אתר שתיל

תושתוש22

New member
אתר שתיל

הוא שמלאני קיצוני. מה זה הדבר הזה. אתמול חיפשתי שם משרות פנויות. ותחת הקטגוריה של מקום גאוגרפי הם הוסיפו "שטחים כבושים".
 

swguy

New member
אז את לא חייבת להשתמש בו.

זה אתר פרטי של עמותה שזכותה לעמדותיה (שהן אגב שמאליות שפויות, אין צורך להתלהם ולהוסיף "קיצוני"). זו מדינה חופשית - לא מתאים לך דיעותיהם של מפעילי האתר, תחפשי עבודה באתר אחר. נ.ב. אין דבר כזה "שמאלני" - יש "ימני" ויש "שמאלי". שמאלני זו המצאה לשונית, שיבוש, עם טון בגוון עולב.
 

תושתוש22

New member
אני באמת לא ישתמש בו...

ובעני לקרוא ליהודה ושומרון שיותר מ100,000 תושבים גרים בו שטחים כבושים זו קיצוניות.
 

swguy

New member
זה בדיוק העניין! בשטחים גרים מיליוני בני אדם.

אבל את סופרת רק את היהודים, אזרחי ישראל, הנהנים מחופש תנועה וכל הזכויות והשפע, כולל הטבות מופלגות וסובסידות שרוב אזרחי המדינה בגבולות הקו הירוק יכולים רק לחלום עליהן. העובדה שיש כ"כ הרבה אנשים שגרים בשטחים כבושים, שמעולם לא סופחו לחוק הישראלי והן מעין חצי מדינה תחת שלטון הצבא, חצי שטח כבוש של אוכלוסיה משוללת זכויות אזרח ואדם זו באמת קיצוניות! מבחינתי, ישר כוח לאנשי שתי"ל. צריך אומץ לא להשתמש בשפה המכובסת של הצבא וממשלות ישראל (כולן) - מדובר בשטח כבוש לפי כל הגדרה משפטית והומניטרית. [ואל תגידו לי למה אני נכנס לפוליטיקה כי באמת נמאס מהצביעות ויפות הנפש - של הימין]
 

תושתוש22

New member
אענה בקצרה למרות ש

זה לא המקום להכנס לוייכוח פוליטי, רואים שאין לך מושג וחצי מושג באיזה מציאות אתה חי. אבל בלא תגובה אי אפשר אז הנה: ביהודה ושומרון גרים מליון וחצי "פלשתינאים" ולא מיליונים. כנראה שלקחת בחשבון גם את עזה ששם חיים יותר ממליון פלשתינאים בלי זכויות, בלי תנאים מינימלים, בלי חשמל ראוי ועוד. מובן הכל באשמת הכובש הישראלי האכזר וכמובן המתנחלים. אה רגע, בעזה אין כיבוש, אין אפילו התנחלות אחת ברצועת עזה (האמת שגם כשגוש קטיף היה קיים- זה לא היה בעזה) ברצועת עזה יש שלטון פלשתינאי מלא! יש משרדי ממשלה שונים, מנגנון "ביטחון" וכד'. הפלשתינאים מקבלים מליוני דולרים בכל שנה ממדינות אירופה, ארה"ב ואפילו ישראל. אז למה אין בתי חולים נורמליים? למה אין כלכלה, תרבות פנאי, שירותים לאזרח? למה רק יורים קסאמים לשדרות כל היום? אני אענה כי הבעיה היא לא ה"כיבוש" הבעיה היא מלחמה של האיסלם על כל ארץ ישראל! עד שאחרון היהודים לא יזרק לים- לא יהיה שלום לשיטתם. והאמת?- לפי השקפת עולמך הם צודקים, אנחנו כבשנו את תל אביב (שייך מוניס) את בת ים, באר שבע, חיפה ועוד, זרקנו את תושבי הבתים הערבים וגרשנו אותם (בעיית הפליטים- מכיר?) אז הכיבוש אם כן התחיל הרבה לפני 67 ולכן גם אש"ף - ארגון שיחרור פלשתין הוקם לפני 67 (הוקם ב64). אם כן הכיבוש הוא סוג של עבודת אלילים של השמאלנים שטרתם היחידה בחיים היא פולחן עקירת ההתנחלויות. כשיצליחו לעקור את כל ההתנחלויות וחזון השלום שלהם יתנפץ להם בפנים, הם יחלקו לשלוש קבוצות: חלקם ירדו מהארץ, חלקם יריצו את רעיון המדינה הדו-לאומית (לא כולל אוטונומיה נוספת לערביי הגליל וכמובן ירידה מהגולן), והחלק השלישי פשוט יקלע לתיסכול נפשי עד כדי התאבדות/אישפוז. לפי השקפת עולמי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, זוהי הסיבה שהורי עלו ארצה והתיישבו כאן למרות שהארץ היתה מלאה בערבים, זוהי הסיבה שאפילו השמאל הקים את ההתיישבויות וההתנחלויות בקיבוצים השונים. כדי ליישב את ארץ ישראל ביהודים. מי שלא מבין שיהודה ושומרון הם יותר ארץ ישראל מתל אביב - לא מבין איפה הוא חי וסופו להיזרק גם מיהודה ושומרון וגם מתל אביב. לכן אני מצפה מאתר אינטרנט "ישראלי" להתייחס לתושבי מדינת ישראל החיים ביהודה ושומרון אם לא ליחס מועדף (על עצם היותם חגורת ביטחון ושומרי הקרקעות של המדינה) לפחות ליחס שווה. ואם כבר לקרוא לאיזור "שטחים כבושים" מן הראוי לא לחטוא לאמת ההיסטורית ולא לכבס מילים ולקרוא כך לתושבי השטחים הכבושים באמת- באר שבע, חיפה, עכו, יפו, תל אביב וכד'.
 

swguy

New member
אל תתנשאי בבקשה

אני יודע היטב באיזו מציאות אני חי - השקפתי פשוט שונה מהשקפתך. מעבר לזה אני מסכים שזה לא הפורום.
 

שמיים12

New member
נו באמת

א. השטחים האלה הם אובייקטיבית כבושים. ב. שתיל עשושים לנו שירות בחיפושי עבודה וכו'...את לא חייבת להשתמש בו ואפשר גם להבין שלאחרים יש דעות אחרות. ג. אין לי שום כוונה להיכנס לויכוח פוליטי- כי ויכוחים כאלה לעולם אינם מובילים למקומות מצמיחים...
 
כמובן שזו חוצפה להתלונן על זה, אבל

כן, אלו הם שטחים כבושים, אבל זה ממש מתגרה וחד צדדי לשים כזו כותרת. אני מבינה לחלוטין את עמדתם וזוהי גם זכותם מתוקף היותם בעלי האתר אשר עושים עבודה חשובה ביותר.
 
../images/Emo45.gif

זה באמת מדהים עד לאן חוצפה יכולה להגיע - קיימת עמותה ששמה לה למטרה לחתור למען שוויון בתוך החברה הישראלית כולה - חילוניים, דתיים, יהודים, ערבים. ובכלל להילחם בקיפוח וניצול של קבוצה אחת את השניה. העמותה הזו פתחה לוח דרושים ברשת, שמסייע לאלפי עובדים סוציאליים - גם כן אוכלוסיה מדוכאת מבחינת תנאים ושכר, במציאת עבודה. וכל זה ללא כל מטרות רווח. ואז תמיד יש מי שיודעים לשתות מהבאר הזו ובסוף גם לירוק לתוכה!
 
למעלה