדים של ארצות הסופה עברו לצד של סטאניס, ויחד עם הפיראטים שכרגע משרתים אצל סטאניס כשכירי חרב הצבא שלו הוא הרביעי או השלישי בגודלו (אבל עם צי חזק מאוד). בניכוי הפיראטים, סטאניס הוא החלש ביותר מבין חמשת המלכים.

אביר הפרחים הוא הכינוי של סר לוראס טיירל, הבן הבכור במשפחת טיירל (ובסדרה גם היורש). הוא אחיה של מארגרי, אשתו של רנלי, והמאהב של רנלי. אין לו תפקיד קבוע ורשמי מעבר לזה, אבל הוא אחד מהאנשים המשפיעים ביותר על המדיניות של בית טיירל ולפיכך של הדרום.
 
למעלה