דיוני סדרות לתחילת השבוע

טוני החתול

Well-known member
מנהל
באמת, Burn לא עושה לי את זה. לעומת זאת Say No To This

אני ממש אוהב &nbsp יש שם שורה בהתחלה שמתקשרת לשורה מהשיר של האחיות סקיילר &nbsp There's nothing like summer in the city Someone under stress meets someone looking pretty &nbsp לעומת: There's nothin' like summer in the city. Someone in a rush next to someone lookin' pretty.
 

didalf

Well-known member
חחח השיר הזה מכעיס אותי


וכן יש כל מיני חזרות שמקשרות בין שירים ורעיונות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני לא יודע אם את מתכוונת לאותו דבר, אבל גם אותי הוא מעצבן

כי זה כאילו מאמץ גדול לנקות את המילטון מאשמה בזה שהוא בגד באשתו. לא הייתה לו ברירה, היא פיתתה אותו, הוא היה במצב לחוץ, איך הוא יכל להתנגד. &nbsp עכשיו לא קראתי על זה בפירוט אבל אם עושה רושם שהיא באמת פיתתה אותו כי היא שיתפה פעולה עם בעלה במזימה לסחוט אותו, אבל זה עדיין די מטופש לטעון שהוא לא ממש יכל לסרב לשכב איתה. עוד יותר כי גם ברור שהוא המשיך לעשות את זה אחרי שבעלה התחיל לסחוט אותו. &nbsp אבל אני אוהב את השיר מבחינת המוזיקה ואיך שהוא מעביר את הסיפור
 

didalf

Well-known member
אה לא


הוא מעצבן אותי פשוט כי הוא בוגד באשתו. ראיתי דיון כזה אבל אני דווקא לא הרגשתי שזה נסיון לנקות אותו מאשמה. הוא כאילו אומר לא היו לי את הכוחות הנפשיים להתנגד אבל מרגיש לי שזה עדיין לגמרי עליו. כאילו המילטון מנסה לתרץ כלפי עצמו אבל אנחנו בתור קהל מבינים שזה הוא מנסה להצדיק את עצמו בפני עצמו ולא אמורים לקבל את זה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אגב, יש קטע סטאנד אפ שקשור לשיר (מצורף)

שהקומיקאית מספרת שהיא הלכה להצגה והתעצבנה על זה. וזה ממש מעצבן כי היא כאילו בכלל לא קלטה מה קורה שם. היא טוענת שהוא שכב איתה בערך נגד רצונה ואז גם טוענת שהיא הייתה ילדה. בעוד שזה ברור שהיא אישה נשואה ושהיא בהחלט מציעה לו לשכב איתה.
 

didalf

Well-known member
חחח אני מכירה את זה


דווקא זה הצחיק אותי למרות שהיא בבירור כן מפתה אותו בשיר. אבל לאדעת איך שהיא שרה זה גם יפה וגם מצחיק.
 

Lion_Heart

Well-known member
אני תמיד

ראיתי את זה בתור "דמות יוצאת מדפי ההיסטוריה" ומצדיקה את עצמה בפני הקהל &nbsp
 
לא מצליחה להתחבר לזה.

ניסיתי לצפות כבר 4 או 5 פעמים. בכולם לא הצלחתי להחזיק מעבר לשיר השני (אולי בשיא הגעתי לאמצע השלישי). אין לי מושג מה אנשים מוצאים במחזמר הזה וכל כך מתלהבים ממנו. מה אני מפספסת?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני בצפיה ראשונה לא התחברתי

והאמת השירים הראשונים הם מהפחות אהובים עלי עדיין. אבל גם בהמשך אפילו שאהבתי יותר לא התלהבתי בצפיה ראשונה. כאילו, עוד עיכלתי. ואז במהלך השבוע לאחר הצפיה הראשונה כל הזמן זה משך אותי לראות ולהקשיב לקטעים מסוימים שוב ותוך כדי זה נעשתי אובססיבי. &nbsp בכל מקרה, גם צריך אולי חיבור יותר מתאים. ובשביל זה יש את השיר של המלך שהוא נראה לי סוג של אהוב קהל שגם הכי קל להתחבר אליו. ולכן אני מצרף אותו. &nbsp כמובן שמי שפשוט לא מתחבר למחזות זמר אז הגיוני שלא יתחבר גם לזה. &nbsp *אם כי אחיין שלי בן 11 וממש לא בקטע של דברים מוזיקליים והייתי צריך לעשות איתו עיסקה שהוא חייב לשבת רק בעשר דקות הראשונות של זה ואז הוא יכול ללכת לשחק במחשב - אבל אז הוא נשאר וממש התאהב בזה לחלוטין. &nbsp
 

didalf

Well-known member
את אוהבת מחזות זמר בכללי?


אבל לאדעת מה להגיד לך, אני שמעתי את הפסקול לראשונה לפני איזה שנתיים הרבה לפני שהייתה לי הדזמנות לצפות, והתאהבתי כבר בתו הראשון.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
תהיה לגבי באפי ואנג'ל
לשתי הסדרות

אני קצת משוטט לפעמים בארכיון של תפורום באפי ואנג'ל הישן ונתקלתי בהודעה הזאת: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/379/53501251/מדע_בדיוני_ופנטזיה/באפי_ואנג`ל &nbsp בקצרה - מישהו תוהה אם יכול להיות שלדרוסילה היו חזיונות מהPTB? כלומר יכול להיות שגם היא, כשעדיין הייתה בת אדם, מסיבה כלשהי קיבלה את יכולת החזיונות מהPowers That Be, כמו שקורדיליה קיבלה אותם. וזה אולי היה הורג אותה בשלב מסוים אם היא לא הייתה הופכת לערפדה. &nbsp סתם משהו לחשוב עליו...
 

Lhuna1

New member
אני לא יודעת אבל בלי קשר נדהמתי לאחרונה להבין שדארלה

היא ריטה מדקסטר. ("נדהמתי" הכוונה מעצמי, שלא קלטתי את זה עד שראיתי את זה כתוב, למרות שזה לא כזה צריך להדהים כי אני גרועה)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חחחחחח זה מצחיק שאת אומרת את זה ככה

כי בשבילי ריטה בדקסטר תמיד הייתה דרלה &nbsp אגב, גם היה לה תפקידים ראשיים בעוד שתי סדרות לפחות שראיתי.
 

מילי08

Well-known member
וואלה! מעניין


אף פעם לא חשבתי על זה. אני חושבת שפשוט קיבלתי את העובדה שיש חה חזיונות, כמו שקיבלתי את העובדה שיש ערפדים. זה נשמע די סביר, למרות שאופי החזיונות שלה היה שונה עד כמה שזכור לי.
 

Lion_Heart

Well-known member


אני דיי בטוח שהחזיונות שלה זה מה שמשך אליה את אנג'לוס(טפו) היא דמות טראגית מאוד בעיני...
 

goolgol

New member
יום שני - טהרן . התחלתי לצפות בערוץ 8 בסדרת הדוקו על ברצלונה

מועדון הכדורגל - מאוד מעניין .
 
למעלה