קניות בפולין

Pukipsey007

New member
../images/Emo24.gif קניות בפולין

הרבה שאלות עוסקות בנושא כמה כסף להביא לפולין, לחבר'ה שכבר יצאו
האם קניתם משהו "תיירותי" במהלך המסע|? אני זוכרת שהדבר הכי "מפתה" היה במכרות המלח, מנורות קטנות לשולחן, ולא רציתי לקנות אותן, כי זה לא התאים לי לאווירה של המסע. לאלה שעומדים לצאת
האם לדעתכם צריך לחפש שם מזכרות כמו בכל מקום אחר שיוצאים אליו לחו"ל
 

שירנות

New member
אז ככה:)

מממ כן:) בטח שקניתי ואני לא מתביישת לומר את זה... אני לא מבינה מה ההתנגדות הגדולה לעניין,אני לא תומכת במסע קניות נרחב ברחבי פולין אבל הרי חלק מהמסע ברוב המשלחות כולל גם קניון ולפחות שוק אחד(אנחנו היינו ב3,אחד מהם היה בהפתעה),האווירה הזו משחררת קצת מהכובד של המסע וכך גם הקנייה. אחרי הכל למסע יש ערך מוסף מעבר להיותו מסע לגילוי השואה ויהדות פולין,המסע הזה הוא גם מסע חוויתי ומהנה בסופו של דבר ויש לי ממנו הרבה זיכרונות טובים שחלקם מתועדים במזכרת מהמקום. אני לא רואה בזה שום דבר רע. גם אני כמו כולם חזרתי עם חלק נכבד מה100 יורו(או דולר,אני כבר לא זוכרת:|)שאיתם נסעתי כך שמסע קניות זה לא מה שעשיתי,אבל אם היה משהו שאהבתי או איזושהי מזכרת יפה לאחי/אבא/אמא-קניתי.
 

Pukipsey007

New member
../images/Emo24.gif את צודקת

כשאת מציגה את זה ככה, זה הגיוני
גם לי יש זכרונות טובים יותר מהמסע, יחד עם הזכרונות העצובים והקשים.
 

Efrat K

New member
לנו

נתנו שעתיים וחצי להסתובב בשוק של קראקוב[וגם זה היה יותר מדי לפי דעתי].קניתי כמה מחזיקי מפתחות פשוטים,זה לא שחסר שם דברים שאפשר לקנות בארץ.
 

טלמ

New member
אני ממש לא מתנגד לקנייה

על אף שאני עצמי קניתי סוודר, דיסק ומזכרת. קיבלנו 3 פעמים זמן חופשי במקומות שונים: קניון קליף בורשה, בשוק של קרקוב וביום האחרון - בקניון גדול אחר בורשה שאני לא זוכר את שמו.
 
למעלה