דיוני סדרות לאמצע השבוע

טוני החתול

Well-known member
מנהל
דיוני סדרות לאמצע השבוע


תזכירו לי שאני צריך לכתוב על סוף העונה של רכבת הקרח
 

dory391

New member
טהרן פרק 6

מילאד בטח המום, כשהוא רואה שתמר היא אופרטורית ולא איזו מתנגדת משטר. לא ברור אם יותר פוחד ממנה או מעריץ אותה. ציני ומקומם, איך כמאלי משתמש בארזו כדי לפתות את מרדכי להגיע לטורקיה וכנראה לקחת אותו בשבי.
 

reasonforall

Active member
לגבי 'רכבת הקרח'

אשמח אם תרשום את התרשמותך על הפרקים האחרונים, ללא ספויילרים
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז רכבת הקרח בלי ספוילרים

אני אהבתי בהחלט מרגיש שקורה יותר בפרקים האחרונים. יש התרחשויות שלא ציפיתי להן. יחד עם זה יש גם התרחשויות צפויות יותר כמובן. &nbsp באופן כללי יש משהו מוזר עם הסדרה שעל פני השטח מבחינת קונספט זה נראה לי מעולה ומרגיש לדעתי שרמת ההפקה גבוהה. אבל איכשהו משהו עדיין לא עובד ממש טוב. זה כאילו מרגיש לי שזה אמור לרתק אותי יותר ממה שזה בפועל מרתק אותי. ובזה אני מתכוון לכל העונה. בקיצור מרגיש שהיה לה פוטנציאל להיות מעולה. &nbsp המשהו הזה שמונע ממנה להיות מעולה עדיין נמצא שם גם בפרקים האחרונים, ופשוט כל ההתרחשויות קצת מכפרות על זה מבחינתי. &nbsp אז למי שלא אהב ת הפרקים עד פרק 7 נניח, אני לא בטוח אם שווה לראות את הפרקים הבאים. &nbsp אולי שווה כי לפחות זה לא מצב של עונה שמסתיימת בלי ששום דבר קורה למעשה. יש סדרות שמרגיש שעומד לקרות משהו גדול ואז יש משהו אנטי-קליימטקטי שמבטל הכל. (אני בעיקר חושב על "מתחת הכיפה" הנוראית) כא בהחלט קורים דברים.
 

reasonforall

Active member


תודה על התגובה. אם ככה, לא אמשיך לצפות. אני חושב שאחת הבעיות היא השחקנים (או הדמויות). הייתי מצפה להתחבר אליהן ושיהיו באמת מעניינות, אך זה לא קרה. (הבעיה העיקרית שלי הייתה עם ג'וסי. אבל גם עם הג'ינג'ית והבחורה האסייאתית). בא לי שילהקו מחדש את כולם, וישאירו רק את רות' ומלאני. &nbsp כנראה שאקרא את הסיכום עם הספויילרים שלך כשתכתוב. &nbsp &nbsp "מתחת לכיפה"! איזו תזכורת. האמת שהיו בה דברים מעניינים. חבל שהיא איבדה כיוון לחלוטין כל כך מהר. (כשאני חושב על זה, אני זוכר דיוניי נאצה על הסדרה הזו
)
 

מילי08

Well-known member
the boys עונה 1


מעולה. ממש אהבתי ואני שמחה שהתחלתי. בניגוד להרבה סדרות גיבורים/ על טבעי אחרות (titans
, כל הקונספט כאן היה הרבה יותר טוב ומגובש. המשחק היה מצוין וזה גם פלוס. כי זה לא שהשחקנים רק באו להקריא את הטקסטים שלהם, אלא ממש הביעו קשת של רגשות ואני מאוד אוהבת את זה - בעיקר אצל הומלנדר, בוצ'ר ואיי טריין (כל פעם שהוא נזכר בפופקלאו). פרנצ'י לא היה מזהיר אבל גם לא נורא ואני שמחה בשביל תומר קאפון שהוא השיג את התפקיד הזה. &nbsp היו כמה טוויסיטים שלא צפיתי אותם, אבל אני לא יודעת אם זה כי אני גרועה בלגלות טוויסיטים או כי הם במאת היו לא צפויים. למשל סטארלייט- בהתחלה ממש רציתי שהיא תצטרף לבנים, אבל באיזשהו שלב חשבתי שהיא כנראה תלך פול גז עם הסופ כנגד הבנים, ודי שמחתי שבסוף היא חזרה לעצמה. למרות הגילויים שלה, היא נשארה די נאמנה לעצמה. אמ אמ - גם יאמי. הייתי שמחה אם היה לו יותר נפח. הוא ופרנצ'י היו בעיקר ברקע ובלי תכלית מסוימת. בוצ'ר - הוא נכנס כל כך עמוק לתוך הנקמה בלי לראות שהוא עושה לאחרים (ליואי למשל) את מה שמלורי עשתה לו. מזל שיואי התעשת בסוף. מדהים אותי שאין להם שום תוכנית פעולה. הם חסרי אמצעים לחלוטין ונלחמים בגוף חזק - גם קואופרטיבית וגם פיזית. הטוויסט הכי גדול הוא כמובן הומלנדר. כלומר, היה ברור שהוא יותר מסוכן ממה שנראה לעין, אבל הוא הוכיח שהוא חסר רחמים. מאוד חכם ומבין מה מתרחש, וביחד עם הכוח העצום שלו הוא ממש מפחיד. גם יחסי הכוחות שלו עם סטילוול היו מעניינים. רוב הזמן היה נראה שהוא מאוהב בה, אבל נראה שהוא חיפש בעיקר דמות אם (מה שהפך את שאר היחסים ביניהם לקינקיים לגמרי). לכן בסוף הופתעתי אבל לא הופתעתי שהוא הרג אותה. טוויסט נוסף מבחינתי הוא לגבי ה big bad של העונה הבאה. חשבתי שיהיה מצב שבו תאגיד ווט והומלנדר יהפוך להיות במוקד המאבק של הבנים כי יש להם כוח וכסף והם אלו שמייצרים את הסופ, אבל על פניו נראה שברגע שהרגו את סטילוול אז יחסי הכוחות משתנים שוב. אשתו של בוצ'ר והילד בסוף! אוף, איזו אכזבה. כל הסיפור שלה עם הומלנדר בכלל לא היה אונס טרגי אלא יחסים בהסכמה, והיא לא קורבן, אלא סתם נטשה את בעלה. &nbsp אני מאוד אוהבת את הרעיון (שהתכתב לי עם בלוג השירה של ד"ר הוריבל) של טובים-רעים ורעים-טובים. כלומר זה לא דיכוטומי כמו שתמיד אוהבים להראות לנו ואני מקווה שיתנו לזה יותר מקום בעונה הבאה. עם מותה של סטילוול נראה לי שגם מרכז הכוח יעבור מתאגיד ווט לסופ ולהומלנדר, למרות שגם זה יכול להיות מעניין - אם ימשיכו להציג את הביקורות על התאגידים הקפיטליסטיים שמנהלים למעשה עבורנו את תרבות הפנאי. &nbsp אני מקווה גם שימשיכו את קו העלילה של דיפ (נפילתו ו.. נפילתו?) ואולי יתחילו גם קו עלילה של הנסיך השחור או איך שלא קראו לו.
 

מילי08

Well-known member
סופרסטור עונה 3


סיימתי לאט לאט את העונה שהיתה לא טובה. הפרקים האחרונים היו קצת יותר טובים, אבל באופן כללי זה היה מאכזב. אמריקה פררה לא מתאימה לתפקיד לדעתי. אין לה תזמון קומי טוב ורוב הזמן היא נראית מתאמצת. כל מערכת היחסים בין ג'ונה ואיימי לא ממש מסתדרת לי..לא יודעת. אולי הכימיה ביניהם לא משהו ואולי סתם נמאס מסדרות שמחזיקות מתח מיני כדי ליצור מתח.. גארט- התחיל כדמות סופר מגניבה, אבל הפך להיות סתמי. סיפור הפונדקאות של גלן ודינה קצת איבד את זה בסוף. בעיקר כשדינה לפתע פתאום נכנסת ללחץ מהתהליך, אבל עד סוף הפרק זה עובר לה כי הסיפור חוזר להתמקד באיימי. &nbsp הפלוס העיקרי בסדרה זה שהם משתדלים לשמור על רעיונות שנזרקים לחלל ולהמשיך אותם כאישזהו קו עלילה (ולא משאירים את זה כרעיון שנזרק לאוויר) כמו למשל גבינת הציצי של מרקוס.
 

snirf

Active member
אני באמצע העונה

כבר די התרגלתי לסדרה...כלומר בעונה הראשונה אמרתי שהיא חלשה, עונה 2 השתפרה ועכשיו...נראה לי שהתרגלתי לסדרה. ממש מסכים לגבי אמריקה פררה וגארט...ג'ונה פרווה גם כן. הדמות הכי מצחיקות לטעמי הן שאיין ומתאו (מה דעתך עליהם?) ודמות שאני אוהב (בלי קשר להומור) זאת דינה, ואני מחבב גם את הדמות של סנדרה. &nbsp
 

מילי08

Well-known member
דמויות


שאיין - קצת פספוס לטעמי. כי שחקנית טובה יותר היתה יכולה להפוך את הדמות הזאת למעולה. השחקנית הנוכחית לא מספיק ערסית/ מופרעת כדי להפוך את שאיין למלכה. מתאו - בלתי נסבל, אבל בהחלט דמות מעולה וגם השחקן טוב. כלומר זו דמות שאני נהנית לא לאהוב. דינה - ככה ככה. קצת מתישה אותי. סנדרה - חמודה, אבל נשבר לי לגמרי מזה שהיא השעיר לעזאזל של כולם, וגם בלי שום סיבה מיוחדת. בהקשר של דינה וסנדרה - הסדרה הזאת די ממחישה לי את האופי הבריוני שככל הנראה יש לאמריקאים (ואחר כך מתפלאים שיש אירועי בריונות חמורים בבתי ספר). אולי זה לא נכון, אבל זה מסוג הדברים שרואים בכל כך הרבה סדרות וסרטים שאני מתחילה לחשוב שזה תיאור די מדויק למציאות. את ג'ונה אני דווקא מחבבת, דווקא בגלל שהוא פרווה. אני חושבת שהשחקן עושה אותו טוב. מין פוץ מתנשא כזה אבל רוצה שכולם יאהבו אותו.
 
למעלה